
Friday Nightmeeting Oss I
kijk maar naar de overgang voorscherm-deur onderaan bij de dorpel Ik weet hoe mijn auto eruitziet en dis geen 16V cas
volgens mij gewoon ph I hoor...Merijn schreef:En ph2 spiegels!
Ph2~Haas~ schreef:volgens mij gewoon ph I hoor...Merijn schreef:En ph2 spiegels!
zijn toch echt dezelfde als de mijne, en das toch echt een ph IJesper16v schreef:Ph2~Haas~ schreef:volgens mij gewoon ph I hoor...Merijn schreef:En ph2 spiegels!
Heb over deze Clio al wat e-mail contact gehad met de eigenaar.
Blok is gereviseerd, in- en uitlaat opgeboord, chipje, andere nokkenassen, versnellingsbak met geharde tanden, blauwe rolkooi. Auto heef 160.000 km gelopen, blok onbekend (vaag).Géén roest aan achterschermen, onderhoud bij garage (geen rekeningen aanwezig). APK tot maart...
Mogelijkheid dat het geen 16V caros is heb ik niet in acht genomen. Foto zegt toch weinig en lijkt me stug dat iemand dit vermogen in een gewone caros gaat stoppen, wat moet je dan wel niet allemaal aanpassen. Heeft oliedruk en tempmeter, dus dan zou dat ook allemaal omgezet moeten zijn...kan wel natuurlijk. Prijs vind ik ook verbazend laag. Als het wat zou zijn heb je een goedkoop bommetje!
Rob.H van onze groep wilde gaan kijken, maar tijd heeft het nog niet toegelaten...
Zo Merijn, schuif hem er nu maar weer in
Blok is gereviseerd, in- en uitlaat opgeboord, chipje, andere nokkenassen, versnellingsbak met geharde tanden, blauwe rolkooi. Auto heef 160.000 km gelopen, blok onbekend (vaag).Géén roest aan achterschermen, onderhoud bij garage (geen rekeningen aanwezig). APK tot maart...
Mogelijkheid dat het geen 16V caros is heb ik niet in acht genomen. Foto zegt toch weinig en lijkt me stug dat iemand dit vermogen in een gewone caros gaat stoppen, wat moet je dan wel niet allemaal aanpassen. Heeft oliedruk en tempmeter, dus dan zou dat ook allemaal omgezet moeten zijn...kan wel natuurlijk. Prijs vind ik ook verbazend laag. Als het wat zou zijn heb je een goedkoop bommetje!
Rob.H van onze groep wilde gaan kijken, maar tijd heeft het nog niet toegelaten...
Zo Merijn, schuif hem er nu maar weer in

Ik zie dat Merijn incognito aan het bijklussen is...
http://24.45.249.74:8000/flash/Big%20Gu ... %20Ben.swf
En even later kom ik de vriendin van Ferdy tegen...
http://www.terrorpilot.com/portfolio/merryxmas/
*all statements based on avatar-usage*
http://24.45.249.74:8000/flash/Big%20Gu ... %20Ben.swf
En even later kom ik de vriendin van Ferdy tegen...
http://www.terrorpilot.com/portfolio/merryxmas/
*all statements based on avatar-usage*

een 16V en een gewone scheelt in sterkte onderhuids nix hoor..alleen de schermen zijn breder. Die rolkooi zal wel meehelpen, maar das tzelfde als in een 16VOllie schreef:Heb over deze Clio al wat e-mail contact gehad met de eigenaar.
Blok is gereviseerd, in- en uitlaat opgeboord, chipje, andere nokkenassen, versnellingsbak met geharde tanden, blauwe rolkooi. Auto heef 160.000 km gelopen, blok onbekend (vaag).Géén roest aan achterschermen, onderhoud bij garage (geen rekeningen aanwezig). APK tot maart...
Mogelijkheid dat het geen 16V caros is heb ik niet in acht genomen. Foto zegt toch weinig en lijkt me stug dat iemand dit vermogen in een gewone caros gaat stoppen, wat moet je dan wel niet allemaal aanpassen. Heeft oliedruk en tempmeter, dus dan zou dat ook allemaal omgezet moeten zijn...kan wel natuurlijk. Prijs vind ik ook verbazend laag. Als het wat zou zijn heb je een goedkoop bommetje!
Rob.H van onze groep wilde gaan kijken, maar tijd heeft het nog niet toegelaten...
Zo Merijn, schuif hem er nu maar weer in
als ik schermen van een 16V op mijn clio ros, heb ik tzelfde als een 16V hoor...
Alleen t subframe van een williams is verder doorgelast geloof ik...Dat kun jij weten,merijn
Alleen t subframe van een williams is verder doorgelast geloof ik...Dat kun jij weten,merijn

@Ollie:hoho..je had t over t chassis he...remmerij is een heel ander onderwerp!
kan t niet geweldig zien, maar volgens mij is dat ook geen 16V interieur...maar kan aan mij liggen, de zon staat btje rot
de hele auto dus...Ollie schreef:met caros bedoel ik de hele omhuizing incl. alles...
Carrosserie en chassis zijn toch echt geen remmen, ramen, CV, enz...Dan zou een 1.2 clio ook anders zijn dan een 1.4. Das onzin, als je de motor buiten beschouwing laat, zijn ze exact tzelfde (de uitvoering daargelaten)
maakt niet uit, ik leg alleen ff uit wat ik bedoel met chassis en carrosserie.
De gehele chassis' van alle clio's zijn hetzelfde. Alleen de carrosserie kan verschillen en t subframe
De gehele chassis' van alle clio's zijn hetzelfde. Alleen de carrosserie kan verschillen en t subframe
Weet eigenlijk niet of dat het enige verschil is tussen de 16V/Willie en non-16V.
Maar ik bedoelde dus ook alles eromheen. Zie een 2 litertje niet goed tot stilstand komen met remmerij van een 1.4...
En dan de rest van het uitrustingsniveau natuurlijk nog.
Maar ik bedoelde dus ook alles eromheen. Zie een 2 litertje niet goed tot stilstand komen met remmerij van een 1.4...
En dan de rest van het uitrustingsniveau natuurlijk nog.
Gewoon alles goed nakijken zoals ik al zei, kijk ook even naar het chassisnummer, dan kun je zien wat voor type het oorspronkelijk was.
Hou er wel rekening mee dat bij een normale Clio het balkje tussen de koplampen er niet af kan, dus iets lastiger met sleutelen.
Hou er wel rekening mee dat bij een normale Clio het balkje tussen de koplampen er niet af kan, dus iets lastiger met sleutelen.
das inderdaad wel wat minder...maar ja, daar is t dan ook een 16V voor 

HAHAHA, goed gedaan Ollie, je hebt ons "ontmaskerd"Ollie schreef:En even later kom ik de vriendin van Ferdy tegen...
http://www.terrorpilot.com/portfolio/merryxmas/
*all statements based on avatar-usage*
Peter Ollie de Vries

@Johan
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... ?oudei=120
op de foto erg mooi....maar dat bouwjaar klopt niet neem ik aan...1976
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... ?oudei=120
op de foto erg mooi....maar dat bouwjaar klopt niet neem ik aan...1976