Ik heb een GTL en wil mijn dashboard dat nu geen toerenteller heeft vervangen door een met toerenteller !!! kan dit zomaar, of wat heb je er allemaal voor nodig ?
je zal de bedrading moeten trekken volgens mij, verder moet het volgens mij niet echt een probleem zijn. Maar ik heb het tot op heden ook nog niet gedaan
iwi schreef:Maar ik heb het tot op heden ook nog niet gedaan
Dat blijkt want je hebt grote kans dat de stekkerbezetting van het instrumentenpaneel anders is, in dat geval moet je dus meer aanpassen.
Het is goed mogelijk, I 've been there
Als je alleen een toerenteller (zo'n los klokje) inbouw hoef je niet met die stekkerbezetting te klooien. Scheelt een hoop werk met schema's nakijken enzo.
Het geeft wel leuke effecten trouwens die andere bezetting. Ik heb een keer een ander klokkenspel in mijn 5 gezet, en toen ging het lampje van m'n handrem branden als ik het licht aan zetten
maar een los klokje is niet echt mooi, overigens is de stekkerbezetting van instr.panelen mét toerenteller bekend in schema's (heb ik indien nodig) en is de bezetting van je GTL stekkers makkelijk uit te vinden.
Heb laatst ook geprobeert met een toerenteller in een TR. Bezetting was heel anders jah . Als ik gewoon licht aan deed viel de benzine meter uit . En je moet een paar draden trekken vanaf je ontsteking .