JA DAT MOET JE NATUURLIJK ZELF WETEN, MAAR WAT ZOU JIJ VINDEN ALS ER IEMAND RIJDT MET PRECIES DEZELFDE BODYKIT ALS JOU??Die spoiler vindt ik erg mooi, dus die gaat er bij mij op komen in het blauw!
Weet iemand ook wat hij kost?
En als Maurits het niet leuk vindt dan heeft ie pech , hij komt er op.
[Clio2] Laatste vraag over achterspoiler, zie page 2.
-
Als je een echt vette dakspoiler wil, dan moet je hem insmeren met roomboter..............
Op die manier heb je echt de vetste dakspoiler van de hele buurt (en het kost nog weinig ook)
Op die manier heb je echt de vetste dakspoiler van de hele buurt (en het kost nog weinig ook)
Zo PEERKE, lolbroek aanAls je een echt vette dakspoiler wil, dan moet je hem insmeren met roomboter..............

Wat ik me zo afvroeg is of de snelheid van je Renault hier nog belangrijk wordt gevonden??
-
Die DIESEL spijkerbroek draagt inderdaad heel lekker , maar om dat nou meteen een lolbroek te noemenCorniels schreef:Zo PEERKE, lolbroek aanAls je een echt vette dakspoiler wil, dan moet je hem insmeren met roomboter..............

Ben ik helemaal met je eens, maar daar heb je geen spoiler voor nodig. Enne, voor clio complete nonses [met uitzondering van de V6] zeker als het alleen derde-remlicht-hangers zijn. Goede bodykit, dat helpt niet alleen de looksOllie schreef:Jazeker wel, maar looks is voor sommigen net zo belangrijk danwel belangrijker! Ik rijd zelf ook graag in een MOOIE snelle auto rond, in plaats van een racebrik

Die DIESEL spijkerbroek draagt inderdaad heel lekker , maar om dat nou meteen een lolbroek te noemen

Van mij mag je hoor, ga je hem dan ook overspuiten??
Heb je mij ooit horen zeggen dat ik dat niet leuk zou vinden!
Rasit schreef dat maar dat is een Feyenoord fan.

De clio is ingeruild!
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Mijn spioler staat ook nog niet in het lijstje.
Zal vanavond ff een foto posten
Zal vanavond ff een foto posten
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Ik vond het gewoon een rare opmerking, dat iemand met de zelfde spoiler rijd heb je altijd wel.Maurits schreef:Van mij mag je hoor, ga je hem dan ook overspuiten??![]()
Als je echt uniek wil zijn moet je zelf een spoiler ontwerpen en daar heb ik geen zin in.
En ik zou het meer als een compliment zien als iemand met de zelfde spoiler rijdt, hij/zij vindt hem dan blijkbaar erg mooi.
Net zoals dat ik jou spoiler erg mooi vindt!

Trouwens ik kan niet eens het zelfde zijn als jou Clio, want ik heb een Intiale en geen SPORT.
Dus mijn Clio zal altijd anders zijn.
Of ik moet een hele SPORT bodykit er op laten zetten en dat ga ik niet doen, wil alleen een mooie spoiler.
Er komen natuurlijk wel nog wat motor aanpassingen zoals, luchtfilter en uitlaat. En in de auto zelf nog wat leuke audio upgrades!

Dus mijn Clio zal altijd anders zijn.
Of ik moet een hele SPORT bodykit er op laten zetten en dat ga ik niet doen, wil alleen een mooie spoiler.
Er komen natuurlijk wel nog wat motor aanpassingen zoals, luchtfilter en uitlaat. En in de auto zelf nog wat leuke audio upgrades!

De spoiler is dus gewoon te koop bij de Renault dealer.
De clio is ingeruild!
Nog 1 vraag met betrekking tot deze spoiler, heeft iemand voor mij een artikelnummer van deze spoiler? Ik was bij een Renault dealer en die kon hem zo niet vinden, hij zij dat het een nummer moest zijn dat begint met 77.......... ofzo.Juno schreef:Wie weet wat voor achterspoiler dit is en waar ik deze kan kopen?
[img]http://members.chello.nl/~s.keuning/rtc ... 100025.jpg[/img]
Alvast bedankt Juno
Merknaam model zou ook wel handig zijn.
Bij voorbaat dank, Juno

niet bij reichard vandaaN?
tis vakantie he...rasit.. schreef:hij vraagt om een onderdeelnummer~Haas~ schreef:niet bij reichard vandaaN?

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ik herrinner me vaag dat Maarten (Mabo tuning) ook zo'n spoiler in het blauw te koop heeft...
Misschien kun je het daar ook es proberen
Misschien kun je het daar ook es proberen
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic