Maar nu is ie er dan ook. Een renaultje 5 GTTurbo

zoals sommige zullen weten staan er bij maarten en mij al 2 in rivisie, maar geen om mee te rijden...
Nu is die er wel!
hieronder volgen wat pic's:
[img]http://members.chello.nl/jvelde3/BY-85- ... jes160.jpg[/img]
De staat zoals we hem aantroffen in Eindhoven
[img]http://members.chello.nl/jvelde3/BY-85- ... jes161.jpg[/img]
Hier is goed de verlaging te zien. iemand een gokje hoe veel ie verlaagd is?
[img]http://members.chello.nl/jvelde3/BY-85- ... jes162.jpg[/img]
Al duidelijk wat schade aan de voorbumper te zien...
[img]http://members.chello.nl/jvelde3/BY-85- ... jes163.jpg[/img]
Heeft een beetje aandacht nodig....
[img]http://members.chello.nl/jvelde3/BY-85- ... jes164.jpg[/img]
Luchthapper is opgeplakt dus is hardstikkuh NEP!

[img]http://members.chello.nl/jvelde3/BY-85- ... jes165.jpg[/img]
Rode bekleding, f2, met f1 deurpanelen, en interieur heeft ff wat aandacht nodig..
[img]http://members.chello.nl/jvelde3/BY-85- ... jes167.jpg[/img]
Dubbel dins console

[img]http://members.chello.nl/jvelde3/BY-85- ... jes168.jpg[/img]
Mischien wat minder duidelijk, maar geen achterbank, dus grijs kenteken!

[img]http://members.chello.nl/jvelde3/BY-85- ... jes169.jpg[/img]
De marktplaats foto
[img]http://members.chello.nl/jvelde3/BY-85- ... jes170.jpg[/img]
De 5 op de brug bij maarten op z'n werk, ff wat dingen "AANPASSEN" (uitleg volgt na de pics)
[img]http://members.chello.nl/jvelde3/BY-85- ... jes171.jpg[/img]
Bak ziet er vrij schoon uit, is er dus wel onderuit geweest
[img]http://members.chello.nl/jvelde3/BY-85- ... jes172.jpg[/img]
Profesorisch gemaakt slot linker portier

[img]http://members.chello.nl/jvelde3/BY-85- ... jes173.jpg[/img]
Deuken komen wat moeilijk naar voren, maar ze zitten er wel degelijk.. lang leven de parkeerplaatsen bij de supermarkt om de hoek.. En de skirts zitten helaas gekit.
[img]http://members.chello.nl/jvelde3/BY-85- ... jes174.jpg[/img]
Bumper die gericht moet worden. De gril hebben we ligen en wordt dus vervangen voor een orriginele f2.
Verdere omschrijving:
-clio 16v velgen, staat redelijk.
-verlaagd, hoeveel mm niet bekend..
-open uitlaat, eindstuk is sierstuk.
-grijs kenteken.
-motor slangen op cupstand.
-*waarschijnlijk hogere benziene druk*
-*waarschijnlijk andere sproeiers*
-turbo druk op 1 bar (orriginele r5 turbo)
-dumpvalve, membraam, en waarschijnlijk lek..
-dorpels nieuw ingelast.
Aandachts punten:
-Roest achterklep (binnen + buiten)
-linker portier
-CV (werkt nu niet)
-wat lampjes in interieur
-mistlampjes (voor) kapot
-evt choke-kabel terug plaatsen, is verwijdert...
-bumper voor opnieuw ophangen + repareren
-rechter voorscherm goed zetten (grote naad tussen motorkap en scherm..
-evt dumpvalve vernieuwen/reviseren
-verder proberen we 'm rijdent te houden en netjes te houden.
!!Punten die we op de dag van aankoop gelijk hebben gedaan:
- Linker aandrijfas vervangen omdat de aandrijf as die erop gemonteerd was (die zelfde dag) te lang was!!!!! Wat als resultaat had dat er een flinke trilling door de auto heen ging zodra je naar rechts stuurde of recht door ging.
Op de brug was duidelijk te zien na het draaien van het wiel dat de komplete motor+bak opzij werden geduwd! (en zo zijn wij van Eindhoven naar Dordrecht gereden!!!!!!)MAZZEL DUSS!
+ de mazzel dat wij in de box nog een oud aandrijf assje hadde liggen van een sloop gtt.
De assen scheelde ongeveer 1,5 tot 2 cm met elkaar! en zat dus gewoon klem tegen de bak aan!
Dus nu zit er een 2ehands aandrijf asje onder en hij rijdt zo perfect!