Mrtn schreef:Ik vind die Grand Prix velgen heel mooi, die zou ik wel willen hebben/kopen
Ik heb ze al een tijdje verkocht! Heb ze wel hier op t forum te koop aangeboden een tijdje geleden
Maarrr ik weet nog wel iemand die 2 setjes heeft liggen!
Reed jij toen mee vanaf de Ikea naar de Meern??? 4 november??? Volgens mij wel.... Toen had je er al andere velgen op. Heeft een vriend van mij nog een hele mooie foto van!
Nope...heb mn velgen nog maar 1,5 maand ofzo...
@Turboman: Dat kan kloppen...Delfzijl is maar klein he..
Ik heb ook veel geinformeerd of er ook gtt`s rond reden in de kleur die ik wou hebben.Tot nu toe rijd er geen 1 gtt met deze kleur die ik nu heb. De kleur die ik eerst wou daar reed volgens 1tje van de club ook 1tje mee rond maar dat was een foutje. Anders had ik nu een parelmoer witte gtt gehad alleen dan anders als de standaard parelmoer kleur.
There will be plenty of time to rest when your dead
Ik had een gtt waarvan ik dacht dat het een phase 2 was ( was helemaal zo uitgevoerd , motor , interieur , skirts zelfs het schakelaartje van de wiswas enz ).
Maar als ik dit kenteken zie BX-49-GT dan twijfel ik , ik had namelijk BX-51-GT en dat was een phase 2 of het moet precies het overgangs kenteken zijn .
Ik had een gtt waarvan ik dacht dat het een phase 2 was ( was helemaal zo uitgevoerd , motor , interieur , skirts zelfs het schakelaartje van de wiswas enz ).
Maar als ik dit kenteken zie BX-49-GT dan twijfel ik , ik had namelijk BX-51-GT en dat was een phase 2 of het moet precies het overgangs kenteken zijn .
Ach wat maakt het ook uit .
Jochem, volgens mij hebben we deze 49-GT wel eens op de foto gezet tijdens Vive La France omdat het kenteken zo op de jouwe leek. Ik zal vanavond eens in de archieven duiken.
Ach wat maakt het ook uit .
Jochem, volgens mij hebben we deze 49-GT wel eens op de foto gezet tijdens Vive La France omdat het kenteken zo op de jouwe leek. Ik zal vanavond eens in de archieven duiken.
Ik weet wel dat we ooit een rode hebben gezien op de sloop BX-50-GT dat was ook een phase 2 qua motor maar met phase stoelen .
Ofdat we hem ooit op Vive le . . . hebben gezien weet ik niet meer.