mrbullet schreef:Wat waren jullie aan het doen?? Grasmaaien?![]()

mrbullet schreef:Wat waren jullie aan het doen?? Grasmaaien?![]()
NOU DIE MAG ER ANDERS OOK WEL WEZEN HOOR!!die clio bedoel je??? ja mooi he
Het is BasRSI en het kenteken is YH-46-YZRobertR19 schreef:Ik stond vanmiddag achter BartRSi bij de stoplichten.
Ik zat in mijn Taxibus.
R5GTT blue sport
Kenteken = yz-46-yh.
Die auto ziet er verdomd mooi uit.
dat is 'm inderdaadrasit.. schreef:Frank M schreef:reed net op de fiets bij hofplein, hoor ik achter me een subtiele psssssjjt, rijdt er een een blauwe gtt, flink bespoilerd en bestickerd met renault sport stickers. kenteken was 52-ht of 52-jt geloof ik. bekende?
zeker weten deze, al 100 keer gespot door meerdere mensenis een gozer die niet actief is hier, maar wel af en toe op een meeting komt.. auto is import vanuit frankrijk..
[plaatjes van vette renaults]
Ow ik dacht dat het wilde Renaults warenrasit.. schreef:mrbullet schreef:Wat waren jullie aan het doen?? Grasmaaien?![]()
nee was in frankrijk, de ouders van die jongen hebben daar een leuk huisje met een achtertuin waar je makkelijk een dubbele eindejaarsmeeting van renault kan houden
Ow ik dacht dat het wilde Renaults waren
Ik gok dat dat dan Lenny_R moet zijn:Chris@R5 schreef:Zwarte Clio Fase 1, goeden speedlines, gouden RTC stickers op zijramen.
Stond in Assen aan de Gazellenlaan in Kloosterveen.
lenny_R schreef:(ik rij in de zwarte clio met gouden speedlines)
vr gr lennart
jaMerijn schreef:Moeilijk, he, Nederlands...
Dezelfde kit zit op de 5 als ik heb zie ik, alleen andere achterspoiler en voorbumper (achterkant kan ik zo niet zienrasit schreef:[img]http://members.rott.chello.nl/rvan6/rs5t.jpg[/img]
[img]http://members.rott.chello.nl/rvan6/rs5t1.jpg[/img]
Hoi dat was ik,dennisvr schreef:vanmorgen op de a28 ri. amersfoort een zilvergrijze clio (rs?) met clubstickers 19-FD-NF
even gezwaaid
met rood lijntje in de bumpers en in de zijlijstjes?[rsi]peerke schreef:Gisteren in rotterdam op de molenvliet.
Een zilvergrijze non-16V-clio met een 16V motorkap.
tnxClioCharly schreef: Hoi dat was ik,
Ik had mijn hand al op gestoken toen ik je inhaalde maar dat heb je waarschijnlijk niet gezien, maar dat geeft niet je hebt het ruimschoots goed gemaakt.
![]()
P.s Mooie blauwe Clio heb je.
nee ik heb ook een keer een look alike 16v gezien in in het zilver maar die had een rood lijntje rondom[rsi]peerke schreef:Wie had jij dan in gedachten???