RTC's 1e Renault Sport meeting, 13 juni, Mijdrecht.

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Jeroen RS
Contacteer:

Animo voor Renault Sport meeting

Maus en ik zijn in navolging van de succesvolle R19 en Williams meeting van plan om een meeting te organiseren voor de modellen van Renault Sport te weten: Clio Sport, Clio V6, Megane Sport en Sport Spider.

Omdat we wat leuke ideetjes hebben om het een beetje aan te kleden, maar die zijn alleen aantrekkelijk als er genoeg auto's komen, zijn we benieuwd hoeveel mensen er in bezit zijn van een Renault Sport en eventueel van plan zijn om te komen.

Uiteraard zijn andere modellen welkom om langs te komen, maar het gaat nu even om de Sport modellen.

Datum en plaats zijn nog niet bekend, maar wordt uiteraad 2004.

MVG Maus en Jeroen
rasit..

me
indien ik nog leef en een renault sport heb uiteraard :D
Maurits
Contacteer:

Ja, ik kom dan ook op zeker.
De clio is ingeruild!
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

ik heb een clio S mag die ook komen? :D :wink:

zo niet dan kom ik toch op te kijken :D
jeroen.k

Lijkt mij ook wel leuk...maaruh volgens mij is het renaultsportpark wel iets meer omvattender...maar jij bedoelt je renaultsport die nu nog te koop zijn zeker?
Jeroen RS
Contacteer:

in eerste instantie gaat het om de modellen van nu, maar mochten er dan maar een paar auto's komen kunnen we het altijd nog uitbreiden met andere modellen. En iedereen is natuurlijk welkom om te komen kijken
Sander101

Ikke ook meegaan :)
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Ik heb een Renault sport voorbumper....
Mag ik dan ook komen.. :lol:
Cleaned Style
Projecttopic
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Over compleet grote uitbreiding:
Record renaults? Net zoals dat andere topic voor Renault Sportives, waar niet iedereen mag komen en een max van 700 auto's in juni 2004, dat er dan een échte recordpoging wordt opgezet met allemaal Renaults, ook níet sportieve? Wel een gedeelte van de parkeerplaats voor sportieve en ander gedeelte voor niet-sportieve natuurlijk (anders wordt het (misschien) ietwat saai), maar is dat een idee? Of is dat wat te hoog gegrepen en/of is daar een ander topic handig voor. Of eerst overleg met het nieuwe bestuur natuurlijk?
Ollie

Verzin toch niet altijd van die moeilijke constructies man :wink:
Tom
Moderator
Car: MB

megane sport?? die nieuwe?? Die zullen er nog niet veel zijn denk ik
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Rudo

Joost (DoubleYou) schreef:... dat er dan een échte recordpoging wordt opgezet met allemaal Renaults, ook níet sportieve?
En dan nu de makkelijkste maar tevens ook de moeilijkste vraag: wanneer is een Renault wel of niet sportief...?
Tom
Moderator

wat is er leuk aan om zoveel mogelijk reno's bij elkaar te krijgen?! Het gaat juist om de leuke schaarse modellen, anders is er ook niets aan. Lease bakken en saai expressen zijn er al voldoende......

maar nu weer on-topic
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Rudo schreef:
Joost (DoubleYou) schreef:... dat er dan een échte recordpoging wordt opgezet met allemaal Renaults, ook níet sportieve?
En dan nu de makkelijkste maar tevens ook de moeilijkste vraag: wanneer is een Renault wel of niet sportief...?
Goede vraag Rudo (Y)
jeroen.k

En daarbij...wat is er bijzonder om zoveel mogelijk renaults bij elkaar te krijgen? Dan kan VW of wat ook makkelijk winnen...juist het leuke aan de "exclusieve" modellen bij elkaar krijgen is dat er achter die modellen een verhaal zit. Dat ze bekend staan om hun eigenschappen en (mede) ontworpen zijn in Dieppe...het sentiment achter de auto's...een poging met alle soorten renaults lijkt me niet echt bijzonder...en wij komen echt niet aan de 700, kijk maar naar de grote rtc meetings...waarom zouden er met een recordpoging 2 keer of meer zoveel komen? Laten we het lekker bij meetings houden, want wat levert zo'n record je op? :s
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Tja het was voorgesteld in dat desbetreffende recordpoging topic, maar idd jeroen het zou idd erg moeilijk zijn. Maar dan ook niet met alleen RTC he. Moet je wel internationaal gaan kijken en dan komt er toch wel heel veel bij kijken. Misschien voor latere zorg.

Rudo, "niet sportief" bedoel ik ook gewoon alle mensen die renault als dagelijkse gewone auto gebruiken, dus ook niet gestyled en weet ik wat nog meer. Zou inderdaad saai worden, en nu ik er langer over nadenk zou ik ook eigenlijk niet zomaar naar zo'n meeting gaan omdat het zo saai zou zijn, en je wint er eigenlijk niet zoveel mee. Klopt.

Maaruh back to original topic, erg veel RTCers met de laatste 3 genoemde auto's zijn er toch niet? Of wil je meerdere clubs benaderen enzo?
Ennuh, ben niet echt thuis in de clio's :shame: clio sport = 16V en williams ofzo? :s
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Joost (DoubleYou) schreef: Rudo, "niet sportief" bedoel ik ook gewoon alle mensen die renault als dagelijkse gewone auto gebruiken, dus ook niet gestyled en weet ik wat nog meer.
Dus ik rijd in een niet sportieve auto omdat ik hem dagelijks gebruik als gewone auto??
SilverRS

Ben er bij!!

:worship:
Als het maar hard gaat!
StevenK
Contacteer:

Joost (DoubleYou) schreef:Ennuh, ben niet echt thuis in de clio's :shame: clio sport = 16V en williams ofzo? :s
Hij bedoelt vast die hokken waar op het kenteken staat 'CLIO; RENAULT SPORT 2.0 16V EURO 2000'

Tenminste, dat staat er bij mij op :)
Jeroen RS
Contacteer:

Het gaat in eerste instantie om de Renault Sport modellen. Het idee is hetzelfde als de Williams en R19 meeting. Aan zo'n grote recordpoging ga ik me niet wagen. Afhankelijk van het aantal mensen dat reageert loop ik wel met het idee om bv CRS aan te schrijven omdat daar rond de 30 leden een Renault Sport hebben.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik mag dan wel geen RS hebben, maar ik zal zeker komen kijken! :D
Robert dB.

lijkt me kewl Jeroen en Maus. Ben benieuwd waar en wanneer...
Tom
Moderator

er is toch al eens eerder een kleine clio RS meeting geweest. Ik vind het wel een leuk idee.
rasit..

Tom schreef:er is toch al eens eerder een kleine clio RS meeting geweest. Ik vind het wel een leuk idee.
ja, maar die was geregeld binnen 5 minuten :D

[msn modus] hey maus kom je zondag?? hey maurits zin om zondag te komen?? hey jeroen kom je ook zondag?? ok done![msn modus]

:D
Dimitri2.0

Dat is een leuk idee Jeroen en ik zal er dan ook zeker bij zijn.
Jeroen RS
Contacteer:

het gaat de goede kant op met het aantal dat wil komen, maar kunnen er nog meer hebben hoor :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik kom waarschijnlijk ook wel ff langs in mijn Renault non sport.
Ton

Chris schreef:Ik kom waarschijnlijk ook wel ff langs in mijn Renault non sport.
wat dacht je van bleu sport
jeroen.k

Ik neem mijn R19 in de Blue-sport kleur dan ook wel ff mee :p
Dimitri2.0

Jeroen RS schreef:het gaat de goede kant op met het aantal dat wil komen, maar kunnen er nog meer hebben hoor :)
is het misschien een idee om al vast een lijst te maken in dit topic?
Maus

rasit.. schreef:
Tom schreef:er is toch al eens eerder een kleine clio RS meeting geweest. Ik vind het wel een leuk idee.

[msn modus] hey maus kom je zondag?? hey maurits zin om zondag te komen?? hey jeroen kom je ook zondag?? ok done![msn modus]

Jaha, toen hadden we ook slechts een handjevol aan auto's. Moet nu toch wel wat meer kunnen worden.
Dimitri2.0

Maus schreef:
rasit.. schreef:

Jaha, toen hadden we ook slechts een handjevol aan auto's. Moet nu toch wel wat meer kunnen worden.
Dan verwacht ik nu minimaal 3 handjes vol.
rasit..

Maus schreef:
rasit.. schreef:

ja weet ik ook wel
Sander101

Dimitri2.0 schreef:
is het misschien een idee om al vast een lijst te maken in dit topic?
Doen we :)

Renault Sport Meeting

- Sander101 Clio RS
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/44_ren ... t_logo.gif[/img]MEETING

Wie:

- Sander101 Clio RS

wie (non sport):

-P@TB@D Clio S(port)
-Jef Clio S(port)

twijfelaars:

-
Laatst gewijzigd door Patrick RS op do 11 dec 2003 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie