Blauwe Clio 16v met renault-tuning club stickers.
Erg leuke bak met mooie velgen!

Floris schreef:vanmiddag gespot in Den Haag, Frankenslag,
Erg leuke bak met mooie velgen!
Als het die ene met gouden rolkooi is ken ik hem ookArjen schreef:En ikMenno schreef:ikRik Hamberg schreef:, die zwarte heeft ie net, wie kent deze GT Turbo's??)
AHA! hij is van jou!Marcel B. schreef:Floris schreef:vanmiddag gespot in Den Haag, Frankenslag,
Erg leuke bak met mooie velgen!danku danku
bsa racing, bweeegh die heeft iedereen al!
ja dat is voor mij ook een hele bekende heb hem een paar jaar terug in originele staat gekocht en er toen een heleboel geld ingestoken en het resultaat was 156pk aan de wielenIvo8hoven schreef:Bekende GT trouwens die JP-ZH-78....., en die rooie heb ik ook wel vaker gezien op Marktplaats
Heb ik ook gezienedwin19 schreef:vanmiddag gespot bij Car Hifi Center Sappemeer:
rode clio 16v met raamband met daarop "team speed freaks' o.i.d.
dat meende ik al alleen wist ik niet zeker of dat jouw express wascatrinus schreef:Heb ik ook gezienedwin19 schreef:vanmiddag gespot bij Car Hifi Center Sappemeer:
rode clio 16v met raamband met daarop "team speed freaks' o.i.d.. Ik stond er achter geparkeerd met mijn express
Weer gespot, afgelopen zaterdag op de delfgauwsestraatweg rond een uurtje of 4. JL misschien bekent met deze wagen?Pr0f schreef:Een zeer strakke grijze R5GTT, kwam me tegemoet op de papsouwselaan in delft. Het was donker dus kon geen kenmerken zien, maar hij had wel een zeer aparte achterbumper met van die sleuven erin.
Er rijden in Heerenveen 2 blauwe 5GTT's rond.martin rs schreef:vandaag bij de mac in heerenveen.
een blauwe gtt. zag er erg netjes uit.
sticker op de deuren geplakt.
iemand van hier?
SToRM666 schreef:Vandaag nogeens voorbij de plek gereden waar ik al eerder een R21 had gespot. Hij staat er nog steeds, zonder nummerplaten, en hij is nu al een beetje vies aan het worden. Hij staat echt al een hele tijd op die plek.
Vandaag ook gespot... Stond nog met een sticker in m'n handen maar wist niet of jij hem er al onder had gedaan of niet..-Ray- schreef:en gister weer op de kennemerlaan in ijmuiden, de witte GTT fase 2 met kenteken TD-82/83-FS? wie?