ACT: GameConsoles.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Uhhm, geen idee Sander. Ik heb gewoon het spel met een bijgeleverde crack. Dus meestal als ik nu een patch installeer werkt de crack ook niet meer...waar kan ik die patch vinden? Dan probeer ik het ff...
K heb hem nog ingepakt staan op me site.MartijnG schreef:Uhhm, geen idee Sander. Ik heb gewoon het spel met een bijgeleverde crack. Dus meestal als ik nu een patch installeer werkt de crack ook niet meer...waar kan ik die patch vinden? Dan probeer ik het ff...
http://www.stevens.cistron.nl/patch.rar
Uitpakken naar je gamedir, dan de dev-rtp.exe runnen.
Als dat klaar is, de speed.exe uit de NOCD map over het origineel kopieren in je gamedir.
Duidelijk ?

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ja duidelijk, maar het helpt niet...helaas...SandeR16v schreef:
K heb hem nog ingepakt staan op me site.
http://www.stevens.cistron.nl/patch.rar
Uitpakken naar je gamedir, dan de dev-rtp.exe runnen.
Als dat klaar is, de speed.exe uit de NOCD map over het origineel kopieren in je gamedir.
Duidelijk ?

-
- Contacteer:
Ik heb sinds gister (weer) een Dreamcast!
Nog steeds top hoor die spellen! Echt jammer dat de Dreamcast uit de running is.
Nog steeds top hoor die spellen! Echt jammer dat de Dreamcast uit de running is.
Ik had er toendertijd ook misschien wel een willen kopen, maar je kon ze echt bijna nergens vinden.Rene (Mr. TX) schreef:Ik heb sinds gister (weer) een Dreamcast!
een vraagje hoe kan ik een print van mijn auto maken als ik in het spel zelf zit en hoe kan ik het dan aan jullie laten zien?????
THNXS dan kan ik mijn auto even showen

-
- Contacteer:
Wat is je vraagprijs? Weet misschien nog iemand.marco schreef:ik heb hier nog een dreamcast staan , met spel dead or alive dacht ik???,iemand mischien interesse,, doe eens een bod
-
Iemand ervaring met het nieuwe WRC spel voor op de PS2??
Denk er namelijk aan zo'n console aan te schaffen. Welke andere kewl race spelletjes zijn er eigenlijk te verkrijgen op de PS2?
Denk er namelijk aan zo'n console aan te schaffen. Welke andere kewl race spelletjes zijn er eigenlijk te verkrijgen op de PS2?
Ik heb NFS Underground op de XBox en het is echt vet.
Colin McRae 4 heb ik ook en is ook errug gaaf.
Colin McRae 4 heb ik ook en is ook errug gaaf.

ik heb hem nu een kleine week wrc 3 ,en ik moet je zeggen het is zo een kei gaaf spel.Zo mooi en zo realisties,je droomt gewoon weg bij dit spel.Game play is gewoon super,auto's doen precies wat jij wilt dat ze doen,je kent de games wel waar dat niet bij isRobert dB. schreef:Iemand ervaring met het nieuwe WRC spel voor op de PS2??

Colin McRae 4 en binnenkort Gran Turismo 4.Robert dB. schreef:Iemand ervaring met het nieuwe WRC spel voor op de PS2??
Ik heb sinds 2 weken eindelijk een PS2. Ik speel daar bijna alleen maar Gran Turismo 3: Aspec op. Echt helemaal te gek en ik kan niet wachten totdat GT4 uit komt. Er is nu wel GT 'Prologue' uit en dat is een voor proefje van GT4. Denk alleen dat ik gewoon wacht op GT4.
NFS underground vind ik ook erg cool, maar GT3:Aspec wint het bij mij er alsnog van. Nog realistischer (vind ik)
NFS underground vind ik ook erg cool, maar GT3:Aspec wint het bij mij er alsnog van. Nog realistischer (vind ik)

-
- Contacteer:
Ja die heb ik ook bij mn Dreamcast. Niet superveel aan vind ik.Derby schreef:is iemand bekend met de de game Tokyo extreme zero. Is ook op de dreamcast geweest?
Zijn er mensen die dit ook spelen?
Derby
Don't walk the grass... smoke it
Zo ik zit nu op 87 races
,,heb nu ook de Skyline,,Maar vindt hem maar tegenvallen met rijden,,Ik blijf wel lekker in de Mazda RX7 rijden 

ik vind het qua sfeer en hoeveelheid auto's beter als nfs. realisme is ver te zoeken, maar als je goed kijkt kan je daar een hoop ideeen uithalen voor het tunen van je eigen voertuig. ik speel het nog steeds met enige regelmaat.Rene (Mr. TX) schreef:Ja die heb ik ook bij mn Dreamcast. Niet superveel aan vind ik.Derby schreef:is iemand bekend met de de game Tokyo extreme zero. Is ook op de dreamcast geweest?
Zijn er mensen die dit ook spelen?
Derby
Derby
-
- Contacteer:
dit is de mijne
[img]http://members.chello.nl/~s.keuning/img ... bullet.jpg[/img]
dit is na 73 races van de 111! En ben nu opweg naar de skyline!!! WHOEE HOEE!!!

[img]http://members.chello.nl/~s.keuning/img ... bullet.jpg[/img]
dit is na 73 races van de 111! En ben nu opweg naar de skyline!!! WHOEE HOEE!!!

KAn iemand mij ff helpen met het erop zetten van mijn auto??
en nog ff wat anders ik zit nu in de 80 met NFS en ik heb die SKYLINE nu maar ik vind hem absoluut niet lekker rijden heeft veels te veel onderstuur en ik heb de CELICA en die rijdt echt zupah!!
-
- Contacteer:
hoe wil je het hebben?Corniels schreef:KAn iemand mij ff helpen met het erop zetten van mijn auto??

-
Weet iemand mischien een site waar ik snel en gemakkelijk ps2 spellen kan gaan downloaden?
Zit nu bij suprnova.org maar mischien weet een van jullie wel een paar site's waar het er sneller aan toe gaat.
alvast bedankt.
Zit nu bij suprnova.org maar mischien weet een van jullie wel een paar site's waar het er sneller aan toe gaat.
alvast bedankt.
Probeer eens DC++ he 

ik heb net het spel collin mcrea4,maar of ben blind maar ken iemand mij vertellen waar ik de setuop van de auto kan verranderen?
iemand??