Bart V schreef:Hoe rijd die willie nou t.o.v je 16V??
de laatste die in nederland geleverd zijn van 95. Swisschapion is alleen van 96 netals de GP. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat de auto pas is 96 op kenteken is gezet...?Abel schreef:ja 96 is toch niets mis mee???
16V is ook tot 1996 gemaakt.. zo'n williams heeft alleen geen nummer meer
misschien staat de foto nog wel op de site van veban .....Ollie schreef:Waar blijven die![]()
ja.....-Ray- schreef:is het de oude van marielle?
die ken ik welProline Mobile schreef:ja.....-Ray- schreef:is het de oude van marielle?
nee......Proline Mobile schreef:ja.....-Ray- schreef:is het de oude van marielle?
Heeft Veban nog meer Swiss Champion stuurtjes liggen??RoyW schreef:nee......Proline Mobile schreef:ja.....-Ray- schreef:is het de oude van marielle?die heeft ze nog. dit is een ander. die van haar is van 94. ook een hele mooie auto trouwens. staat nog te koop dus als iemand een mooie willie zoekt......
Pics komen morgen. moet morgen eerst nog effe naar veban om een nieuw spiegelkapje te halen (oude zat een kras op) en me swiss champion stuurtje![]()
en als dat gedaan is komen de pis
Had ie nog zo'n stuurtje liggen dat jij weet???RoyW schreef:bedankt ollie.
heb hem helaas niet kunnen wassen, sorry![]()
swiss champion stuur komt van de week. ligt nog bij de spuiter. middenstuk wordt in de kleur van de auto gespoten. maar als ie binnen is komt er uiteraard een foto.
was net trouwens bij veban verteld henk mij dat er achter cup schokdemper onder zitten![]()
me wille heeft blijkbaar een tijd bij Frans verschuur gestaan en daar zijn ze eronder gezet.![]()
is weer mooi meegenomen natuurlijk