Turbo probleem & abs

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Le Mec
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 27 aug 2003 9:35
Locatie: Groningen
Contacteer:

gille schreef: moet ik voor bellen,is wel kompleet klauwen,blokjes,beugels en leidingskes
:worship: laat ik je nog weten, ga eerst t wiel er maar es halen kijken wat we tegenkomen :s
Le Mec
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 27 aug 2003 9:35
Locatie: Groningen
Contacteer:

Trouwens een andere vraag, kan iemand mij door de jungle van de Garrett turbo's wijzen? Ik denk erover om mijn andere 21T helemaal opnieuw op te bouwen en dan meteen de motor flink wat meer power te geven. Voor zover ik weet heb je daar ook een andere turbo voor nodig, maar welke en wat is het beste??
KennyGTT
Berichten: 177
Lid geworden op: ma 13 jan 2003 21:08
Locatie: Belgium

Le Mec schreef:Trouwens een andere vraag, kan iemand mij door de jungle van de Garrett turbo's wijzen? Ik denk erover om mijn andere 21T helemaal opnieuw op te bouwen en dan meteen de motor flink wat meer power te geven. Voor zover ik weet heb je daar ook een andere turbo voor nodig, maar welke en wat is het beste??
Dat hangt van het vermogen van je motor af en wat je zelf wilt.(onderin of bovenin de toeren meer power en zo...)
gille
Berichten: 3232
Lid geworden op: wo 30 jan 2002 0:00
Locatie: belgium
Contacteer:

KennyGTT schreef:
Le Mec schreef:Trouwens een andere vraag, kan iemand mij door de jungle van de Garrett turbo's wijzen? Ik denk erover om mijn andere 21T helemaal opnieuw op te bouwen en dan meteen de motor flink wat meer power te geven. Voor zover ik weet heb je daar ook een andere turbo voor nodig, maar welke en wat is het beste??
Dat hangt van het vermogen van je motor af en wat je zelf wilt.(onderin of bovenin de toeren meer power en zo...)
onderin een 21T is nie echt nodig,zeker geen 2wd,die spinnen gelijk gek
Le Mec
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 27 aug 2003 9:35
Locatie: Groningen
Contacteer:

gille schreef:onderin een 21T is nie echt nodig,zeker geen 2wd,die spinnen gelijk gek
Das idd waar, maar als je nou het maximale uit zo'n Renault 21 Turbo motor wilt halen; wat is dan raadzaam. 380pk schijnt toch geen probleem te zijn.
gille
Berichten: 3232
Lid geworden op: wo 30 jan 2002 0:00
Locatie: belgium
Contacteer:

Le Mec schreef:
gille schreef:onderin een 21T is nie echt nodig,zeker geen 2wd,die spinnen gelijk gek
Das idd waar, maar als je nou het maximale uit zo'n Renault 21 Turbo motor wilt halen; wat is dan raadzaam. 380pk schijnt toch geen probleem te zijn.
als je veel euro's achterlaat is alles mogelijk,mazar zomaar kome die pk's er nie uit
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

Op welke site hebbie een mooi overzicht van wat Garett turbo's dan...?
Le Mec
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 27 aug 2003 9:35
Locatie: Groningen
Contacteer:

wat is veel euro's en wat komt er dan allemaal bij kijken??
Le Mec
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 27 aug 2003 9:35
Locatie: Groningen
Contacteer:

ik liep net over NOS te babbelen met een bevriende mustang GT en toen rees de vraag of de alu pistons van de 21 Turbo wel/niet gesmeed waren, iemand enig idee, kleppen ook??
Patrick
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo 14 nov 2001 0:00
Locatie: ulestraten

gille schreef:
Le Mec schreef:
gille schreef:dom vraagje :smoke: ,maar hoe is het gesteld met je remdruk,heb je drukverlies als je fel remt of blijft die goed stabiel????
Ik heb nog niet meegemaakt dat ik dacht ojee voorganger, maar als je een paar keer flink op de rem gaat staan lijkt het alsof hij moet bijkomen; je hoort de pomp zn best doen. Daarna gaan alle lampen ook gewoon weer uit.
zoals menno zegt de pomp is aan zijn eind,probeer robert 001 eens die heeft zoiets wel liggen,beter pomp vervangen dan je voorkant vervangen(die is verschrikkelijk duur)pomp in occasie is nie duur,heb er ook nog eentje liggen moest je korter bij huis geen vinden.
groetjes

en als het is heb ik er ook nog 1 liggen :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Le Mec
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 27 aug 2003 9:35
Locatie: Groningen
Contacteer:

:worship: mooi mooi, van het weekend wordt er gechecked wat er precies loos is.
gille
Berichten: 3232
Lid geworden op: wo 30 jan 2002 0:00
Locatie: belgium
Contacteer:

Ivo8hoven schreef:Op welke site hebbie een mooi overzicht van wat Garett turbo's dan...?
tja eerlijk gezegd ,geen enkele duidelijk site :D
Le Mec
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 27 aug 2003 9:35
Locatie: Groningen
Contacteer:

:D idd
Patrick
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo 14 nov 2001 0:00
Locatie: ulestraten

gille schreef:
Ivo8hoven schreef:Op welke site hebbie een mooi overzicht van wat Garett turbo's dan...?
tja eerlijk gezegd ,geen enkele duidelijk site :D
maar zijn er geen andere sites dan op dat gebied,engelse of franse,ik zoek me ook te pletter naar info.
meestal bij tuning bedrijven als je naar 21turbo vraagt weten ze niet eens wat voor wagen het is :evil:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Le Mec
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 27 aug 2003 9:35
Locatie: Groningen
Contacteer:

patrick 21TURBO schreef: maar zijn er geen andere sites dan op dat gebied,engelse of franse,ik zoek me ook te pletter naar info.
meestal bij tuning bedrijven als je naar 21turbo vraagt weten ze niet eens wat voor wagen het is :evil:
Dit klinkt mij erg bekend in de oren, wij 21 Turbo rijders hebben het maar moeilijk. :) [Behalve bij stoplichten :D ]
Patrick
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo 14 nov 2001 0:00
Locatie: ulestraten

Le Mec schreef:
patrick 21TURBO schreef: maar zijn er geen andere sites dan op dat gebied,engelse of franse,ik zoek me ook te pletter naar info.
meestal bij tuning bedrijven als je naar 21turbo vraagt weten ze niet eens wat voor wagen het is :evil:
Dit klinkt mij erg bekend in de oren, wij 21 Turbo rijders hebben het maar moeilijk. :) [Behalve bij stoplichten :D ]

hahahhaa,ja bij stoplichten heb ik idd geen problemen,behalve als er iemand voor me zit die het niet duidelijk is dat het geen zin heeft om z'n best te doen me voor te blijven :lol:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Le Mec
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 27 aug 2003 9:35
Locatie: Groningen
Contacteer:

:p laatst nog een audi TT aan dekant gezet om de snelweg, en kijken die gasten hahaha
gille
Berichten: 3232
Lid geworden op: wo 30 jan 2002 0:00
Locatie: belgium
Contacteer:

Le Mec schreef::p laatst nog een audi TT aan dekant gezet om de snelweg, en kijken die gasten hahaha
heb ik pas geleden mt een porsch boxter gedaan,met gelukkig 2 getuigen achter mij in een subaru imprezza.
Le Mec
Berichten: 230
Lid geworden op: wo 27 aug 2003 9:35
Locatie: Groningen
Contacteer:

:D dat zijn de betere actie's. Maarre, iemand nog Turbo advies hier?
gille
Berichten: 3232
Lid geworden op: wo 30 jan 2002 0:00
Locatie: belgium
Contacteer:

Le Mec schreef::D dat zijn de betere actie's. Maarre, iemand nog Turbo advies hier?
voor het echt tuning advies,menno robert 001,en ik kan je ook wel wat tips voor schotelen :lol:
Plaats reactie