Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Merijn schreef:Ik heb een XXXXL besteld, en daarmee kon ik net uit de voeten...
Mazzelaar ik heb met ze gebeld omdat mijn maat er niet bij stond, toen ik een dame aan de lijn kreeg en mijn maten door gaf werd ze eerst kwaad en zei dat het niet de bedoeling was dat ik een dildo van een olifante p&^ maakte want dat is dieren misbruik. Toen ik haar uitgelegd had dat het om mijn eigen P%$ ging was ze opeens heel vriendelijk maar moest ze me helaas teleurstellen want zo groot hebben ze het niet. Ze wou wel gelijk mijn 06 en een date afspreken
Goed lezen merijn er staat ego je weet wel dat "ding" dat waarvan ik helaas moet toegeven dat er FNO'rs zijn die dat nog vvveeeeelllll groter hebben dan ik!
En nee ik heb mijn poste niet ge-edit om echo in ego te veranderen de pagina liegt!!
Neu denk het niet, ik heb tot een paar maanden terug pfeifer gehad dus daarom was ik toen veel ziek Nu gewoon een griepje, ik hou als nadeel dat ik astmatische bronchitus heb dus dan hou je helaas een minder weerstand dan de meeste
Maar goeh nu kon ik mijn pc weer eens opruimen zoveel spyware en shit dat ik erop had staan echt niet te geloven inclusief SAHagent dat doodleuk bijhoudt naar welke pagina's ik ga het dit ook nog eens doostuurd naar de Bad guy
Yep Ad-aware en is geupdate alleen deze popup wordt er niet door gedetecteerd Maar het lijkt, klop klop op ongeverfd hout, dat het opgelost is. Ik heb gekeken hoe het popup in mijn taakoverzicht genoemd werd. Dit was "pup". Toen in mij registry gekeken de key verwijderd en toen op c:\ gezocht en een bestand genaamd winpup en een map pup weggegooid. Hopelijk blijft die nu weg
Neu denk het niet, ik heb tot een paar maanden terug pfeifer gehad dus daarom was ik toen veel ziek Nu gewoon een griepje, ik hou als nadeel dat ik astmatische bronchitus heb dus dan hou je helaas een minder weerstand dan de meeste
Goh, hebben wij dan gebekt in Beuningen?
Ik heb nogsteeds de naweeeen van Pfeiffer sinds mei dit jaar
Laatst gewijzigd door Panoramix op vr 5 dec 2003 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.
This is mister Lickmy Anus form CNN with a interesting newsflash from abroad. A strange disease has been found in a little blowing country called the Netherlands. It seems more and more people are getting what they call the FNO disease. Some of the symptoms are: loud mouthing; dirty language; and strange desire to wonder of into the gay community. How the disease started and if there is a cure is unknown at this time. Tune in tomorrow for the latest updates on this strange but for some reason appealing disease.
Mr. Lickmy Anus saying "PROTECT YOUR ARSES" signing of!
Laatst gewijzigd door Douwe op vr 5 dec 2003 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeetje man, er moet een aparte bijlage gaan komen bij de nieuwsbrief van jullie gasten
Echte verborgen talenten hier, verhalenschrijvers ten top!
Maximaal 2 normale pagina's hiero, de rest gaat over...