Trouwens een andere vraag, kan iemand mij door de jungle van de Garrett turbo's wijzen? Ik denk erover om mijn andere 21T helemaal opnieuw op te bouwen en dan meteen de motor flink wat meer power te geven. Voor zover ik weet heb je daar ook een andere turbo voor nodig, maar welke en wat is het beste??
Le Mec schreef:Trouwens een andere vraag, kan iemand mij door de jungle van de Garrett turbo's wijzen? Ik denk erover om mijn andere 21T helemaal opnieuw op te bouwen en dan meteen de motor flink wat meer power te geven. Voor zover ik weet heb je daar ook een andere turbo voor nodig, maar welke en wat is het beste??
Dat hangt van het vermogen van je motor af en wat je zelf wilt.(onderin of bovenin de toeren meer power en zo...)
Le Mec schreef:Trouwens een andere vraag, kan iemand mij door de jungle van de Garrett turbo's wijzen? Ik denk erover om mijn andere 21T helemaal opnieuw op te bouwen en dan meteen de motor flink wat meer power te geven. Voor zover ik weet heb je daar ook een andere turbo voor nodig, maar welke en wat is het beste??
Dat hangt van het vermogen van je motor af en wat je zelf wilt.(onderin of bovenin de toeren meer power en zo...)
onderin een 21T is nie echt nodig,zeker geen 2wd,die spinnen gelijk gek
ik liep net over NOS te babbelen met een bevriende mustang GT en toen rees de vraag of de alu pistons van de 21 Turbo wel/niet gesmeed waren, iemand enig idee, kleppen ook??
gille schreef:dom vraagje ,maar hoe is het gesteld met je remdruk,heb je drukverlies als je fel remt of blijft die goed stabiel????
Ik heb nog niet meegemaakt dat ik dacht ojee voorganger, maar als je een paar keer flink op de rem gaat staan lijkt het alsof hij moet bijkomen; je hoort de pomp zn best doen. Daarna gaan alle lampen ook gewoon weer uit.
zoals menno zegt de pomp is aan zijn eind,probeer robert 001 eens die heeft zoiets wel liggen,beter pomp vervangen dan je voorkant vervangen(die is verschrikkelijk duur)pomp in occasie is nie duur,heb er ook nog eentje liggen moest je korter bij huis geen vinden.
groetjes
Ivo8hoven schreef:Op welke site hebbie een mooi overzicht van wat Garett turbo's dan...?
tja eerlijk gezegd ,geen enkele duidelijk site
maar zijn er geen andere sites dan op dat gebied,engelse of franse,ik zoek me ook te pletter naar info.
meestal bij tuning bedrijven als je naar 21turbo vraagt weten ze niet eens wat voor wagen het is
patrick 21TURBO schreef:
maar zijn er geen andere sites dan op dat gebied,engelse of franse,ik zoek me ook te pletter naar info.
meestal bij tuning bedrijven als je naar 21turbo vraagt weten ze niet eens wat voor wagen het is
Dit klinkt mij erg bekend in de oren, wij 21 Turbo rijders hebben het maar moeilijk. [Behalve bij stoplichten ]
patrick 21TURBO schreef:
Dit klinkt mij erg bekend in de oren, wij 21 Turbo rijders hebben het maar moeilijk. [Behalve bij stoplichten ]
hahahhaa,ja bij stoplichten heb ik idd geen problemen,behalve als er iemand voor me zit die het niet duidelijk is dat het geen zin heeft om z'n best te doen me voor te blijven