project clio vr-6 biturbo x 2
volgens mij hebben stille wateren diepe gronden....
http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... m?oudei=30Ferdy schreef:welke advertentie is dat dan ?
thanx marcel
hmm, nieuw project
zou jammer zijn als dit alles niet door zou gaan
vandaag de Max Power gelezen met die Corsa met 2 motoren en 696pk...damn, wat een kist was dat zeg,
vind het knap als hij dit ook zo voor elkaar gaat krijgen
hmm, nieuw project
zou jammer zijn als dit alles niet door zou gaan
vandaag de Max Power gelezen met die Corsa met 2 motoren en 696pk...damn, wat een kist was dat zeg,
vind het knap als hij dit ook zo voor elkaar gaat krijgen
mmm, jaja zal wel niet zomaar weg moeten die clio enne project van 60k is nogal wa
Nou heeft 'ie het ineens weer over een Audi?! Het moet wel een heel vreemd schepsel gaan worden, die VW Audi BiVR6 QuadTurbo Clio...nieuw project audi r3
cliomaniac schreef:ik vraag niet om de tpic te sluiten maar laat gewoon even niks meer hierover los
robert schreef:Wij technici hebben je gewaarschuwd, en eigenlijk is dat onze plicht ook. Als vriendendienst zeg maar. Das het voordeel van zon forum.
cliomaniac schreef: :-* :-* :-*
Lezen is een te grote opgave voor degene van jullie, die zich natuurlijk aangesproken voelen. Vooringenomen, hoog van de toren blazend: het zijn slechts enkele opvallende kanten aan jullie opmerkingen. Iedereen die mijn enthausiasme deelde respect, en jullie technici haal die oog kleppen van je kop ik zeg ciao voor nu en we zullen wel zien he,.............

nu snel lid worden van een audi forum voor deel2

nee, klopt, dit soort projecten zij niet up to date te houden.
Op een gegeven moment helemaal niet meer want dan blijkt het allemaal niet te kunnen.
Hoort dit niet in nl.chat? want dit heeft allemaal niets met techniek te maken....
Op een gegeven moment helemaal niet meer want dan blijkt het allemaal niet te kunnen.
Hoort dit niet in nl.chat? want dit heeft allemaal niets met techniek te maken....
Het staat in nl.techniek.projecten, waar het ook hoort, of het nou lukt, of dat er update's zijn of niet.
het wordt alleen rommelig doordat sommige zich geregeld geroepen voelen om 'grappen' te maken... das jammer, want dan zal Emile misschien geen eens meer eventuele update's willen geven omdat ie toch steeds bekritiseerd wordt
dus laat 'm lekker aanrommelen, als het niet lukt komt ie daar zelf achter tegen de tijd..
het wordt alleen rommelig doordat sommige zich geregeld geroepen voelen om 'grappen' te maken... das jammer, want dan zal Emile misschien geen eens meer eventuele update's willen geven omdat ie toch steeds bekritiseerd wordt
dus laat 'm lekker aanrommelen, als het niet lukt komt ie daar zelf achter tegen de tijd..
Mrtn = Maarten
Met alle respect hoor, maar we laten hem toch ook lekker aanrommelen...........Mrtn schreef:
Wel fijn om te lezen in zijn advertentie dat het blok nog zeker 5 jaar meegaat........omdat alle sensoren vervangen zijn

Ach ja, zoals gewoonlijk staan de beste stuurlui weer aan wal. Vind het jammer dat er nu geen update van het project meer komt door idd dat GEMIER;
Vond het nl een geweldig idee en diegene die denkt dat tegenwoordig iets onmogelijk is, is niet meer van deze tijd!!!
Vond het nl een geweldig idee en diegene die denkt dat tegenwoordig iets onmogelijk is, is niet meer van deze tijd!!!
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!
een deel van het plan is technisch zeker wel te halen
een ander deel is mogelijk maar niet rijdbaar (moet iemand zelf weten)
niemand zegt dat het niet kan (lees maar terug) maar alleen dat het veels te duur is om alles uit het plan te realiseren en ZEKER niet rijdbaar wordt voor de openbare weg (om te beginnen omdat oom agent het bij de eerste gelegenheid van je af komt pakken als je het probeert omdat het gewoon niet door de RDW heen komt.)
Maar de clio maniak wil daar niet naar luisteren of opheldering geven.
een ander deel is mogelijk maar niet rijdbaar (moet iemand zelf weten)
niemand zegt dat het niet kan (lees maar terug) maar alleen dat het veels te duur is om alles uit het plan te realiseren en ZEKER niet rijdbaar wordt voor de openbare weg (om te beginnen omdat oom agent het bij de eerste gelegenheid van je af komt pakken als je het probeert omdat het gewoon niet door de RDW heen komt.)
Maar de clio maniak wil daar niet naar luisteren of opheldering geven.
-
- Contacteer:
Ach, ik denk dat het van beide kanten komt. Natuurlijk is alles mogelijk en juist diegenen die hier veel commentaar leverden zijn de mensen die dit soort leuke projecten kunnen. Veel mensen die zelf ook leuke ombouw-projecten gedaan hebben. Probleem is alleen dat hij nergens, lees maar na, naar wil luisteren. Als je hem vertelt dat zijn onderstel het niet houdt en daar zelf wat onderbouwing voor geeft, blijft hij toch stug doorgaan. Vandaar dat wat mensen er een hard hoofd in hebben. Als hij het redt, krijgt hij al mijn respect en ik hoop ook echt dat het hem lukt. Ik denk alleen dat hij het zichelf makkelijker maakt als hij af en toe de bullshit weet te onderscheiden van de slimme opmerkingen, er zit best veel bruikbaars tussen...
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Tot nu toe heb ik 1 update gezien......een foto van een "vakkundig" uitgezaagde koplamp van een Golf.Michiel schreef:Ach ja, zoals gewoonlijk staan de beste stuurlui weer aan wal. Vind het jammer dat er nu geen update van het project meer komt door idd dat GEMIER;
Tuurlijk is tegenwoordig alles mogelijk!! Alleen ben ik helaas te oud om in sprookjes te geloven.
Maar als het hem lukt ben ik de eerste om toe te geven dat ik fout zat.
-
was vakwerk jaArjen schreef: Tot nu toe heb ik 1 update gezien......een foto van een "vakkundig" uitgezaagde koplamp van een Golf.

denk 't. 't is gewoon wazig. wel interessant maar ons hongerige gevoel wordt niet meer gevoed met updates 

Het is maar wat je raar reageren noemt. Lees nu zelf eens die advertentie op Marktplaats. Dat klinkt toch als 1 groot sprookje? De ene persoon staat met beide benen op de grond en de ander zweeft op een grote roze wolk.rasit.. schreef:ben benieuwd of iedereen ook zo raar zou reageren als iemand uit het bestuur met zo'n project bezig had geweest..
Als iemand serieus in een advertentie beweert dat een motor nog 5 jaar meegaat omdat alle sensoren vervangen zijn boezemt mij dat niet echt veel vertrouwen in.
Beetje rare opmerking Rasit...heeft niks met bestuur of wat ook te maken. Als je goed leest is het vrij duidelijk dat Cliomaniac niet echt genoeg know how heeft voor een dergelijk project. Dan moet je natuurlijk niet meteen degene die je serieus tips geven gaan lopen afzeiken. Tuurlijk respect dat hij het wel proberen, maar ik zou toch eerst met een plan komen voordat ik bijvoorbeeld uberhaupt iets ga aanschaffen...rasit.. schreef:ben benieuwd of iedereen ook zo raar zou reageren als iemand uit het bestuur ofzo met zo'n project bezig was geweest..
ik vind het geen rare opmerking.. iedereen maakt van die kleinerende opmerkingen alleen omdat het cliomaniac is lijkt wel.. hij is eigenwijs ja, maar goed laat het gewoon zoals het is..jeroen.k schreef:Beetje rare opmerking Rasit...heeft niks met bestuur of wat ook te maken. Als je goed leest is het vrij duidelijk dat Cliomaniac niet echt genoeg know how heeft voor een dergelijk project. Dan moet je natuurlijk niet meteen degene die je serieus tips geven gaan lopen afzeiken. Tuurlijk respect dat hij het wel proberen, maar ik zou toch eerst met een plan komen voordat ik bijvoorbeeld uberhaupt iets ga aanschaffen...rasit.. schreef:ben benieuwd of iedereen ook zo raar zou reageren als iemand uit het bestuur ofzo met zo'n project bezig was geweest..
er zijn zelfs mensen die een party gaan bouwen zodra cliomaniac zelf toegeeft dat het totaal is mislukt geloof ik

Laatst gewijzigd door rasit.. op do 11 dec 2003 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ken hem persoonlijk niet, maar als je in het verleden al eens de eer hebt gehad om van de site afgekicked te worden, niet luistert naar mensen die waardevolle tips geven (en op knutselgebied hun sporen WEL al ruimschoots verdient hebben) dan vraag je er ook wel een beetje om.rasit.. schreef:ik begrijp er ook niks meer van, maar ik reageer in ieder geval niet. Het lijkt erop alsof sommige mensen persoonlijk iets tegen hem hebben ofzo..
Nou dat is dus niet zo...niet omdat het Cliomaniac is, ik bedoel iedereen bewonderde (en aanbad bijnarasit.. schreef:ik vind het geen rare opmerking.. iedereen maakt van die kleinerende opmerkingen alleen omdat het cliomaniac is lijkt wel..jeroen.k schreef:Beetje rare opmerking Rasit...heeft niks met bestuur of wat ook te maken. Als je goed leest is het vrij duidelijk dat Cliomaniac niet echt genoeg know how heeft voor een dergelijk project. Dan moet je natuurlijk niet meteen degene die je serieus tips geven gaan lopen afzeiken. Tuurlijk respect dat hij het wel proberen, maar ik zou toch eerst met een plan komen voordat ik bijvoorbeeld uberhaupt iets ga aanschaffen...rasit.. schreef:ben benieuwd of iedereen ook zo raar zou reageren als iemand uit het bestuur ofzo met zo'n project bezig was geweest..

Wat ik raar vondt was de link met het bestuur...
ik ken het verleden ja, vandaar dat ik ook zeg dat het voor veel mensen haast een persoonlijke kwestie is geworden.Arjen schreef:Ik ken hem persoonlijk niet, maar als je in het verleden al eens de eer hebt gehad om van de site afgekicked te worden, niet luistert naar mensen die waardevolle tips geven (en op knutselgebied hun sporen WEL al ruimschoots verdient hebben) dan vraag je er ook wel een beetje om.rasit.. schreef:ik begrijp er ook niks meer van, maar ik reageer in ieder geval niet. Het lijkt erop alsof sommige mensen persoonlijk iets tegen hem hebben ofzo..

jullie weten wel wat ik bedoel.