[GTT] lederen stoelen
ik weet nog een beige(grijs) lederen gtturbo interieur, voorzetels en achterbank in goede staat, pm maar voor een bod dan kan ik het eens voorstellen, ik heb ooit een zwart lederen verkocht in goede staat voor 400 hier op rtc
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja hoor alleen bijna niet te vinden ( zwart leer dan )Frits schreef:[quote="Ivo8hoven
OOit aan een 5 of clio Baccara gedacht??
en de stoelen zijn net wat minder sportief dan een gtt
dit zijn GEEN baccara zetels he, echte gtturbo kuipjeslimburgio schreef:ik weet nog een beige(grijs) lederen gtturbo interieur, voorzetels en achterbank in goede staat, pm maar voor een bod dan kan ik het eens voorstellen, ik heb ooit een zwart lederen verkocht in goede staat voor 400 hier op rtc
Als jij die stoelen had verkocht aan Sur5All dan heb ik ze nu in mijn bezit.limburgio schreef:dit zijn GEEN baccara zetels he, echte gtturbo kuipjeslimburgio schreef:ik weet nog een beige(grijs) lederen gtturbo interieur, voorzetels en achterbank in goede staat, pm maar voor een bod dan kan ik het eens voorstellen, ik heb ooit een zwart lederen verkocht in goede staat voor 400 hier op rtc
Ik heb zijn GTE gekocht en daar zat inderdaad een leder interieur in dat je niet vaak ziet.
[img]http://members.rott.chello.nl/graafj/gte2[/img]
knutselen is tog mooi en goed?? prutsen moet je juist niet doen...patrick 21TURBO schreef:Riël schreef:Ik neem aan dat het met wat knutselwerk altijd mogelijk is een willekeurige stoel passend te krijgen?
riel in een gtt ga je niet knutselen,dat moet mooi en goed.
en voor sommigen als de mogelijkheid erin zit!!het liefst met originele zetels als ze bestaan.
vandaar de vraag.
denk dat iedereen dat wel weet dat alles aan te passen is
sja psies tog? zoek gwoon stoelen die jij mooi vindt, en bouw die in...ik heb zelf kuipjes uit een '89 CRX (moeten nog ff opnieuw bekleed wordenjeroen.k Posted: Mon Dec 01, 2003 9:19 am Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
De originele GTT-stoelen zijn eigenlijk zwaar eeuhmm...ruk. Dus ik zou weer zeggen zonde van je geld om die met leer te bekleden. Neem dan in 1 keer goede stoelen. Daarbij hoeft knutselen aan de stoelen niet lelijk te zijn. Kijk maar naar Mrtn's GT. Die heeft toch echt heel netjes een stel zwart-leren kuipen (uit een R19) erin zitten!

ik heb ook tungsten grey, doe mij ook zo'n setje!! 

Immer wieder die verdammte Holländer
morgen ff een retourtje lelystad neef?? 
's nachts

's nachts

o neeeee, het B&E Racing Team strikes again!!! 

Nou alleen die van mij nog aan de rol krijgen...Mrtn schreef:jj schreef:en dat mooie setje mrtn heb ik nu![]()
dus er rijden nu 2 thungsten grey 5jes in lelystad met een leeer interieur![]()
mooi voor mekaar

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TgANAy8Y ... 0867403347[/img]
sorry voor de kwaliteit van de foto....