Er zijn weer wat nieuwe bedrijven toegevoegd die de Renault Tuning Club leden kortingen geven op vertoon van het clubpasje.
De laatst toegevoegde bedrijven zijn:
- Rijsbergen, leveranciers van alle auto onderdelen.
- Garage Kempenaar, Renault dealer, korting op de onderdelen.
Meer info is te vinden op http://www.renault-tuning.nl, klik daarna op clubkortingen in de navigatie.
Weet jij als lid bedrijven in jouw regio die de leden kortingen kunnen bieden? Bijvoorbeeld de Renault garage in jouw buurt of een ander bedrijf? Laat het ons weten.
RTC clubkortingen.
Dat horen we graag Rory.Rory schreef:Ik heb eventueel nog wel een bedrijf etc, maar bij wie moet ik dit melden dan?!

Je kan de gegevens naar me toe mailen op
chris.h@renault-tuning.nl
Bedankt alvast.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Hallo,
Even een vraagje:
Er staat ook dat we korting krijgen bij BBPerformance Tuning maar ik kan de RTC niet terug vinden op hun site. Ik wil namelijk wat onderdelen daar bestellen en in de maand december is er voor clubs 10% korting. Hoe moet ik dat daar dan aangeven?
Even een vraagje:
Er staat ook dat we korting krijgen bij BBPerformance Tuning maar ik kan de RTC niet terug vinden op hun site. Ik wil namelijk wat onderdelen daar bestellen en in de maand december is er voor clubs 10% korting. Hoe moet ik dat daar dan aangeven?
correct, daar heb ik de juiste handeling voor die ik van de week al had moeten posten.
doe het morgen straight away

Immer wieder die verdammte Holländer
Ja graag want ik wil ook nog gaan bestellen.-Ray- schreef:correct, daar heb ik de juiste handeling voor die ik van de week al had moeten posten.
gr S

Immer wieder die verdammte Holländer