Ik ook!! ben al een tijdje aant zoeken maar het lukt niet echt....-Ray- schreef:fak ik wil ook qlimax live![]()

En ik heb zo'n heimwee

Ik ook!! ben al een tijdje aant zoeken maar het lukt niet echt....-Ray- schreef:fak ik wil ook qlimax live![]()
haha, jij ben er niet geweestMerijn schreef:Hardstyle sucks cocks in hell...
Ah vandaar dat je nooit naar de XXLerator events wilMerijn schreef:Ik ben er inderdaad niet geweest, maar de muziek staat me niet echt aan. Er zitten wel goeie nummers tussen, maar het overgrote deel vind ik een beetje een slap aftreksel van hardcore.
En als ik dat zo hoor hier en daar dan is het ook veel te druk geweest! En als er iets is waar ik een hekel aan heb is het wel massale drukte!Zeker als het maar 1 area heeft. DefQon1 was wel vet, maar daar kon je tenminste een beetje chillen aan het water, rondlopen, zitten, eten, drinken, etc...
Gisteren lekker relaxed wezen hakken in een kleine tent met toch goede en bekende DJ's. Dat doe ik liever...
jaaaaaaaaaaaaaaJesper16v schreef:XXLerator roeleert, ik vind et het beste "maand"feest in Nijmegen eo.
En Ray zijn smaakMerijn schreef:Tja... laten we het maar niet over jou smaak gaan hebben.![]()
HAd riel dat ding niet digitaal?? Anders moet je ff een search doen ik heb er laatst ook iemand over horen vragen.MartijnG schreef:Zijn er toevallig mensen die het werkplaatshandboek en Haynes van de R5 digitaal hebben?? En bereid zijn om dit te sharen via Soulseek?
Zijn die er ook voor de Twingo ? Zo ja, graagFrits schreef:HAd riel dat ding niet digitaal?? Anders moet je ff een search doen ik heb er laatst ook iemand over horen vragen.MartijnG schreef:Zijn er toevallig mensen die het werkplaatshandboek en Haynes van de R5 digitaal hebben?? En bereid zijn om dit te sharen via Soulseek?
Ik heb wel een linkie met CUE files waarin titels staan van de 2003 versie: http://www.spandel.nl/specials_index.php?page=sensationmartin rs schreef:people i need your help!!!
ik ben bezig een show te maken voor een demo team.
dit gaat gepaard met licht geluid en turnen springteam.
de opneing wil ik een idee jatten van sensation kinderen hangen in balonnen in klimgordels halverwege de lucht.
nu tijdens dat deel hoor je een muziek en stem.
nu de vraag dit soort muziek moet ik hebben zonder de stem.
wie heeft er voor mij een titel en artiest van zoiet zodat ik em van kazaa kan halen????
Uhmm, ik heb ff ge-searched, maar het enigste gangbare boek wat ik heb kunnen vinden is het Coupe-boek van Rasit. Maar die had ik al...Frits schreef:HAd riel dat ding niet digitaal?? Anders moet je ff een search doen ik heb er laatst ook iemand over horen vragen.MartijnG schreef:Zijn er toevallig mensen die het werkplaatshandboek en Haynes van de R5 digitaal hebben?? En bereid zijn om dit te sharen via Soulseek?
Jah ik heb, alleen soulseek staat niet zoveel aan. Heb je geen emule of edonkey?MartijnG schreef:Zijn er toevallig mensen die het werkplaatshandboek en Haynes van de R5 digitaal hebben?? En bereid zijn om dit te sharen via Soulseek?
RTC room?Steven schreef:Ik zit in de room RTC en ik share