Pr0f schreef:is het dan mogelijk dat ik jou een maandje geleden heb zien rijden in delfgauw. Ik reed in een rode 5 gtt en er reed een (verlaagde nette witte) gtt achter me.
gespot:
Waar: Vlissingen
Wat: Grijze Clio 16v f1[/b]
Staat: Netjes
Kenmerken: uitlaatje, mooie allian spoiler
Verder:
Kwam net voorbij mij bij een weg versmalling, verder 1km ofzo achteraan gecrossed, was lekker bij te houden met de willie (3 man in auto totaal )
Nog ff duimpje omhoog toen we hem voorbij gingen, 16v ook, wij rechts af, hij ging recht door.
wie o wie??
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
gespot:
Waar: Utrecht
Wat: Rode 5GTX
Staat: Netjes mag alleen gewassen worden
Kenmerken: GTT voorbumper fase2, goed verlaagd
Verder:
Staat op de Adriean van Ostende laan.
De Clio werd gebracht door een jonge gast en een ANWB kerel die in deze straat woont, ging er later op de dag mee weg en kwam een hele tijd later weer terug. De volgende dag werd de Clio weer door die jonge gast weer opgehaald.
Hij zal wel onderhoud hebben gehad oid.
Volgens mij heb ik deze 16V ook wel eens in Alphen a/d Rijn gespot.
De Clio werd gebracht door een jonge gast en een ANWB kerel die in deze straat woont, ging er later op de dag mee weg en kwam een hele tijd later weer terug. De volgende dag werd de Clio weer door die jonge gast weer opgehaald.
Hij zal wel onderhoud hebben gehad oid.
Volgens mij heb ik deze 16V ook wel eens in Alphen a/d Rijn gespot.
Vies bakkiej, heb deze volgens mij ook op de Willy meeting toen gezien, leuke BS en Twingo op de foto
gespot:
Waar: Rotterdam
Wat: Donkerpaarse Twingo
Staat: Zag er zeer goed uit
Kenmerken: Mooi verlaagd, dikke diepe velgen (duitse style) en op de achterklep Renault Sport embleem.
Verder:
Reed op de Coolsingel.
Zojuist gespot op de Oud Bodegraafseweg in Bodegraven.
Een zeer mooie zwart Clio2 Initiale, hagelnieuw, NK kenteken. Er zaten apparte dikke bumpers op wat volgens mij niet standaard is op zo'n Clio.
gisteravond rond 20:00 op de coolsingel een witte gtt gespot. zag er vrij standaard uit (klonk ook standaard)...kenteken niet kunnen zien. iemand van hier?
Vorige week op de Steekterweg in de richting van Alphen a/d Rijn omstreeks 18:30 een rode Alpine A610. Kenteken beginnend met een P.
Het lijkt wel of je die Alpine's weer steeds vaker tegen komt in het wild.
Gisteravond omstreeks 23:00 in Alphen a/d Rijn thv Volvo garage Hooftman. Een blauwe Twingo uit 1997(R- kenteken) met apparte dikke bumpers die erg gaaf stonden. Tevens een mooi spoilertje en dikke wielen.
Erg jammer dan weer dat er zo'n grote verzekering stikker zat op zijn linker achterruit..
Edwin16v schreef:gespot:
Wat: Donkerpaarse Twingo
Staat: Zag er zeer goed uit
Kenmerken: Mooi verlaagd, dikke diepe velgen (duitse style) en op de achterklep Renault Sport embleem.
Verder:
Reed op de Coolsingel.
Was ik dat niet? Maar dan groen en niet paars was het donker?
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Clio 2.0 16V Williams
NN-PD-76
Een van de alleslaatst org. ned. geleverde Williams uit voorjaar '96...!, met maar 92000 km op de klok, en verkeert in absolute nieuwstaat......
Heb eff met de eigenaar staan praten, heeft hem van de 2e eigenaar, en rijd er bijna nooit mee....
Clio 16V, blauw, gouden speedlines,
zag er best netjes uit, moest wel een keer gewassen worden
PH-ZJ-33
stickers lagen in de auto en die stond verderop
Ferdy schreef:net gespot in het centrum van Wijchen
Clio 16V, blauw, gouden speedlines,
zag er best netjes uit, moest wel een keer gewassen worden
PH-ZJ-33
stickers lagen in de auto en die stond verderop
Net bij de Renault dealert in velserbroek een witte 19 16V gezien. Zag er erg netjes uit en had leuke m3 spiegels erop!
Stickertje zit onder de ruitenwisser
Vanmiddag om een uur of half 5, Christian in zijn R19 met vlammenwerper . Ikzelf reed in in een golf 2 g60. Ik weet niet of hij het zag of ik het was, maar hij spuwde in ieder geval mooie vlammen uit de uitlaat.
Edwin16v schreef:gespot:
Waar: Utrecht
Wat: Rode 5GTX
Staat: Netjes mag alleen gewassen worden
Kenmerken: GTT voorbumper fase2, goed verlaagd
Verder:
Staat op de Adriean van Ostende laan.
He die ken ik De auto is van een leuke dame Die bumper hebben Tijn en ik samen gemonteerd (plus een grote beurt en nog het eea)
gespot:
Wat: Goudkleurige Twingo
Kenteken: LL-NV-56 of zoiets
Staat: Zag er mooi uit
Kenmerken: Dikke velgen, leuk uitlaatje en mooi laag.
Verder:
Was bij de Bergselaan, hij ging ineens gas geven toen hij mij achter hem zag zitten. Die gozer bleef ook in de achteruitkijkspiegel kijken.