wie heeft deze slang 19 16v

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
marco

hallo mensen ik ben op zoek naar een koeling slang.Heb ff een foto uit een ander topic waar de slang goed tezien is

[img]http://home.concepts.nl/~pc102618/dinsdag4.jpg[/img]

tis de slang links beneden met die vertakkingen erop,eentje komt op dat pijpje,,eentje op de radiator,,een slang komt als ik het goed heb op de waterpomp,en dat ander slangetje gaat naar een soort rond reservoir ??????
sorry ben een 16v leek,ben net begonne met sleutelen aan het beestje :lol: :lol: .Heb je deze slang laat het me dan ff weten ,en ook meteen een prijs A.U.B.
Als niemand ze hebt weet dan maybe wel iemand wat het kost bij ome renault????

greetz marco
Arjen

Die slang kost, schrikt niet, zo'n 97 euro ex BTW.
Jeroen V
Contacteer:

Heb er ergens nog wel een liggen, zal vanmiddag even kijken.
marco

Arjen schreef:Die slang kost, schrikt niet, zo'n 97 euro ex BTW.
wauw dat is geen kattepis :D ,eens kijken of niemand ze hier heb liggen in goede staat
marco

Jeroen V schreef:Heb er ergens nog wel een liggen, zal vanmiddag even kijken.
okie dokie,iemand hier van de r.t.c. mensen moet er toch een hebben liggen :D .ik zal op je antwoordt wachten jeroen.Alvast bedankt

greetz marco
-=Chuckie=-
Contacteer:

Maja wil je die 2dehands? als de motor er weer inzit kun je er niet zo makkelijk meer bij.
Heb ik zelf ook gehad net de vloeistof vervangen motor tijdje draaien ineens een straal boven de kap uit.
Dat korte bochtje van het dikke gedeelte was helemaal preus en dun geworden, ik heb ook gekeken naar een 2de hands maar was moeilijk te vinden en ben blij achteraf dat ik er een nieuwe in heb gezet was wel 120 pleuro incl. maarja wist waar ik aan begon toen ik de Clio kocht :wink:
marco

nauw het blok ligt er gewoon in.Heb de slang er vanmorgen uitgehaald en het is ff knutselen ,maar uiteindelijk heb ik gewonne :D .Je moet gewoon ff die twee steunen demonteren wat een beetje in de weg zitten en klaar is clara :) ,beetje wrikken en trekken en dan lukt dat wel,verheug me al op het terugplaatsen ervan < not :( >

greetz marco
marco

iemand ??????????.Kom op 16v rijders,zitten er genoeg op deze site ,niemand deze slang
-=Chuckie=-
Contacteer:

marco schreef:nauw het blok ligt er gewoon in.Heb de slang er vanmorgen uitgehaald en het is ff knutselen ,maar uiteindelijk heb ik gewonne :D .Je moet gewoon ff die twee steunen demonteren wat een beetje in de weg zitten en klaar is clara :) ,beetje wrikken en trekken en dan lukt dat wel,verheug me al op het terugplaatsen ervan < not :( >

greetz marco
Dat ging bij mij makkelijker, eraf was een gekut, klemmen die aan de verkeerde kant zaten enzow :(
Maar je meot het zelf weten hoor ik heb altijd zoiets dit soort onderdelen kun je beter nieuw kopen als je van plan bent de auto een tijdje te houden.
Maar das mijn menig suc6 iig
Jeroen V
Contacteer:

heb er een liggen, pm me maar over verder details kwa verzenden of dergelijke.
marco

PM voor jeroen :D
marco

uhm komt jeroen v nog wel eens op de site :D ???
marco

oke ik heb me maar een nieuwe besteld,, aangezien niemand wat van zich laat horen als ze iets aanbieden :evil: ,met vette korting via via net onder de 100 € :D ,normaal iets van 127 € :(

greetz and see ya
Jeroen V
Contacteer:

heb een drukke week, heb niet de tijd gehad om op rtc te kijken, sorry. Maar nu heb je in ieder geval een verse nieuwe slang, ook niet verkeerd toch?
Plaats reactie