Friday Nightmeeting Leiden.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wie komen er vrijdag 19 december 2003:
- Chris. R5GTT.
- Jochem. R5GTT.
- Hugo. R21T.
- Ivo. Clio2.
- Jerry. R5GTT.
- Robert van Bambost. Mégane coupé.
- André ter Velde. Mégane break.
- Peter. R5GTT.
Misschien:
- Rick & Elise R5GTT.
- rasit.. ClioRS
- LEX 19 16v
- Chris. R5GTT.
- Jochem. R5GTT.
- Hugo. R21T.
- Ivo. Clio2.
- Jerry. R5GTT.
- Peter. R5GTT.
Misschien:
- Rick & Elise R5GTT.
- rasit.. ClioRS
- LEX 19 16v
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Wie komen er vrijdag 19 december 2003:
- Chris. R5GTT.
- Jochem. R5GTT.
- Hugo. R21T.
- Ivo. Clio2.
- Jerry. R5GTT.
- Peter. R5GTT.
- Rick & Elise R5GTT.
Misschien:
- rasit.. ClioRS
- LEX 19 16v
Tot straks dus
- Chris. R5GTT.
- Jochem. R5GTT.
- Hugo. R21T.
- Ivo. Clio2.
- Jerry. R5GTT.
- Peter. R5GTT.
- Rick & Elise R5GTT.
Misschien:
- rasit.. ClioRS
- LEX 19 16v
Tot straks dus

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
-
- Contacteer:
Hoe laat komt iedereen ??
Ik durf namelijk niet zo lang in m`n eentje te staan
.
Ik durf namelijk niet zo lang in m`n eentje te staan

Gezelliejeroen.k schreef:Ik kom ook ff mn auto showen

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
Je hebt wel wat gemist Ivo!!
Rick&Elise waren er met hun zeer nette GT Turbo.
Jeroen was met zijn 1916V, de eerste meeting die de auto mocht meemaken denk ik? Mooi bakkie!
En eindelijk eens de Bleu Sport van Peter eens kunnen bekijken, en ook dat is een nette GT Turbo.
Verders was er nog een zwarte phase2 GT Turbo met witte RTC stikkers op de zijruiten en een JL Tuning stikker op de voorruit.
Uiteraard Hugo met zijn 21 Turbo, Jochem met zijn GT Turbo en Robert en André in de Mégane coupé. Tijn&Janine kwamen ook nog ff langs en Chendy zag ik ook rijden in zijn GT Turbo.
Verders waren er weer volop "maffe" Civics te bewonderen.
Lex, de volgende keer op droog asfalt?!
Jeroen was met zijn 1916V, de eerste meeting die de auto mocht meemaken denk ik? Mooi bakkie!
En eindelijk eens de Bleu Sport van Peter eens kunnen bekijken, en ook dat is een nette GT Turbo.
Verders was er nog een zwarte phase2 GT Turbo met witte RTC stikkers op de zijruiten en een JL Tuning stikker op de voorruit.
Uiteraard Hugo met zijn 21 Turbo, Jochem met zijn GT Turbo en Robert en André in de Mégane coupé. Tijn&Janine kwamen ook nog ff langs en Chendy zag ik ook rijden in zijn GT Turbo.

We zijn net thuis. Was zeer gezellig en weer een leuke opkomst.
Ook het weer zat lekker mee, was niet echt koud vond ik.
Volgende week zullen denk niet al te veel komen (2e kerstdag)
@Chris: nog bedankt voor de kenteken platen

Ook het weer zat lekker mee, was niet echt koud vond ik.
Volgende week zullen denk niet al te veel komen (2e kerstdag)
@Chris: nog bedankt voor de kenteken platen

-
- Contacteer:
thnx Chris en dan was die niet eens gewassenChris schreef: En eindelijk eens de Bleu Sport van Peter eens kunnen bekijken, en ook dat is een nette GT Turbo.

Maar hij kan nog veel netter eerst maar eens die kentekenplaathouders er op zetten en m`n bumper recht hangen.
En het hele gebeuren een stukje dichter naar het asfalt zetten.
Nu weet ik ook weer wie een paar van jullie zijn 

Joh, liep jij er ook rond te huppelen?!
BTW, waar hang je tegenwoordig uit? Ik zie je maar weinig meer op dit fantastische forum.
Peter, heb je de montage instructies nog een beetje onthouden?! Je kan ze dus zonder boorgaten in de nummerplaat monteren.
BTW, waar hang je tegenwoordig uit? Ik zie je maar weinig meer op dit fantastische forum.

Peter, heb je de montage instructies nog een beetje onthouden?! Je kan ze dus zonder boorgaten in de nummerplaat monteren.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ik heb zelfs bij jullie gestaan want ik had min of meer met rick afgesproken. Hij zou me eerst op komen halen.Chris schreef:Joh, liep jij er ook rond te huppelen?!
Hij zei wel van dat is chris maar heb maar nix tegen je gezegd

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Valt niet tegen zo'n Focusje he Chris.Je hebt wel wat gemist Ivo!!![]()
Volgende keer gewoon maar weer met de 19.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Vic, de volgende keer moet je me gewoon ff aanspreken, dan kunnen we even handjes schudden. 
Waar ken je Rick nou weer van?
Lex, je had geluk dat ik misschakelde, dat is het enigste wat ik er nog over kwijt wil..
Valt niet tegen he een GT Turbo met ruim drie ton op de teller..

Lex, je had geluk dat ik misschakelde, dat is het enigste wat ik er nog over kwijt wil..

rick ken ik hier van... maar hij staat in me msn enzo. Vandaar. En aanspreken? haha nee durf ik nietChris schreef:Vic, de volgende keer moet je me gewoon ff aanspreken, dan kunnen we even handjes schudden.

-
- Contacteer:
@ Chris, de montage instructies heb ik onthouden en ze gaan er vanmiddag op.
Hehehe!! Nogmaals, graag een keer bij droog asfalt!Lex schreef:Het paste ook maar net daar bij Alphen.![]()
Het valt me inderdaad niet tegen van je Bleu Sport.

Peter, het mooiste is om de nummerplaat zonder boorgaten achterop te zetten. En volgens mij had je voorste plaat geen gaten.
Of ff twee nieuwe platen erop.
Succes!
Miskiss, volgende keer niet zo verlegen hè.
Hey kunnen we niet een pas vragen bij de mac wegens groepskortingChris schreef:Je hebt wel wat gemist Ivo!!

laatst een tijdje met de politie staan praten en die zeiden dat het hier toe werd gelaten omdat er hier niemand last van had en ze iedereen gewoon lekker bij elkaar hadden en de mac donalds vindt het volgens mij wel best met een goeie omzet op vrijdag
goede omzet vooral.... al helemaal in de zomer denk ik :o
@ Chris zal me best doen....
@ Chris zal me best doen....
-
- Contacteer:
Ik ben er in ieder geval niet.
Lekker aan het eten met vrienden.
En van dat vuurwerk wordt je idd helemaal gek.
Vroeger vond ik het altijd wel aardig, maar das nu wel anders.
Lekker aan het eten met vrienden.
En van dat vuurwerk wordt je idd helemaal gek.
Vroeger vond ik het altijd wel aardig, maar das nu wel anders.
Die knerds zaten zelfs in de Mac te knallen met vuurwerk. Hebben ze mzl dat ik niet toevallig binnen van een hb zat te genieten... Hadden ze van mij een paar knallen gehad. 
Ik stond aan de andere kant, omdat het behoorlijk rustig was vorige week. Ik merkte eigenlijk pas bij het wegrijden dat de reno-vloot vlakbij de Mac was. Ik zag alleen niemand bij de auto's staan. Pas toen ik uit de McDrive wegreed. En toen ging iedereen alweer weg. Werd ik notabene ook nog zinloos weggetoeterd, toen ik netjes mijn afval in de bak deponeerde...
Maareh wie gaan er vanavond 26-12? Als ik weg mag, kom ik effe langs.
mvg, Chendy.
p.s: die zwarte was mooi laag met 15" OZ, enig idee welke kit hieronder zat?

Ik stond aan de andere kant, omdat het behoorlijk rustig was vorige week. Ik merkte eigenlijk pas bij het wegrijden dat de reno-vloot vlakbij de Mac was. Ik zag alleen niemand bij de auto's staan. Pas toen ik uit de McDrive wegreed. En toen ging iedereen alweer weg. Werd ik notabene ook nog zinloos weggetoeterd, toen ik netjes mijn afval in de bak deponeerde...
mvg, Chendy.
da's de GT van Rick D. en ik geloof niet dat we op die veren een merkje hebben zien staan eigenlijk....chendy schreef:Die knerds zaten zelfs in de Mac te knallen met vuurwerk. Hebben ze mzl dat ik niet toevallig binnen van een hb zat te genieten... Hadden ze van mij een paar knallen gehad.
mvg, Chendy.
there is no spoon.
-
- Contacteer:
Nope, ik had een aardig slokje op.Chris schreef:Iemand nog wezen kijken vrijdag?