RMR Sounsystems

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Gesloten
Kicker Clio

Het is zo ver onze eigen audio zaak is geopend dus alle renault mensen kom gouw eens kijken bij onze zaak!!!! Mvg Kicker Clio { Flyer volgt } >-) >-) >-)
rasit..

krijgen we korting dan :p
Tom
Moderator
Car: MB

hmmm, commerciele advertenties.......
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Kicker Clio

Hier komt de flyer
Anonymous

Kicker Clio schreef:Hier komt de flyer
xi niks :p
Dirk (CRX)

He verhip, ik zie ook nix..beide blind?
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Kicker Clio schreef:Hier komt de flyer
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/44_RMRrob.bmp[/img]

ik zie wel wat hoor
rasit..

:)
martin rs

rasit.. schreef:krijgen we korting dan :p
das nou een goeie vraag
Kicker Clio

Ligt er aan wat je komt halen :wink: :wink:
Anonymous

Kicker Clio schreef:
Dan weet ik nog wel wat betere adressen..... hoe wil je je klanten naar je toe krijgen, alleen door je flyer waar alleen maar kicker op staat ?? ;)
Kicker Clio

Matthijs schreef:
Kicker Clio schreef:
Dan weet ik nog wel wat betere adressen..... hoe wil je je klanten naar je toe krijgen, alleen door je flyer waar alleen maar kicker op staat ?? ;)
Fijn ga jij je spullen ergens anders halen!!! (S) (S)

We verkopen niet alleen Kicker we verkopen alle topmerken zoals: Ground Zero, Focal, Jbl, Alpine, Helix, Hyfonics enzv enzv (~) (~)
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Heb je al een website of iets dergelijks ??

Grtz Stefan
* Stefan T-SPORT *
Kicker Clio

Neobyte schreef:Heb je al een website of iets dergelijks ??

Grtz Stefan
Nee nog niet zijn we wel al mee bezig :smile: :smile:
Anonymous

Kicker Clio schreef:
Matthijs schreef:
Kicker Clio schreef:
Fijn ga jij je spullen ergens anders halen!!! (S) (S)

We verkopen niet alleen Kicker we verkopen alle topmerken zoals: Ground Zero, Focal, Jbl, Alpine, Helix, Hyfonics enzv enzv (~) (~)
Marketing is toch het meest belangrijke stukje in den beginne van een bedrijf ;)

Wat ik je net zei ga je krijgen met klanten als je niet voldoende voor ze doet ! Die site had al moeten bestaan.... men moet nu weer wachten.... waar houden nederlanders niet van...... heel goed, wachten :)

(tevens is korting een goede binnenhaler. Zo dit consult kost u 150 euro excl de btw :p)
Kicker Clio

Marketing is toch het meest belangrijke stukje in den beginne van een bedrijf

Waar denk je dat we mee bezig zijn een site laten maken kost knaaken € (S) (S)
En wat denk je dat het totaal plaatje kost als je net een bedrijf begin daar kan jij een hele aardige renault van rijden >-) >-) Dus houd de rest van je negatieve (N) (N) commetaar maar voor je..
want daar zitte we niet op te w8 :( :(
Anonymous

Kicker Clio schreef:Marketing is toch het meest belangrijke stukje in den beginne van een bedrijf

En wat denk je dat het totaal plaatje kost als je net een bedrijf begin daar kan jij een hele aardige renault van rijden >-) >-) Dus houd de rest van je negatieve (N) (N) commetaar maar voor je..
Tis maar een beginners-tip, dus sla het vooral in de wind ;)..... tevens weet jij niet welke Renault(s) ik heb :lol: :smoke:
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 9 dec 2003 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
rasit..

je kan het ook als positief commentaar opvatten....

(ps. wat is je leeftijd)
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Kicker Clio schreef:Marketing is toch het meest belangrijke stukje in den beginne van een bedrijf

Ja jonges! Laten we die gasten niet zo negatief de grond in boren.....Heel goed dat jullie een eigen bedrijffie beginnen en veel succes ermee!

Het is wel zo, doordat je je flyer en je website niet af hebt, je je bedrijf niet als 1 geheel naar buiten toe kan laten treden. Daardoor komt het nogal "rommelig" over en zie je niet echt een vaste "huisstijl" waaraan je jouw bedrijf kan herkennen. Dat is wel jammer, maar hou ons iig op de hoogte zou ik zeggen!(Y)
* Stefan T-SPORT *
rasit..

Ja jonges! Laten we die gasten niet zo negatief de grond in boren.....Heel goed dat jullie een eigen bedrijffie beginnen en veel succes ermee!

Het is wel zo, doordat je je flyer en je website niet af hebt, je je bedrijf niet als 1 geheel naar buiten toe kan laten treden. Daardoor komt het nogal "rommelig" over en zie je niet echt een vaste "huisstijl" waaraan je jouw bedrijf kan herkennen. Dat is wel jammer, maar hou ons iig op de hoogte zou ik zeggen!(Y)
tja, je zegt eigenlijk hetzelfde als wat mathijs als zei :D
catrinus

Aangezien het hier al helemaal uit de hand loopt is deze topic gelockt. Meneer kicker clio vraag ik ff om contact op te nemen met Ray. Die is de sponsor coördinator en die kan je wel helpen met adverteren en je duidelijk uitleggen wat wel en niet mag kwa reclame op het forum.

*topic locked*
There will be plenty of time to rest when your dead
Gesloten