losse massa bij rechterportier? hoe zit dat? [5GTT]

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Allartino

ik heb van 't weekend m'n audio-kabels gelegd, de maassa voor de radio heb ik vast gemaakt aan de bout bij het rechterportier (bij die stekkers).
op die bout zit al een massa kabel ('n dunne en een dikkere) die omhoog je kabelboom ingaat. tot zover nix aan de hand :) . ik zit een beetje te pielen en opeens heb ik die dikkere massa los in m'n hand? :@ is gewoon afgeknipt na +/- 20 cm? ik dacht: da is nie goe nie? :p

de schuur ingedoken en (na veel zoeken, en de halve schuur te hebben leeggehaald) 'n andere kableboom te voorschijn gehaald: precies hetzelfde! :p blijkbaar hoort 't dus wel zo, maar de logica ontgaat mij:
waarom een massakable aan de carosserie die nergens naartoe gaat? wie kan mij hier het fijne van vertellen want ik wil toch wel graag weten hoe dat nou zit....
5GTT & clio II 1.6 16v
Robke
Car: Lexus IS250

Het zou natuurlijk kunnen dat er ooit een alarm iun heeft gezeten wat ze er lekker lomp uit hebben gesnoeid.
Het zal in ieder geval iets geweest zijn wat er niet standaard in zit.
Allartino

ik denk 't niet. in beide kabelbomen is de draad op dezelfde lengte afgeknipt, hij zit ook gewoon netjes tussen de andere draden in de boom, je ziet 't niet eens . lijkt mij origineel uit de fabriek :p .
maar waarom?.....
5GTT & clio II 1.6 16v
Robke
Car: Lexus IS250

Omdat het een Renault is??? :lol: :p
Allartino

:lol: :lol: dat is ook de enige verklaring die ik heb? :lol:
5GTT & clio II 1.6 16v
Allartino

is niemand dit eerder tegengekomen?....
5GTT & clio II 1.6 16v
Plaats reactie