maar op de snelweg zijn ze penuts!AZ4L schreef: btw, die Saxo VTS'en schijnen ook nogal hard te gaan. Accelereren van 0-100 sneller dan een Clio 16v iig.
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-
vorige week op de snelweg nog een C2 VTS tegengekomen, zien er echt erg leuk uit, maar snel zijn ze niet! zaten nog groene platen op, die monteur trappen hee, wel ff gelachen 

Immer wieder die verdammte Holländer
Volgens mij eerder 7,7 ...MartijnG schreef:Volgens mij trekken ze langzamer op. 8,7 sec ofzoiets...AZ4L schreef: btw, die Saxo VTS'en schijnen ook nogal hard te gaan. Accelereren van 0-100 sneller dan een Clio 16v iig.
-
Zijn zeker leuke karretjes!! Voor het goeie zou er alleen wel 10-20% meer vermogen uit moeten komen 

Ik denk dat je de VTR bedoelt, want het is Citroen C2 1.6 16v VTS.vorige week op de snelweg nog een C2 VTS tegengekomen, zien er echt erg leuk uit, maar snel zijn ze niet! zaten nog groene platen op, die monteur trappen hee, wel ff gelachen
By the way... een C2'tje doet er 11.9 sec over om de honderd te bereiken!!
Dus rap zijn ze niet maar het zijn best leuke wagens!
S, R,... maakketuit 

Immer wieder die verdammte Holländer
Ja hoor, het is weer zover. Kom net terug van dvd'tje halen en rij weer richting huis, komt er zo'n klote Golf GTI als een mongool asociaal mij effe snel inhalen en effe voor mij invoegen (omdat er tegenliggend verkeer aankomt). Ik was relaxt aan het rijden. Even verderop bij het stoplicht, hoe kan het ook anders, 2 stoere gozers met petje op smerig naar mij kijken, waarop ik een gebaar maak van: waar sloeg dat op. Helaas gingen zij rechtdoor en ik rechts. Had anders graag even met ze gespeeld, eikeltjes. T' is toch altijd het zelfde verhaal he...?
-
En hier een antwoord van jullie 205 rijder
Toen ik mijn auto nog standaard had; 1.9 122pk met kat was ik langzamer als de Clio van mijn kameraad, het scheelde niet erg veel maar hij was zeker sneller. Onderin moest hij het wel afleggen.
0-100 hebben we nooit geprobeerd maar wel vanuit de 2de versnelling de snelweg opdraaien ed.
Toen ik mijn blok met Webers had uitgevoerd, toen had ik op de rollenbak iets van 135pk en 175nm toen was ik even snel als de Clio, soms ietsje sneller zelfs. Ik had het nieuwe type, het oude type met 130 pk is iets sneller als zal denk ik toch wel bijna gelijk opgaan met een Clio (860kg)
Ja en nu is het een ander verhaal maar daar ging het niet over... en je moet niet alle replies letterlijk nemen op onze sitewant er staan ook cijfers tussen waar ik sterk aan twijfel. Een 205 zit rond de 5,5 a 6 sec. van 80-120 in de 3de versnelling!
Groet,
Rutger
Toen ik mijn auto nog standaard had; 1.9 122pk met kat was ik langzamer als de Clio van mijn kameraad, het scheelde niet erg veel maar hij was zeker sneller. Onderin moest hij het wel afleggen.
0-100 hebben we nooit geprobeerd maar wel vanuit de 2de versnelling de snelweg opdraaien ed.
Toen ik mijn blok met Webers had uitgevoerd, toen had ik op de rollenbak iets van 135pk en 175nm toen was ik even snel als de Clio, soms ietsje sneller zelfs. Ik had het nieuwe type, het oude type met 130 pk is iets sneller als zal denk ik toch wel bijna gelijk opgaan met een Clio (860kg)
Ja en nu is het een ander verhaal maar daar ging het niet over... en je moet niet alle replies letterlijk nemen op onze sitewant er staan ook cijfers tussen waar ik sterk aan twijfel. Een 205 zit rond de 5,5 a 6 sec. van 80-120 in de 3de versnelling!
Groet,
Rutger
Laatst gewijzigd door Rutger205MI16 op wo 3 dec 2003 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
170 pk @ 6940 rpm
180 nm @ 5610 rpm
te koop gevraagd: meer koppel
180 nm @ 5610 rpm
te koop gevraagd: meer koppel
ff mee op die kar springen,ik had vroeger een 309 16V(160 pk)en daar maakte ik een williams belachelijk mee,moet wel zeggen die ging hard,met open uitlaat(was de no kat versie)en betere intake.
dat was de enige wagen waar ik spijt van had dat ie weg was(gestolen).zelfs tegen een op 1.2 bar rijdende GTT was ik sneller,maar geef me nu toch maar de turbokick.
dat was de enige wagen waar ik spijt van had dat ie weg was(gestolen).zelfs tegen een op 1.2 bar rijdende GTT was ik sneller,maar geef me nu toch maar de turbokick.
Gisteren op de A9 vanaf de A1 richting Amstelveen kwam er een Golf 3 VR6 bumper kleven, ik een beetje gas erop dat ie net kan volgen, ik duik opzij en ga vol in de remmen, hij vol op het gas zonder de flitspaal te zien "FLITS", ik lag al dubbel, vervolgens hem opjagen, laten gaan en binnen halen, later rechts inhalen, bij de volgende flitspaal hetzelfde geintje uithalen, ik opzij en in de remmen hij vol op het gas...weer FLITS, toen was ie zo geirriteerd dat ie me ging afsnijden en later probeerde in te halen over de vluchtstrook, hij had alleen de motor smeris niet gezien die achter ons reedt, heerlijk die stomme idioten. 

Duur dagje voor die gast :o
-
Ik gun niemand een flitsboete zelfs een golfrijder niet.
A9 is echt een klote weg. om de 500 meter een flitspaal, en allemaal geladenRO 16v schreef:Gisteren op de A9 vanaf de A1 richting Amstelveen kwam er een Golf 3 VR6 bumper kleven, ik een beetje gas erop dat ie net kan volgen, ik duik opzij en ga vol in de remmen, hij vol op het gas zonder de flitspaal te zien "FLITS", ik lag al dubbel, vervolgens hem opjagen, laten gaan en binnen halen, later rechts inhalen, bij de volgende flitspaal hetzelfde geintje uithalen, ik opzij en in de remmen hij vol op het gas...weer FLITS, toen was ie zo geirriteerd dat ie me ging afsnijden en later probeerde in te halen over de vluchtstrook, hij had alleen de motor smeris niet gezien die achter ons reedt, heerlijk die stomme idioten.

-
Afschieten die klevers! Oh nee, dat mag niet........
Nee, laten schieten door flitspalen kennelijk 

-
daar heb je gelijk inRO 16v schreef:Wel als je aan het bumper kleven bent en dat met een snelheid van 160 km/h.Vospower schreef:Ik gun niemand een flitsboete zelfs een golfrijder niet.

Assholes!!!
-
Dan reed jij zelf ook minstens 160........en dat MAG NIETRO 16v schreef:Wel als je aan het bumper kleven bent en dat met een snelheid van 160 km/h.Vospower schreef:Ik gun niemand een flitsboete zelfs een golfrijder niet.

-
En dan zitten ze ook weer VOOR je 

En dat zegt iemand die dit zegt "Tot de 180 km werd het gat zeker niet groter".[rsi]peerke schreef:Dan reed jij zelf ook minstens 160........en dat MAG NIETRO 16v schreef:Wel als je aan het bumper kleven bent en dat met een snelheid van 160 km/h.Vospower schreef:Ik gun niemand een flitsboete zelfs een golfrijder niet.

Eigenlijk wel dom als je je 2x laat flitsen... een fototoestel met flitser bij je hebben wil 's avonds ook nog wel helpen tegen dit soort volk.RO 16v schreef:En dat zegt iemand die dit zegt "Tot de 180 km werd het gat zeker niet groter".[rsi]peerke schreef:Dan reed jij zelf ook minstens 160........en dat MAG NIETRO 16v schreef:Wel als je aan het bumper kleven bent en dat met een snelheid van 160 km/h.Vospower schreef:Ik gun niemand een flitsboete zelfs een golfrijder niet.
Dannog is 5,5/6 sec een knappe prestatie. Dat lukt niet met een standaard Clio 16v (5,5 dan)Rutger205MI16 schreef:En hier een antwoord van jullie 205 rijder![]()
Groet,
Rutger
-
RO 16v schreef:En dat zegt iemand die dit zegt "Tot de 180 km werd het gat zeker niet groter".[rsi]peerke schreef:Dan reed jij zelf ook minstens 160........en dat MAG NIETRO 16v schreef:Wel als je aan het bumper kleven bent en dat met een snelheid van 160 km/h.Vospower schreef:Ik gun niemand een flitsboete zelfs een golfrijder niet.
Misschien lieg ik wel, en haalt mijn auto maximaal 120

Zeg, heb je ueberhaupt wel een rijbewijs vraag ik me dan af[rsi]peerke schreef:RO 16v schreef:En dat zegt iemand die dit zegt "Tot de 180 km werd het gat zeker niet groter".[rsi]peerke schreef:Dan reed jij zelf ook minstens 160........en dat MAG NIETRO 16v schreef:Wel als je aan het bumper kleven bent en dat met een snelheid van 160 km/h.Vospower schreef:Ik gun niemand een flitsboete zelfs een golfrijder niet.
Misschien lieg ik wel, en haalt mijn auto maximaal 120

-
Wat zeur je nou joh, die delta van mij heeft toch gewoon een standaard 2-versnellingsbak, zoals ook in al mijn ex-clio's?
In de tweede versnelling vind ik hem trouwens wel veel toeren maken bij 120km per uur, maar dat was bij die clio's ook altijd (zal wel zo horen)

In de tweede versnelling vind ik hem trouwens wel veel toeren maken bij 120km per uur, maar dat was bij die clio's ook altijd (zal wel zo horen)

Ik kom net van mijn ouders af en kom bij een stoplicht een BMW 325i (E30) tegen. Hij was compleet standaard, met wieldoppen en zo, dus ik had niet in de gaten dat 'ie er wel zin in had... Dus hij er als een speer vandoor toen het licht op groen sprong. Eenmaal in de gaten gekregen dat hij flink gas aan het geven was ging ik er achteraan... Helaas zonder eng nut, want hij reed van me weg! 
Ik had nog effe op autoweek zitten kijken en dat ding is dus gewoon snel! 8,3 naar de honderd en 50 nm meer dan mijn auto, bij een lager toerental! Tja... Ik schaam me niet, maar baal wel!

Ik had nog effe op autoweek zitten kijken en dat ding is dus gewoon snel! 8,3 naar de honderd en 50 nm meer dan mijn auto, bij een lager toerental! Tja... Ik schaam me niet, maar baal wel!

Gistere avond was ik met mn broertje een stukje aan het rijden in mn 19.
Nadat een lexu SC430 aan het bumperen was hebben we hem een lesje geleerd.
Waarschijnlijk gaat hij binnenkort naar de dealer om te klagen over het vermogen van zijn Lexus SC430....

Nadat een lexu SC430 aan het bumperen was hebben we hem een lesje geleerd.
Waarschijnlijk gaat hij binnenkort naar de dealer om te klagen over het vermogen van zijn Lexus SC430....

Hey Merijn word toch tijd voor een andere auto

Merijn schreef:Ik kom net van mijn ouders af en kom bij een stoplicht een BMW 325i (E30) tegen. Hij was compleet standaard, met wieldoppen en zo, dus ik had niet in de gaten dat 'ie er wel zin in had... Dus hij er als een speer vandoor toen het licht op groen sprong. Eenmaal in de gaten gekregen dat hij flink gas aan het geven was ging ik er achteraan... Helaas zonder eng nut, want hij reed van me weg!
ik had ergens gelezen dat er iemand van merk was veranderd,en die had er eentje staanMerijn schreef:Een 21 Turbo bij voorkeur...

wie weet ,als de juiste prijs valt kan die misschien wel weg

-
zojuist op de erasmusbrug een honda crx -a la fast en furious- (spoilers, chroom en weet ik veel wat) het nakijken gegeven...kerel kon er niet om lachen en reed daarna zo hard bij het stoplicht weg dat ie controle verloor en net na de bocht een stoeprand opragte...hihihihi
Niet fast maar wel furious (lees pissed-off...Frank M schreef:zojuist op de erasmusbrug een honda crx -a la fast en furious- (spoilers, chroom en weet ik veel wat) het nakijken gegeven...kerel kon er niet om lachen en reed daarna zo hard bij het stoplicht weg dat ie controle verloor en net na de bocht een stoeprand opragte...hihihihi

Noem maar een prijs, dan zien we wel weer verder.gille schreef:ik had ergens gelezen dat er iemand van merk was veranderd,en die had er eentje staanMerijn schreef:Een 21 Turbo bij voorkeur...![]()
![]()
![]()
wie weet ,als de juiste prijs valt kan die misschien wel weg

-
- Moderator
- Car: MB
911 carrera 4s (oud model). vanmiddag op de A2. Ik kom hem natuurlijk niet bijhouden als hij er vol voor ging maar we hebben een aardig einde samen op gereden tussen de 150 en 200. Altijd leuk!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams