Megane coupe 16V (remmerij vervangen)
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
m'n vriendin is nog druk bezig met der rijbewijs,als ze die heeft twijfelt ze nog tussen een clio en een twingo 

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hoe dan ook, altijd een goede keuze!chris-r19 schreef:m'n vriendin is nog druk bezig met der rijbewijs,als ze die heeft twijfelt ze nog tussen een clio en een twingo

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Contacteer:
Yep,mn ouders zijn er alleen maar goed over te spreken,en uit eigen ervaring weet ik ook dat het een perfect,mooi en comfortabel merk is,en veilig niet te vergeten.
Ik zit nu alleen in een diepe 2 strijd met me zelf
megane of r19 nog ff houden
Ik zit nu alleen in een diepe 2 strijd met me zelf
megane of r19 nog ff houden

Dan zou ik even nix meer doen aan je 19 en nog eens goed nadenken.
Als je toch echt voor die megane wil zou ik er gewoon voor gaan
Ik ben door me pa uiteindelijk toch in een 5 gaan zitten, alleen bedoelde hij ws. geen GTT, maarja
Pa rijd in '99 Laguna en ik probeer em een nieuwe grandtour aan te smeren...
Als je toch echt voor die megane wil zou ik er gewoon voor gaan

Ik ben door me pa uiteindelijk toch in een 5 gaan zitten, alleen bedoelde hij ws. geen GTT, maarja

Pa rijd in '99 Laguna en ik probeer em een nieuwe grandtour aan te smeren...
Precies...als je die Megane echt wil zou ik daar helemaal voor gaan. Zo heb ik ook besloten de rode te laten voor wat hij is en een 16v te kopen. Ondanks dat ik vandaag met de bus naar mn werk moest denk ik niet dat ik er spijt van ga krijgen! 

- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Ook mijn familie is één en al Renault:
Ik: Mégane Coupé 1.6 16V Dynamique
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/57_Aut_0651.jpg[/img]
M'n vriendin: Twingo 1.2 Helios
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/57_Aut_0609.jpg[/img]
M'n Moeder: Mijn ex-19 1.7 Beverly
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/57_Aut_0615.jpg[/img]
M'n Vader: Safrane 2.2Vi RT
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/57_Aut_0623.jpg[/img]
Nu alleen m'n broertje nog!
Rest van de familie (Ooms en Tantes):
Renault Laguna 1.8
Renault Clio 1.2i
Renault Safrane 2.1Td
Renault Nevada 1.8
Renault Scenic 1.6 16V
Renault Mégane 1.6 16V RXi
En ook wij hebben dus regelmatig een mini-meeting
!
Ik: Mégane Coupé 1.6 16V Dynamique
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/57_Aut_0651.jpg[/img]
M'n vriendin: Twingo 1.2 Helios
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/57_Aut_0609.jpg[/img]
M'n Moeder: Mijn ex-19 1.7 Beverly
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/57_Aut_0615.jpg[/img]
M'n Vader: Safrane 2.2Vi RT
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/57_Aut_0623.jpg[/img]
Nu alleen m'n broertje nog!
Rest van de familie (Ooms en Tantes):
Renault Laguna 1.8
Renault Clio 1.2i
Renault Safrane 2.1Td
Renault Nevada 1.8
Renault Scenic 1.6 16V
Renault Mégane 1.6 16V RXi
En ook wij hebben dus regelmatig een mini-meeting

-
Jij hebt echt een renault familie.
Van onze familie hebben mijn pa en ik alleen een Renault.
Mijn buren zijn ook helemaal Renault, daar rijdt de hele familie Renault
Mijn buurvrouw: Renault 5
Haar pa en ma: Renault 19
Haar zus: Renault 19
Haar broertje: Renault Clio 2, Renault Clio 1, Renault Alpine V6 GT (daar maak ik nog weleens een foto van).
Van onze familie hebben mijn pa en ik alleen een Renault.
Mijn buren zijn ook helemaal Renault, daar rijdt de hele familie Renault
Mijn buurvrouw: Renault 5
Haar pa en ma: Renault 19
Haar zus: Renault 19
Haar broertje: Renault Clio 2, Renault Clio 1, Renault Alpine V6 GT (daar maak ik nog weleens een foto van).
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
- Contacteer:
Ik heb er nu ook een stop op gezet.jeroen.k schreef:Precies...als je die Megane echt wil zou ik daar helemaal voor gaan. Zo heb ik ook besloten de rode te laten voor wat hij is en een 16v te kopen. Ondanks dat ik vandaag met de bus naar mn werk moest denk ik niet dat ik er spijt van ga krijgen!
Maar ik zit nog te twijfelen,voor het geld hoef ik het niet te laten,als ik mn r19 vandaag weg kan doen heb ik volgende week een magane.
Wat mijn zo doet twijfelen is dat mn r19 vrijwel klaar is,elke keer als ik in de r19 16v stoelen ga zitten denk ik altijd ff waarom die weg zou moeten,de motor is nog perfect (ondanks pk te kort)nu kan ik nog lekker genieten van de vlammen en de knallen,met de megane ga ik dat toch echt laten (denk ik).Ik weet dat het allemaal slap gel*** is maar ik zit nu ff in een 2 strijd.
Daarom laat ik het ff weten,ook wat jullie er van denken,1 van de edviesen wat ik heb gehad is mn r19 over 2 maanden te kop te zetten,kan ik nog ff genieten en voor de zomer(als het mee zit)rij ik een megane.
-
- Contacteer:
dat maakt het zo moeilijk (voor mij)
ene kant heb ik er idd geld in gestoken,en eigenlijk nog niet echt 100% klaar.
Anderekant,de megane coupe wil ik al jaren,en menig megane is luxer,mooier en sneller,snelheid is ook iets wat zeker dit jaar harder is gaan kriebelen
Anderekant,de megane coupe wil ik al jaren,en menig megane is luxer,mooier en sneller,snelheid is ook iets wat zeker dit jaar harder is gaan kriebelen
twingo duitse stijlchris-r19 schreef:m'n vriendin is nog druk bezig met der rijbewijs,als ze die heeft twijfelt ze nog tussen een clio en een twingo

helemaal mee eens, hetzelfe had ik met m'n vorige 19Ollie schreef:De enige die die beslissing moet gaan maken ben JIJzelf, kan je helaas niemand bij helpen.
Klinkt oubollig, maar doe wat je hart je ingeeft
-
- Contacteer:
idd gelijk heb je,wilde het ff kwijt.edwin19 schreef:helemaal mee eens, hetzelfe had ik met m'n vorige 19Ollie schreef:De enige die die beslissing moet gaan maken ben JIJzelf, kan je helaas niemand bij helpen.
Klinkt oubollig, maar doe wat je hart je ingeeft
best rottige gedachten om mn r19 aan vreemde mee te geven,maja,bij de dealer heb je het zelfde,lerkker dwars allemaal

-
- Contacteer:
Dat laat ik geheel aan haar overedwin19 schreef:twingo duitse stijlchris-r19 schreef:m'n vriendin is nog druk bezig met der rijbewijs,als ze die heeft twijfelt ze nog tussen een clio en een twingo![]()

komt wel goed
-
Is bij ons ook nogal Renault minded
alleen pa heeft een bmw 
Ik heb zelf
R4 GTL
R4 F4
R4 F6 (samen met zus)
Renault Estafette Kampeerauto
R25 TXE
Zus heeft een R25 TX en een R4F6
Moeders een 5 TR
ow ja heb ook nog een halve renault
een Renault 4 F6 Combi aanhangwagen

Ik heb zelf
R4 GTL
R4 F4
R4 F6 (samen met zus)
Renault Estafette Kampeerauto
R25 TXE
Zus heeft een R25 TX en een R4F6
Moeders een 5 TR

ow ja heb ook nog een halve renault
een Renault 4 F6 Combi aanhangwagen

Niet kopen, fijn 19 rijden een jaar of twee jaar, spaart je geld, de coupe is goedkoper en je hebt wat aan de 19 gehad.chris-r19 schreef:dat maakt het zo moeilijk (voor mij)
-
- Contacteer:
voor het geld hoef ik het niet te laten,ik kan er nu om,maar ben nog te gehecht aan de 19,omdat die nog goed rijdt en bijna klaar is.Riël schreef:Niet kopen, fijn 19 rijden een jaar of twee jaar, spaart je geld, de coupe is goedkoper en je hebt wat aan de 19 gehad.chris-r19 schreef:dat maakt het zo moeilijk (voor mij)
maar waarschijnlijk rij ik er nog 2 maanden in en dan staatie te koop.
Houden die bak, Megane Coupe erbij!!voor het geld hoef ik het niet te laten,ik kan er nu om,maar ben nog te gehecht aan de 19,omdat die nog goed rijdt en bijna klaar is.
Kun je rustig de 19 afmaken en soms mee rijden, gaatie ook veel langer mee.
Met der tijd ook de Megane aanpakken, kan rustig ff duren, en als je dan aan de Megane werkt en hij kan ff niet rijden, geen probleem, voila, de 19 is daar

Maarten, die z'n oude autos ook niet kan verkopen

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ik zou er nog maar een poosje langer mee doen
.
Hij is idd net een beetje naar je zin.
Dat zou bijna hetzelfde zijn als ik mijn clio wegdoen.

Hij is idd net een beetje naar je zin.
Dat zou bijna hetzelfde zijn als ik mijn clio wegdoen.
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
hoe lang heb je de 19 al chris ???????
zou aan de hand daarvan bepalen of je het doet
(zou ik doen teminste)
coupe's zijn er ook nog als je het over bijv. 2 jaar wil.
tis zo weggegooit geld lijkt mij als je het nu doet.
slaap er nog een nachtje over
zou aan de hand daarvan bepalen of je het doet
(zou ik doen teminste)
coupe's zijn er ook nog als je het over bijv. 2 jaar wil.
tis zo weggegooit geld lijkt mij als je het nu doet.
slaap er nog een nachtje over

-
- Contacteer:
Als er ooit een 2e reno bij komt,is het als ik mn megane heb,en dan komt er een gtt of iets dergelijks bij.
Deze reno heb ik nu 1,5 jaar,het is vrij vroeg,maar nu isie nog vrij veel waard,als ik er nog langer mee door rij,dan daalt dat vrij snel,ik wil ook graag verjongen,zoiezo zou die dit jaar weg gaan,het gaat nu alleen wat sneller,en daar twijfel ik nog aan.
maar de meeste reacties gaan naar nog 2 maanden te houden en dan te koop te zetten.

Deze reno heb ik nu 1,5 jaar,het is vrij vroeg,maar nu isie nog vrij veel waard,als ik er nog langer mee door rij,dan daalt dat vrij snel,ik wil ook graag verjongen,zoiezo zou die dit jaar weg gaan,het gaat nu alleen wat sneller,en daar twijfel ik nog aan.
maar de meeste reacties gaan naar nog 2 maanden te houden en dan te koop te zetten.
-
- Contacteer:
non taken
Daar heb je gelijk in,voor de r19 meeting heb ik een proefrit gemaakt in een megane coupe,als ik het geld er toen voor had,was de r19 er ook vandoor gegaan,dus ja,best wel tegenstrijdig,als zeg ik het zelf.
Het is voorlopig nog niet zo ver,de planning was datie na het nieuwjaar te kop zou zijn,en met de huidige economie en de lokatie waar ik zit zal die niet snel weg zijn.
Daar heb je gelijk in,voor de r19 meeting heb ik een proefrit gemaakt in een megane coupe,als ik het geld er toen voor had,was de r19 er ook vandoor gegaan,dus ja,best wel tegenstrijdig,als zeg ik het zelf.
Het is voorlopig nog niet zo ver,de planning was datie na het nieuwjaar te kop zou zijn,en met de huidige economie en de lokatie waar ik zit zal die niet snel weg zijn.
en met de huidige economie en de lokatie waar ik zit zal die niet snel weg zijn.
nee zeker nu het bootje niet meer vaart zal de Renault wel minder aanloop hebben van mensen die toch moeten wachten omdat ze "te vroeg zijn" (Beetje bekend daar)
voor elke auto is een koper ( dat zag je wel aan de mijne
)

simpel dus
je wil er 1 kopen, kopen dus
ben benieuwd

ben benieuwd
-
- Contacteer:
Als er 1 komt,dan wordt het wel een langer durend project dan de r19
aangezien je veel meer met een megane kan doen dan met de r19.
het is nog vroeg maar waar moet ik op letten mocht ik er 1 halen?

het is nog vroeg maar waar moet ik op letten mocht ik er 1 halen?
-
- Contacteer:
gezien al de adviesen ben ik nu tot de conclusie:
r19 te koop zetten,die is toch niet meteen weg.
En dan voor de megane coupe gaan.
r19 te koop zetten,die is toch niet meteen weg.
En dan voor de megane coupe gaan.
-
- Contacteer:
die hoop ik ook te nemen
maar moet zeggen dat er een mooie hier bij de dealer staat.
meg. coupe,1,6 16v alles elec. incl schuifkantel dakje,29000 op de teller van 99,het is een ph2
maar moet zeggen dat er een mooie hier bij de dealer staat.
meg. coupe,1,6 16v alles elec. incl schuifkantel dakje,29000 op de teller van 99,het is een ph2
ik zou dan ook voor de 2.0 16v ide gaan