Waar: haarlem stond op de eksterlaan
Wat: clio 16v
Kenteken: -
Staat: zag er goed uit mag wel ff gewassen worden

Kenmerken: OZ velgen er onder
geen RTC kenmerken en ik had me stickers helaas niet bij mij

Hee gaaf joh ! Weet je wat leuk is . . . .? Je moet dat ding ff starten in de showroom . . . .Ivo8hoven schreef:Vanavond even een LEUKE Renault binnen gereden bij ons in de showroom...![]()
Renault Sport bolide van de Formule 2000........![]()
Wel leuke eye catcher voor de Kerst show.....
Ik denk niet dat er een motor in zit, of wel??jochem de haas schreef:Hee gaaf joh ! Weet je wat leuk is . . . .? Je moet dat ding ff starten in de showroom . . . .Ivo8hoven schreef:Vanavond even een LEUKE Renault binnen gereden bij ons in de showroom...![]()
Wel leuke eye catcher voor de Kerst show.....![]()
![]()
En later op deze avond reed ik achter hem in Leiden..Chris schreef:Zojuist, omstreeks 21:12 gespot op de N11(Steekterweg) richting Alphen a/d Rijn. Een Renault 1916V phase2, kenteken beginnend met FZ.
Ik vermoed dat het onze penningmeester was op weg naar Leiden.
Ik zie je straks Jeroen..
Nou hij is binnengeduwd, omdat ie maar net de showroom binnen kwam, maar mn collega startte dat ding dus eff smorgen's vroeg in de showroom met wat klanten......Rik Hamberg schreef:Ik denk niet dat er een motor in zit, of wel??jochem de haas schreef:Hee gaaf joh ! Weet je wat leuk is . . . .? Je moet dat ding ff starten in de showroom . . . .Ivo8hoven schreef:Vanavond even een LEUKE Renault binnen gereden bij ons in de showroom...![]()
Wel leuke eye catcher voor de Kerst show.....![]()
![]()
Dus binnengereden, wordt binnen geduwd.
Nee, ik had zin om Leiden, Wassenaar en Voorschoten eens te bekijken...en Rick ondertussen te bellen wat ik allemaal zagChris schreef:En later op deze avond reed ik achter hem in Leiden..Chris schreef:Zojuist, omstreeks 21:12 gespot op de N11(Steekterweg) richting Alphen a/d Rijn. Een Renault 1916V phase2, kenteken beginnend met FZ.
Ik vermoed dat het onze penningmeester was op weg naar Leiden.
Ik zie je straks Jeroen..Was je de weg kwijt?!
Ik vermoed dat dat Pim is. Hij heet SilverRS op het forum. Hij woont in de regio Den Haag namelijk.Marcel B. schreef:rond half 5 op de kruising waar je of richting leidschendam gaat, richting de N44 of richting den haag, reed een zilvergrijze Clio RS met rtc stickers op de ruiten voorbij toen ik stond te wachten bij het stoplicht... wie?
Klopt deze eigenaar bezit ook een alpine v6 turbo ofzo type weet ik niet t is een blauweIvo8hoven schreef:Gisteravond in Hilversum, vlakbij Grand Cafe Gooiland:
Renault Cio 16V
Wit
Lekker laag, 16" OZ Superleggera, Devil, echt een stakke wagen
En zojuist een Twingo, groen, met een Renault Sport stcker op de gehele zijkant...