Ik ga morgen (woensdag) ook ff kijken

Erg Mooie foto'sant1 schreef:Ik ben ook net terug uit essen met tig foto's klik hier voor de foto's
We hebben weer veeel mooie auto's gezien waarvan ik de blauwe nissan 350z van elia het mooist vond![]()
Dit jaar waren er veel bespoilerde nissan's.
Ow, wat ik zoek is niet echt Reno gericht, meer dingen zoals 16v shortstick en zo, heb nu een lange spriet achter op mijn dak...Tino schreef:Jawel vanaf hal 6 ongeveer is het alleen maar tunings meuk.
Denk niet dat je veel geluk heb voor je reno, want het is alleen maar golf, opel etc.
Veel geluk heb je sowieso niet op zondag, das echt een hell gewoon...Tino schreef:Jawel vanaf hal 6 ongeveer is het alleen maar tunings meuk.
Denk niet dat je veel geluk heb voor je reno, want het is alleen maar golf, opel etc.
Ik denk dan dat je bedoelt drukte...? Ik wil zaterdag ook wel, maar ik moet dan tot 1700 werken, dus dat schiet dan niet op...Steven schreef:Veel geluk heb je sowieso niet op zondag, das echt een hell gewoon...Tino schreef:Jawel vanaf hal 6 ongeveer is het alleen maar tunings meuk.
wij zijn afgelopen woensdag geweest, echt relax. overal effe beetje kijken niet lopen dringen ruimte genoegSteven schreef:Veel geluk heb je sowieso niet op zondag, das echt een hell gewoon...Tino schreef:Jawel vanaf hal 6 ongeveer is het alleen maar tunings meuk.
daar hoef je toch niet voor naar essenAZ4L schreef:Ow, wat ik zoek is niet echt Reno gericht, meer dingen zoals 16v shortstick en zo, heb nu een lange spriet achter op mijn dak...Tino schreef:Jawel vanaf hal 6 ongeveer is het alleen maar tunings meuk.
Ach ja, ik ga ook niet voor die spulletjes, da's bijzaak, maar als ik er toch ben, met cam in de aanslag, kan ik misschien net zo goed iets leuks meenemen naar huis, naast de mooie plaatjes.-Ray- schreef:daar hoef je toch niet voor naar essenAZ4L schreef:Ow, wat ik zoek is niet echt Reno gericht, meer dingen zoals 16v shortstick en zo, heb nu een lange spriet achter op mijn dak...Tino schreef:Jawel vanaf hal 6 ongeveer is het alleen maar tunings meuk.
Roy heeft zo'n ding....Erik de Bruijn schreef:[img]http://www.gtechpro.com/images/gtechpro2.jpg[/img]
kan iemand mij vertellen of dat dit op de beurs te krijgen is? en of dat het een beetje werkt?
2 clio's heb ik idd ook gezieen 1 willie en 1 gewone 16vTim B. schreef:Ben ook net terug...was weer super...op de parkeerplaats volgens mij nog 3 auto's van Armee Fransnogwat zien staan..
DonŽt walk the walk if you canŽt talk the talk...Tim B. schreef:Ben ook net terug...was weer super...op de parkeerplaats volgens mij nog 3 auto's van Armee Fransnogwat zien staan..
ja en een peugeot stikker op een citroenTon schreef:een citroen sticker achterop een clio v6????????????????????????????