ACT: ICT en (web) Design.
-
- Moderator
- Car: MB
net even statisch ip ingesteld en dan kan ik er idd wel in met mijn netwerk kaart waarmee ik nu ook on-line zit. Ik volg dan gewoon de procedure maar kom internet niet op. als ik dan in security log (ofzo) kijk dan zegt ie het volgende
udhcpc: could not load seed from/dev/urandom: no such file or directory
iemand ?
iemand ?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: Renault Clio III RS
werk je met linux of windows?Tom schreef:net even statisch ip ingesteld en dan kan ik er idd wel in met mijn netwerk kaart waarmee ik nu ook on-line zit. Ik volg dan gewoon de procedure maar kom internet niet op. als ik dan in security log (ofzo) kijk dan zegt ie het volgende
iemand ?
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
maar dat heeft er niets mee te maken. die router draait op een soort mini linux, en die geeft de fout melding. mmm.. een vaag probleem als je het mij vraagt. heb je al op i-net gezocht naar die foutmelding
Mmh raar, /dev/urandom is puur iets linux, misschien draait dat wel als OS op de router, kan goed natuurlijk.
kom erop terug...
Firmware upgraden misschien?
kom erop terug...
Firmware upgraden misschien?
Laatst gewijzigd door Marcel B. op di 23 dec 2003 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Don't walk the grass... smoke it
wat is et typenummer van de router?
http://www.mycom.nl/f2/tutorials/6104_2_adsl.pdf
Kijk hier ook ff in
http://www.mycom.nl/f2/tutorials/6104_2_adsl.pdf
Kijk hier ook ff in

Ik zuuk et nie om het helemaal uit te gaan typen, het kan wel, maar dan moet je maar ff bellen! 
Om 14:00 tot ??? heb ik kerstborrel vanavond vanaf 17:00 is helemaal goed

Om 14:00 tot ??? heb ik kerstborrel vanavond vanaf 17:00 is helemaal goed
-
- Contacteer:
Weet iemand hoe je een SVCD op een DVD kunt branden?
Thnx!
Thnx!
-
- Contacteer:
THnx! Wel heel veel info staat daar haha. Bestaat er nu niet een eenvoudig progje dat je kunt installen, de avi/mpeg inladen en branden maar?
-
volgens mij doet de laatste nero dat zelf, converteren van mpg/avi naar vcd en dan meteen branden. Anders moet je inderdaad even op dvdrhelp kijken. Daar kan je ook meteen het progje downloaden. Ik dacht dat het TMPGenc heette.
Houd er wel rekening mee dat je wel effe bezig bent met het converteren.
Houd er wel rekening mee dat je wel effe bezig bent met het converteren.
-
- Contacteer:
Ja hij zet het zelf om naar mpg, das
. Maar een avi van 700 mb past niet op een cd. En ook al stop je er een dvd in, dan zegt ie nog dat de cd van 700mb te klein is 

-
dan zou ik toch eerst dat progje tmpgenc gebruiken, hier kan je de film mee opsplitsen in verschillende delen en daarna branden met Nero.
-
- Contacteer:
Dat heeft geen zin, die 700 mb was maar een schatting. Zijn ook wel avi's van 1 gb 

-
- Contacteer:
ff opletten Ton, dat is nu juist het probleem. Ik wil svcd op dvd branden omdat het op cd niet past.
Er zijn wel methodes, maar dat is een heel gedoe. Ben op zoek naar een kant en klaar progje, maar ik zal het eerst proberen zoals de anderen hebben aangegeven.

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Wie heeft/weet er nog een gratis php hosting waar de mssql_query() functie wel bij werkt. de mssql server hebben we al nu de php hosting nog ik heb het nog maar voor 4 weken nodig en het is voor een school project. ik heb al bij stuk of 10 sites een registratie formulier ingevult maar nog niets terug gehoord. Voordat iemand lycos zegt, bij die werkt die php functie dus niet.
wie o wie kan ons helpen een kleine opzet te geven voor een leuke en overzichtelijke site.
we hebben nu dit:
http://www.vkh.ontheweb.nl
is eigelijk helemaal niks en we stappen dan ook van geocities af.
dit is het volgende idee:
http://www.geocities.com/starkimmie2/index2.html
maar ook nog niet alles.
het valt gewoon vies tegen wat leuks te verzinnen dus vandaar de vraag heeft iemand een leuk idee??
we hebben nu dit:
http://www.vkh.ontheweb.nl
is eigelijk helemaal niks en we stappen dan ook van geocities af.
dit is het volgende idee:
http://www.geocities.com/starkimmie2/index2.html
maar ook nog niet alles.
het valt gewoon vies tegen wat leuks te verzinnen dus vandaar de vraag heeft iemand een leuk idee??
Doe mij een forum met zoveel vrouwen 

-
Weten jullie vast wel?!
Ik ben flink aan het pielen geweest om een aantal jpeg foto's via mijn DVD-speler op TV af te spelen.
Mijn DVD-speler geeft echter een error, terwijl volgens de verpakking hij JPEG wel zou moeten herkennen. Ik had de foto's gewoon als jpeg op een CD'tje gebrand.
Hebben jullie mogelijke oplossingen voor dit probleem???
BVD
Ik ben flink aan het pielen geweest om een aantal jpeg foto's via mijn DVD-speler op TV af te spelen.
Mijn DVD-speler geeft echter een error, terwijl volgens de verpakking hij JPEG wel zou moeten herkennen. Ik had de foto's gewoon als jpeg op een CD'tje gebrand.
BVD
-
- Contacteer:
je moet er wel een foto-cd van maken!!!![rsi]peerke schreef:Weten jullie vast wel?!
BVD
-
Effe serieus aub, ik wil dit probleem graag snel opgelost zien............
-
- Contacteer:
Volgens mij kun je in nero instellen dat je een foto cd wilt.
Vreemd, is je cd niet beschadigd of iets fout gegaan met het bakken.
Bij mij doet ie het gewoon, heb de foto's zo van mijn computer op CD gebrand (incl. de mappen waar ze inzaten).
Bij mij doet ie het gewoon, heb de foto's zo van mijn computer op CD gebrand (incl. de mappen waar ze inzaten).
-
- Contacteer:
dvd speler moet het ook kunnen ondersteunen, anders krijg je ook een error