Merijn schreef:Ik mis het 1 en ander op de achterklep, kan dat kloppen? Ik ben niet zo'n phase 2 kenner, eigenlijk...
Maareh, echt een strakke bak, zeg! Be gentle with it... But not too gentle!
Wat mis je dan? Als het een 16V was, dan zou ik de letters renault en clio missen. Weet niet of dat bij de willie ph2 ook zo moet zijn natuurlijk. Kan ook een Ph1 klep zijn met Ph2 strip en wisser en dan nieuwe stikker erop...wie zal het zeggen...
Volgens mij zitten bij de ph.2 net boven die sierstrip de plaatjes van Renault en Clio. Boven Renault hoort volgens mij de Williams-sticker te zitten...
heb hem helaas niet kunnen wassen, sorry
swiss champion stuur komt van de week. ligt nog bij de spuiter. middenstuk wordt in de kleur van de auto gespoten. maar als ie binnen is komt er uiteraard een foto.
was net trouwens bij veban verteld henk mij dat er achter cup schokdemper onder zitten
me wille heeft blijkbaar een tijd bij Frans verschuur gestaan en daar zijn ze eronder gezet.
is weer mooi meegenomen natuurlijk
Had ie nog zo'n stuurtje liggen dat jij weet???
niet dat ik weet maar ik zal het van de week effe vragen als ik er weer heen ga.
ken me wel herinneren dat hij een oude willie heeft staan met zo een stuurtje erin maar weet het niet zeker
ben er heel voorzichtig mee hoor. enigste wat er mis mee is is dat me uitlaat ergens tegenaan trilt dus dat moet effe nagekeken worden en er zitten een paar kleine krasjes op de achterbumper. waarschijnlijk van in-uitladen. maar dat laat ik nog een keertje spuiten. voor de rest is ie nieuw en rijdt geweldig
Merijn schreef:Volgens mij zitten bij de ph.2 net boven die sierstrip de plaatjes van Renault en Clio. Boven Renault hoort volgens mij de Williams-sticker te zitten...
heb hem helaas niet kunnen wassen, sorry
swiss champion stuur komt van de week. ligt nog bij de spuiter. middenstuk wordt in de kleur van de auto gespoten. maar als ie binnen is komt er uiteraard een foto.
was net trouwens bij veban verteld henk mij dat er achter cup schokdemper onder zitten
me wille heeft blijkbaar een tijd bij Frans verschuur gestaan en daar zijn ze eronder gezet.
is weer mooi meegenomen natuurlijk
Had ie nog zo'n stuurtje liggen dat jij weet???
niet dat ik weet maar ik zal het van de week effe vragen als ik er weer heen ga.
ken me wel herinneren dat hij een oude willie heeft staan met zo een stuurtje erin maar weet het niet zeker
Jasper16v schreef:L+R is wel stoer, maar vind de bumper maar eens ? Zagen en met polyster aan het werk gaan kan natuurlijk ook
ja dat zien we tegen die tijd wel hoe we dat gaan doen.
Heb ik ook wel eens aan gedacht. Nadeel is dat je je reserve wiel moet opofferen, die gaat namelijk niet meer passen. En soms kan dat ding verdombt handig zijn
Merijn schreef:Is dat trouwens je eigen huis op de achtergrond??
lijkt er wel op ja maar dit is kasteel keukenhof
@ Roy:
Een vriendje van mij heeft jou 16 klepper uit `91 gisteren gekocht bij Veban.
Het is toch een blauwe? met een rvs pijp?
Henk zei dat je redelijk wat geld in die 16v had gestopt??
@ Roy:
ja dat klopt dat zei hij van de week.
en ja heb er een hoop geld ingestopt. bijna 4000 euro. alleen aan onderhoud. die is technisch echt helemaal nieuw!!
@ Roy:
ja dat klopt dat zei hij van de week.
en ja heb er een hoop geld ingestopt. bijna 4000 euro. alleen aan onderhoud. die is technisch echt helemaal nieuw!!
Ik krijg hem van de week te zien. Zijn er toevallig nog dingen waarvan jij zegt:"hou dit of dat even in de gaten?"
Jij als renault liefhebber en vorige eigenaar van de 16v kent de auto het best!!
idd echt een super bak op de foto's. Effe witte knippers erop en een cm of drie a vier laten zakken en nooit meer iets aan doen (vooruit, die uitlaat dan misschien )