Sunday meeting Assen
Ik zou met dit topic willen peilen of er animo is voor een meeting in Assen.
Ik weet dat er leden in Assen wonen dus, maar zijn er meer 'Drenthen' die hier wat voor voelen. Groningen is voor sommigen die zuidelijker wonen in Drenthe net te ver zijn om 'even' langs te komen, vandaar dit topic.
De plaatsen die in aanmerking komen zijn het Veemarktterrein en de carpoolplaats bij de MacDonalds in Noord Assen naast de A28.
Laat graag in dit topic weten of jullie het wat vinden.
Mvg, Chris
Ik weet dat er leden in Assen wonen dus, maar zijn er meer 'Drenthen' die hier wat voor voelen. Groningen is voor sommigen die zuidelijker wonen in Drenthe net te ver zijn om 'even' langs te komen, vandaar dit topic.
De plaatsen die in aanmerking komen zijn het Veemarktterrein en de carpoolplaats bij de MacDonalds in Noord Assen naast de A28.
Mvg, Chris
Laatst gewijzigd door Chris@R5 op do 10 mar 2005 19:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Chris@R5 schreef:Ik zou met dit topic willen peilen of er animo is voor een meeting in Assen.
Mvg, Chris
Dat is een Idee Chris lekker dichtbij

Ik kom zeker ...!!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als een inwoner van Overijssel ook toegestaan is: lijkt me leuk!
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vul maar aan...
- Chris R5
- Jasper Clio16v
- 5alpine
- Martijn R5 Baccara
- Chris R5
- Jasper Clio16v
- 5alpine
- Martijn R5 Baccara
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
Ik zou als ik jullie was voor de parkeerplaats voor de Mac D. gaan ipv de carpoolstrook. Als het klote weer is kunnen jullie in de Mac lekker droog zitten.Chris@R5 schreef:Ik zou met dit topic willen peilen of er animo is voor een meeting in Assen.
Mvg, Chris
Op zich valt dat even langs rijden wel mee aangezien de FNG maar 1 x per maand wordt gehouden. Is het de bedoeling dat het een wekelijkse meeting wordt of 1 x per maand.
-
Ik zou voor 1 x per maand gaan of zo. Ik zie hier wel verschijnen wanneer de 1e keer is. Kom ik ook wel ff buurten. Die 10 minuten langer rijden boeit ook niet.Chris@R5 schreef:Ik zat te denken aan eens in de 2/3 weken, maar liever niet op dezelfde avond als die van Groningen.
Zo hoef je ook niet te kiezen om naar een meeting te gaan.
-
Precies. Ken Assen ook wel een beetje. Valt me wel tegen van jullie hoor!

dat we zo laat op gang komen?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Precies. Ken Assen ook wel een beetje. Valt me wel tegen van jullie hoor!![]()

Ik ben geen Assenaar
In Beilen komen we meestal met het initiatief

-
Nope,dat van de Mac.Chris@R5 schreef:dat we zo laat op gang komen?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Precies. Ken Assen ook wel een beetje. Valt me wel tegen van jullie hoor!![]()
![]()
Ik ben geen Assenaar.
In Beilen komen we meestal met het initiatief.

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Nope,dat van de Mac.Chris@R5 schreef:dat we zo laat op gang komen?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Precies. Ken Assen ook wel een beetje. Valt me wel tegen van jullie hoor!![]()
![]()
Ik ben geen Assenaar.
In Beilen komen we meestal met het initiatief.

Voeg verder toe:
- Chris R5
- Jasper Clio16v
- 5alpine 19/16v
- Martijn R5 Baccara
- Marcel16v
- edwin 19 cabrio
- Chris R5
- Jasper Clio16v
- 5alpine 19/16v
- Martijn R5 Baccara
- Marcel16v
- edwin 19 cabrio
jaja!!!!!! lenny meld zich!!!
tuurlijk ben ik daarbij dan..
Posted: Tue Dec 09, 2003 7:24 am Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Voeg verder toe:
- Chris R5
- Jasper Clio16v
- 5alpine 19/16v
- Martijn R5 Baccara
- Marcel16v
- edwin 19 cabrio
- lenny_r clio 1.8
- gabriel megane coupe 16v
tuurlijk ben ik daarbij dan..
Posted: Tue Dec 09, 2003 7:24 am Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Voeg verder toe:
- Chris R5
- Jasper Clio16v
- 5alpine 19/16v
- Martijn R5 Baccara
- Marcel16v
- edwin 19 cabrio
- lenny_r clio 1.8
- gabriel megane coupe 16v
-
De 19e is in Groningen Arjen. Hier is nog geen datum van bekend.Arjen schreef:Ik kom misschien ook wel ff kijken. Ik weet nog niet zeker of ik de 19de wel kan.
Ben nog niet echt wakker.......Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:De 19e is in Groningen Arjen. Hier is nog geen datum van bekend.Arjen schreef:Ik kom misschien ook wel ff kijken. Ik weet nog niet zeker of ik de 19de wel kan.
-
Arjen schreef:Ben nog niet echt wakker.......Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:De 19e is in Groningen Arjen. Hier is nog geen datum van bekend.Arjen schreef:Ik kom misschien ook wel ff kijken. Ik weet nog niet zeker of ik de 19de wel kan.

hehe eindelijk klaar met de Tr. Heb wat olielekkerij aan de kop, maar dat terzijde
.
Ff een paar dingen:
Teneerste: ik vind het super hoeveel er toch nog reageren.
Tentweede: de MacD. wordt dus de plaats waar de meeting plaats gaat vinden.
En tot slot: De meeting wordt NIET/NOOIT samen met die van Groningen gehouden, i.v.m. leden die toch naar beiden willen.
De 19de wordt dus uitgesloten bij deze.
Toch zou het leuk zijn om binnenkort ff een eerste meeting te houden om ff te kijken hoe het gaat.
Is de 12de misschien een optie?
Mvg Chris

Ff een paar dingen:
Teneerste: ik vind het super hoeveel er toch nog reageren.
Tentweede: de MacD. wordt dus de plaats waar de meeting plaats gaat vinden.
En tot slot: De meeting wordt NIET/NOOIT samen met die van Groningen gehouden, i.v.m. leden die toch naar beiden willen.
De 19de wordt dus uitgesloten bij deze.
Toch zou het leuk zijn om binnenkort ff een eerste meeting te houden om ff te kijken hoe het gaat.
Is de 12de misschien een optie?
Mvg Chris
de 12e is goed
Meer reacties graag van de andere die komen.
Ik moet zelf werken tot 9 uur. ik werk namelijk voor Vanderveen en das dus werken onder winkeltijden
.
Dus ja, ik vind het heel jammer dat ik er niet vanaf het begin bij kan zijn.
Maar dan is de entree natuurlijk wel groter
.
Als maar niet iedereen weg is als ik nog kom aankakken om 21:05
.
Ik moet zelf werken tot 9 uur. ik werk namelijk voor Vanderveen en das dus werken onder winkeltijden

Dus ja, ik vind het heel jammer dat ik er niet vanaf het begin bij kan zijn.
Maar dan is de entree natuurlijk wel groter

Als maar niet iedereen weg is als ik nog kom aankakken om 21:05