motorkap clio williams
hallo,
ik ben hier eigenlijk nieuw op de forum dus weet hier ni echt de gang van zaken maar ik ben opzoek naar een motorkap van een clio williams.
het kleur speelt geen rol maar als het ne zwarte is zou da prima zijn en uiteraard in goede staat.
ik ben hier eigenlijk nieuw op de forum dus weet hier ni echt de gang van zaken maar ik ben opzoek naar een motorkap van een clio williams.
het kleur speelt geen rol maar als het ne zwarte is zou da prima zijn en uiteraard in goede staat.
-
- Moderator
- Car: MB
ik heb effe voor je in dialogs gekeken. Een nieuwe kost bij de dealer 242 euro exlcusief. Ik denk dat je ze op de sloop ook zelden zult vinden. Veel met schade denk ik of al weg. Informeer anders eens bij Veban rijswijk (in rijswijk, nl) of bij jeroen lubking (rotterdam nl)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
ja ik heb hier bij ons in belgie zo wat alle afbraken gedaan die ik wist en niets te vinden of zoal ge zegt niets meer mee te doen als ge ene tegen komt ofwel geven ze u daar ne prijs op dat het ni ver af is van de nieuwprijs.
Hier op de sloop staat nog een Clio 16V met goede motorkap, alleen dat rooster voor de luchthapper ontbreekt...
Heb gille ook al een PM gestuurd aangezien die op zoek is maar als die hem niet wil kan ik hem er wel voor jou afslopen..
Kleur van dat ding is Blauw
Heb gille ook al een PM gestuurd aangezien die op zoek is maar als die hem niet wil kan ik hem er wel voor jou afslopen..
het is voor hem dat ik ze zoek hij had op een Belgische site een topic met die vraag gepost.succc6Bram schreef:Hier op de sloop staat nog een Clio 16V met goede motorkap, alleen dat rooster voor de luchthapper ontbreekt...
Laten we dat idd maar niet doen.... zal wel een aankomend lid zijn ditrasit.. schreef:was een antwoord op een bericht van matthijs die inmiddels is verwijderd..
ik zeg maar verder niks.

-
En ik heb alles weer gemist.. damnit

CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Jij krijgt dan toch alleen maar weer vervelende PM's van mensenDirk (CRX) schreef:En ik heb alles weer gemist.. damnit![]()
![]()

-
ONtopic hier please, andere posts worden gewist.
Ik heb nog een motorkap van een clio16v liggen. Er zit alleen wat schade aan de voorkant (klein vouwtje) en een deukje bovenop. Dit is eenvoudig te fixen, hij moet verder dus alleen opnieuw gespoten worden. Verder helemaal copmleet.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
En mocht je een gewone zoeken heb ik die nog liggen. Zonder echte schade, wel wat steenslag, maar daar kom je bijna niet onderuit.
Bij meer intresse PM graag.
Gr.Frits
Bij meer intresse PM graag.
Gr.Frits
Laatst gewijzigd door Gerald op wo 17 dec 2003 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Project: GTT Blue Sport
liefst zou ik ene in goede staat hebben anders kan ik de mijne ook nog hermaken alle infeite is er te veel aan om aan te beginnen en ne gewone heb ik nog liggen bij mijn vader.
maar er had mij hier iemand een pm gestuurd van ne motorkap in zelzate maar zou graag meer info hebben want die intereseert me wel dus laat maar iets weten zou ik zeggen.
maar er had mij hier iemand een pm gestuurd van ne motorkap in zelzate maar zou graag meer info hebben want die intereseert me wel dus laat maar iets weten zou ik zeggen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dit is mosterd na de maaltijd : Ik heb die van mij ( clio 16v motorkap ) net in stukken geslepen , sorry . Als ik het eerder had gelezen , maar helaas .
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat was hij wel , hij moet nu maar verlast worden op de 5 . Als dat netjes lukt .
Als ik nog eens wat tegen kom dan zal ik het laten weten .
Als ik nog eens wat tegen kom dan zal ik het laten weten .
-
Ik heb wel een adresje voor je motorkap en als je eventueel andere dingen nodig heb
geef maar pm dan zal ik je het nummer geven