Larshil schreef:Ziet er mooi uit, maar vriest neon niet stuk in de winter? Is dit dan niet een beter alternatief, niet kijkend naar de hoge prijs.
Ik rij nu al een groot jaar met zo'n set, en d'r mankeert nog niks aan.
@Chris: Wel af en toe de buizen schoonmaken! Er gaat veel modder op zitten
Hehe,daar was ik al achter
maar met modder is het ook nog wel leuk,maar als het schoon is dan zie je alles beter en op de snelweg,dan zie je alle witte strepen met een mooie groene gloed oplichten,ik doe het maar niet te vaak ivm menig "stop politie" verlichting.
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Larshil schreef:Ziet er mooi uit, maar vriest neon niet stuk in de winter? Is dit dan niet een beter alternatief, niet kijkend naar de hoge prijs.
Ziet er mooi uit! Prijs is niet hoog hoor, als je leest dat er 500 LED's in zitten en dat een high efficiency led (die ze gebruiken) en dan ook nog in speciale kleuren tot 2 euro per stuk kosten... En dan hebben we het nog niet over de controller gehad die alles bestuurt.
Ze hebben zo zitten blocken om alle verhoudingen goed te krijgen dat dat over het hoofd is gezien,en ik zelf heb het ook niet gezien,gelukig doen ze er niet moeilijk over,de stickerboer heeft een goeie garantie.
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
He ff terug op dat NOS verhaal, vind het toch wel wat hebben Nu ken je natuurlijk goedkoop een rookmachientje eronder knuppen maar rook blijft hangen en komt niet onder zo grote druk eruit, welk gas (ongevaarlijk) geeft hetzelfde effect?
Ken natuurlijk ook poederblussers eronder knuppen leuk voor de kerst
-=Chuckie=- schreef:He ff terug op dat NOS verhaal, vind het toch wel wat hebben Nu ken je natuurlijk goedkoop een rookmachientje eronder knuppen maar rook blijft hangen en komt niet onder zo grote druk eruit, welk gas (ongevaarlijk) geeft hetzelfde effect?
Ken natuurlijk ook poederblussers eronder knuppen leuk voor de kerst
Een rookmachine blaast de rook er hard genoeg eruit dat de rook onder de auto uikomt hoor. Een simpele 700watt rookmachine spuit de rook al ongeveer 2 meter ver...alleen hoe ga je een 700 watt machine power geven met je accutje?
Hier is de familie ook renault gek. Pa rijd 19 16v, broer rijd 19 16v, ik rijd gtt en express, en mijn moeder rijd straks ook gtt. We zijn bezig met haar auto
There will be plenty of time to rest when your dead