Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Frits schreef:
Nou laat mij dan maar met je vriendin spelen en dan hoor je mij de komende tijd ook niet klagen.
Ya wouldn't last 10 minutes
Ferdy schreef:hoe moeten we dat opvatten, douwe ?
dat je je erectie nog nooit zo lang vastgehouden hebt ?
of dat je je erectie nog nooit zo lang vastgehouden hebt ?
lekker dubbel zeg !
Ssssstttttttt
ronald clio schreef:roeleert dat NFS UNDERGROUND nog een beetje dan? zit er geen reno in?
wel weer zon aftandse gare golf...
Ik vind van wel, ben meestal snel verveeld met race spellen maar door dat je tot in details zelf je auto kunt tuning, incl. neon, chipsets etc., vindt ik het zwaar
Jongens jongens fietsen is gezond hoe denk je ooit een goede beftekkel of stangenzuiger te worden als je niks aan je conditie doet? Neem een voorbeeld aan mij ik pak minstens 1 keer in de maand de fiets naar de stad das toch minstens 5 minuten fietsen hoor
Douwe schreef:Jongens jongens fietsen is gezond hoe denk je ooit een goede beftekkel of stangenzuiger te worden als je niks aan je conditie doet? Neem een voorbeeld aan mij ik pak minstens 1 keer in de maand de fiets naar de stad das toch minstens 5 minuten fietsen hoor
jij pakt minstens 1 keer in de maand de fiets en voor de rest van de maand pak je nix meer
als je begrijpt wat ik bedoel
Douwe schreef:Jongens jongens fietsen is gezond hoe denk je ooit een goede beftekkel of stangenzuiger te worden als je niks aan je conditie doet? Neem een voorbeeld aan mij ik pak minstens 1 keer in de maand de fiets naar de stad das toch minstens 5 minuten fietsen hoor
jaja alsof jij gaat fietsen om je conditie op peil te brengen cq houden
jij gaat alleen maar fietsen omdat je aan t einde van de avond te lam bent om nog terug te rijden
jij pakt minstens 1 keer in de maand de fiets en voor de rest van de maand pak je nix meer
als je begrijpt wat ik bedoel
Klopt voor de rest NEEM ik een heleboel o.a. mijn vriendin
Paskie schreef:
jaja alsof jij gaat fietsen om je conditie op peil te brengen cq houden
jij gaat alleen maar fietsen omdat je aan t einde van de avond te lam bent om nog terug te rijden