maar goed 17 staat weer erg vet

Wil ik wel eens weten waar jij ze koopt.Alpine schreef:Als ik jou was spaarde ik ff door,voor rond de 700 heb je nieuwe 17"velgen met banden. Heb je in iedergeval geen shit met onballans of half versleten banden.
4.5mm is niet veel voor 17",je hebt heel erg snel last van aquaplanning met deze afmeting banden. Heb zelf 215/40/17onder mn 19. Staat erg goed zelfs zonder verlagen.
Greetz Marcel
Nou, kloptAlpine schreef:Heb 17" TSW Blade met 215/40/17 Goodyear Eagle F1 GS/D2 voor 890euro(compleet 4st). Dus nieuwe velgen met nieuwe banden.
Als je een nieuwe set velgen koopt (bij een beetje zaak) kunnen ze erg veel aan de prijs doen van de banden,je bent dan voor een setje altijd goedkoper uit als wanneer je er alleen losse banden zou halen en ergens anders de velgen.
Zoeken loont zich serieus.
Greetz Marcel
Weet ik die is vetMrtn schreef:Je kan ook die antracietgrijze kopen, ben je in 1x klaar
de een zegt dit de ander dat?Mrtn schreef:heb je geen last van, gaat prima allemaal
als dat zo is dan kom je natuurlijk niet door de APK. ze moeten namelijk onder voorspanning staanmarcel16v schreef:Ik zou niet alleen met veren 6cm verlagen, ik vraag me trouwens af of je hiermee door de APK komt. Je hebt namelijk kans dat de veren los komen van de veerschoetes bij maximaal uitveren (of hoe dat ook genoemd wordt).
jeroen.k schreef:Eeuhm...Maarten kent een jongen die zjin 19 8 cm had verlaagd met standaard veren...en die kwam ook door de apk...
Wat ik ervan gehoord heb was dat gewoon veilig...alleen kostte een x-aantal voorruitenedwin19 schreef:jeroen.k schreef:Eeuhm...Maarten kent een jongen die zjin 19 8 cm had verlaagd met standaard schokdempers...en die kwam ook door de apk...
maar of het veilig is, is wat anders!
Het moet ook MIM zijn. (hoor ik net van eigenaar)edwin19 schreef:wel met MIM
17 natuurlijkchris-r19 schreef:nieuwe velgjes op het oog?welke maat?
ik zie er voorlopig vanaf, wil toch eerst een ander uitlaatsysteem kopenbartuitlauwe schreef:17 natuurlijkchris-r19 schreef:nieuwe velgjes op het oog?welke maat?![]()
Maar edwin wil ze ook
maar het model van de velgen bevalt me niet zo goedchris-r19 schreef:Er zit nu toch 17 onder je cabrio?dan zou ik ook voor de uitlaat gaan.