European Tuning Show '04 (RAI)

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
RO 16v

Er is weer een nieuwe beurs bij in 2004.

LAATSTE NIEUWS: NIEUWE AUTOSHOW IN DE AMSTERDAM RAI IN 2004
EUROPEAN TUNING SHOW, PAASWEEKEND 10/12 APRIL

In 2004 opent een nieuwe tuningshow haar deuren in de RAI in Amsterdam. Dan organiseert VDB/AutoMaxx (samen met tuningmagazines uit Europa) voor het eerst een nieuwe autoshow, waarbij alles draait om performance, styling en ICEin het bijzonder en aftermarket produkten in het algemeen. De EUROPEAN TUNING SHOW (ETS) wordt een event op een niveau zoals dat in Nederland nog niet is vertoond.

Op bijna 25.000 vierkante meter (3 beurshallen en buitenexpositie-ruimte) zullen de nieuwste tuningtrends worden vertoond, waarbij de nadruk niet komt te liggen op de verkoopstands. Op deze show (er is bewust niet voor de benaming “beurs” gekozen) draait alles om de vele honderden showauto’s die volgens een hele selectieve screening een plaats zullen krijgen in de showhal. De ETS krijgt bovendien een heel internationaal karakter, want de showauto’s zullen afkomstig zijn geheel Europa. Er staan showauto’s gepland uit Spanje, Frankrijk, Duitsland, Denemarken en Engeland. En zelfs uit Amerika en Japan worden “dik” getunede auto's ingevlogen.

De showcars zullen bovendien niet alleen gepresenteerd worden op de “showgrounds” maar zullen ook een “livereportage” ondergaan. De auto’s worden een podium opgereden, vervolgens zal de tuner worden geinterviewd en wordt de auto door een camera in close-up genomen op een big screen.

Naast de showcars staat er natuurlijk meer op het programma. Een vernieuwend onderdeel tijdens de ETS vormen ook de workshops in speciale “theaters”. Hier kan de tuningliefhebber van alles te weten komen over bijvoorbeeld “car audio inbouw met polyester”, “verchromen” of “lachgas-inbouw”. Andere programma-onderdelen zijn de Pioneer Eargasm, caraudio wedstrijden waarbij het draait om decibellen en soundquality en de AutoMaxx Autostyle Tuning Top40; de mooiste 40 auto’s uit Nederland.

De nieuwe internationale show voor performance, styling, & ICE wordt georganiseerd in het paasweekeinde. Van zaterdag 10 t/m paasmaandag 12 april kan de bezoeker terecht. De openingstijden zijn (onder voorbehoud van wijzigingen):
-zaterdag 10 april: 11.00–23.00
-paaszondag 11 april: 11.00–23.00
-paasmaandag 12 april: 11.00-17.00

Op vrijdagavond (van 20.00-23.00) is er een speciale preview-opening voor pers, relaties en tuningclubs. Op zondagavond wordt in Amsterdam de AutoMaxx Afterparty georganiseerd in een nog bekend te maken locatie.

Vanaf vandaag wordt op deze website de meest recente informatie geplaatst en up-to-date gehouden.

Bedrijven die willen deelnemen kunnen nu al terecht bij AutoMaxx Magazine, Ronald van den Broek. Telefoonnummer (0031)0165-503554 of via ronald@automaxx.nl.

Wil je met jouw auto deelnemen aan de show, geef je dan op voor de Freshmail; wij houden je dan op de hoogte van de procedures!

Bron: http://www.auto-maxx.nl/
Marcel B.

Geinig!

wordt et misschien toch nog leuk :)
Don't walk the grass... smoke it
-Ray-
Contacteer:

hmm, dat gaat de GT niet halen...
Immer wieder die verdammte Holländer
Alleycat
Contacteer:

Lijstje maken dan maar?
-Ray-
Contacteer:

onder het motto beter te vroeg dan te laat zeker? :D
R(ay)Si

Des te eerder je begint, des te meer mensen kunnen aansluiten :). "Sorry jongens....parkeerplaats is vol....Met Reno's" :lol:
Alleen nog maar VW!
Douwe

Hmmm ik ben vet en mijn auto getuned zou dat ook goed genoeg zijn :lol: :p
John B
Contacteer:

Die schrijf ik alvast in mijn agenda :D
Daar weerhoud niemand me van om te gaan kijken 8) :worship: :worship:
catrinus

Hopelijk is mijn auto dan af. Proberen we ff mee te doen met een renault :)
There will be plenty of time to rest when your dead
Proline Mobile
Contacteer:

Beetje doorwerken ouwe gleuven vuller :lol:
see you soon @ proline!
catrinus

Komt goed :) . Zaterdag ff mijn nieuwe uitlaat er onder lassen en ff zien hoe ver de spuiter en de plaatwerker zijn 8)
There will be plenty of time to rest when your dead
Ivo
Über-Spammer

Gaan wij (als Renault Tuning Club) er ook staan met auto's en een stand, of is dit niet mogelijk...?

Ben erg benieuwd naar dit soort nieuwe evenementen... :wink:
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Ivo8hoven schreef:Gaan wij (als Renault Tuning Club) er ook staan met auto's en een stand, of is dit niet mogelijk...?
Lijkt me zeker een goed idee. Ik neem aan dat elk merk vertegenwoordigd zal (moet) zijn, en dan is voor Renault de RTC dé club. Ik denk dat dit een supergoede promo is voor de club, aangezien het een internationale beurs is denk ik ook wel dat het erg druk gaat worden. Misschien een idee om van elk type Renault de mooiste uit te kiezen.

En iedereen komen natuurlijk met zijn mooiste wagen (dus niet je Alpine thuis laten mocht je die hebben :p )
ronald clio

yeeh klinkt veelbelovend! 8)
Douwe

Lijkt me een goed plan een verkiezing zodat we afhankelijk van hoeveel auto's er bij de clubstand mogen de mooiste van elke type de mooiste er zijn. Dus bijv. als er maar een paar plaatsen zijn alleen diegene die als 1ste eindigen in hun categorie als er meer plaatsen zijn ook de 2de 3de etc.

Ok wie doet een paar duizend euro in mijn schoen voor Sinterklaas?? Dan maak ik snel mijn Twingo af :smoke: :p
John B
Contacteer:

Joost (DoubleYou) schreef:
Ivo8hoven schreef:Gaan wij (als Renault Tuning Club) er ook staan met auto's en een stand, of is dit niet mogelijk...?
Lijkt me zeker een goed idee. Ik neem aan dat elk merk vertegenwoordigd zal (moet) zijn, en dan is voor Renault de RTC dé club. Ik denk dat dit een supergoede promo is voor de club, aangezien het een internationale beurs is denk ik ook wel dat het erg druk gaat worden. Misschien een idee om van elk type Renault de mooiste uit te kiezen.

En iedereen komen natuurlijk met zijn mooiste wagen (dus niet je Alpine thuis laten mocht je die hebben :p )
Denk zelf eigenlijk dat het niet helemaal de bedoeling is om met een club te gaan staan,
meer een beetje auto rai iedee voor tuning
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

John B schreef:Denk zelf eigenlijk dat het niet helemaal de bedoeling is om met een club te gaan staan, meer een beetje auto rai iedee voor tuning
Normaal staan er toch ook groepen auto's per merk die het mooiste van hun merk laten zien? En bij een club kan je natuurlijk meer informatie halen over tunen en stylen dan door alleen maar naar auto's te kijken. Maar het ligt idd aan hoe de organisatie het wil, alleen een beetje kijken naar auto's of ook daadwerkelijk dat er clubs staan als "informatiepunt".

Maar zoals de inleidende tekst lijkt het er meer op dat ze alleen show willen. Kunnen we altijd nog op de parkeerplaats een RTC-groep maken :p
R(ay)Si

Dan komen er vanzelf wel mensen kijken, beetje reclame maken enz. :) Misschien dat er nog een paar leden bij komen....
Alleen nog maar VW!
-Ray-
Contacteer:

Proline Mobile schreef:Beetje doorwerken ouwe gleuven vuller :lol:
doe me best arie :lol:
Mr Bullet (Sietze)
Contacteer:

Lijkt me een leuk event! :D
:smoke: :foto:
RO 16v

Joost (DoubleYou) schreef:

Joost (DoubleYou) schreef:Normaal staan er toch ook groepen auto's per merk die het mooiste van hun merk laten zien? En bij een club kan je natuurlijk meer informatie halen over tunen en stylen dan door alleen maar naar auto's te kijken. Maar het ligt idd aan hoe de organisatie het wil, alleen een beetje kijken naar auto's of ook daadwerkelijk dat er clubs staan als "informatiepunt".

Maar zoals de inleidende tekst lijkt het er meer op dat ze alleen show willen. Kunnen we altijd nog op de parkeerplaats een RTC-groep maken.
Ivo vraag wat jij zwetst er een heel verhaal aan vast terwijl je het antwoordt al wist.|:

Het is meer een beurs zoals Max Power.
Laatst gewijzigd door RO 16v op zo 7 dec 2003 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Rudo

[ons ben zunig mode] ik vraag me af wat een entreebewijsje wel niet mag gaan kosten gezien de ambities [/ons ben zunig mode]
Ivo
Über-Spammer

Rudo schreef:[ons ben zunig mode] ik vraag me af wat een entreebewijsje wel niet mag gaan kosten gezien de ambities [/ons ben zunig mode]
Weheeee..... :lol: :lol: , maar idd het zal wel minimaal 15 tot 20 euro gaan kosten, maar ben erg benieuwd naar die beurs en de stand's enzo.... :wink:
Ivo
Über-Spammer

Ik denk dat het wel erg netjes zal staan (als RTC er een stand krijgt), om die mooi op te vullen met 2 dikke (demo's) van bijv. Clio PH II V6 / Megane II RS..... :wink:

Laat maar weten als er zoiets nodig is.... :smoke:
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

beterss :)

staat genoteerd op de kalender
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
antoine
Car: Renault Clio III RS

@ro is je hoofdpijn al over?? :lol: :lol:
Rudo

Ivo8hoven schreef:Ik denk dat het wel erg netjes zal staan (als RTC er een stand krijgt), om die mooi op te vullen met 2 dikke (demo's) van bijv. Clio PH II V6 / Megane II RS..... :wink:

Laat maar weten als er zoiets nodig is.... :smoke:
Kijk, dat zijn belangrijke hints.. (Y) :D
Plaats reactie