De onderkant van deze bumper? is dit een lip die ergens te koop is? Of heb ik er ergens over gelezen.
Het lijkt mij erg hard op de bovenkant van een GTT bumper.
Ik vind het in elk geval erg mooi gedaan, heel propere bumper.
Over dat schuim, is daar gewoon rechtstreeks over geplamuurd????
Ik had een gtt waarvan ik dacht dat het een phase 2 was ( was helemaal zo uitgevoerd , motor , interieur , skirts zelfs het schakelaartje van de wiswas enz ).
Maar als ik dit kenteken zie BX-49-GT dan twijfel ik , ik had namelijk BX-51-GT en dat was een phase 2 of het moet precies het overgangs kenteken zijn .
Ach wat maakt het ook uit .
Jochem, volgens mij hebben we deze 49-GT wel eens op de foto gezet tijdens Vive La France omdat het kenteken zo op de jouwe leek. Ik zal vanavond eens in de archieven duiken.
Ik weet wel dat we ooit een rode hebben gezien op de sloop BX-50-GT dat was ook een phase 2 qua motor maar met phase stoelen .
Ofdat we hem ooit op Vive le . . . hebben gezien weet ik niet meer.
PS ik wist dat je snel zou reageren
Gevonden!
We hebben de BX-49-GT gespot tijden Vive La France 2001 als antraciet grijze phase1.
Ik had een gtt waarvan ik dacht dat het een phase 2 was ( was helemaal zo uitgevoerd , motor , interieur , skirts zelfs het schakelaartje van de wiswas enz ).
Maar als ik dit kenteken zie BX-49-GT dan twijfel ik , ik had namelijk BX-51-GT en dat was een phase 2 of het moet precies het overgangs kenteken zijn .
Ach wat maakt het ook uit .
Jochem, volgens mij hebben we deze 49-GT wel eens op de foto gezet tijdens Vive La France omdat het kenteken zo op de jouwe leek. Ik zal vanavond eens in de archieven duiken.
Ik weet wel dat we ooit een rode hebben gezien op de sloop BX-50-GT dat was ook een phase 2 qua motor maar met phase stoelen .
Ofdat we hem ooit op Vive le . . . hebben gezien weet ik niet meer.
PS ik wist dat je snel zou reageren
Gevonden!
We hebben de BX-49-GT gespot tijden Vive La France 2001 als antraciet grijze phase1.
Klopt allemaal. Deze gtt was eerst antraciet grijs. Heb ook nog een foto er van hoe hij er eerst uit zag. Vrijdag kwam ik hem tegen in het donker en hij ziet er erg gelikt uit
There will be plenty of time to rest when your dead
Ik kreeg een vraag van rick of iemand nog een foto had van zijn gtt in oude staat. Als iemand die heeft zou hij/zij mij die kunnen mailen. Mailen kan naar: altijdgoed@hotmail.com
There will be plenty of time to rest when your dead