r5alpine-turbo schreef:dat ziet er netjes en indrukwekkend uit robert. volgens mij zit hier wel wat meer in dan de standaard 107 pk

.
nou dank je maar momenteel is het vermogen helemaal ruk. Dat vanwege een klein expirimentje met een nokkenas.

sja dat weten we nu ook weer.
Een verse nokkenas ligt al een tijdje te trappelen om gemonteerd te worden. Daarna praten we verder over vermogen.
r5alpine-turbo schreef:
doet een getunde gtt hier nou voor onder of is een gtt die in dezelfde mate getuned is sneller?ik denk van niet eigenlijk maar oke dat terzijde,ik ga weer teveel off-topic
een gtt is veel makkelijker snel te maken, door de lagere cv, de ic en vooral de t2 ligt een gtt gelijk 15 meter voor. (beetje spelen met tijn en me)
Ik heb em niet louter op vermogen getuned, maar ook op zuinigheid. Das wel een andere invalshoek.
r5alpine-turbo schreef:
ik weet nog niet of ik stuurbekrachtiging erop wil.vond hem best zwaar sturen eigenlijk standaard.raak je niet teveel het gevoel met de weg kwijt met stuurbekrachtiging of valt dit wel mee?
ik ben juist blij dat het gevoel weg is. maar het gevoel was bij mij *nogal* heftig omdat ik een sper heb.
Ik had deze sb uit de racer van bruno gesloopt. Hij reed er slalom's mee, en die bekrachtiging beviel em zeer goed. Het stuurhuis is ook ietsjes (15%) korter.
ehm 15% minderdraaien dus.