Zou me got niet weten waar ik dat moet laten doen.
Heb een leuke op de kop getikt nl. ( voor 2 kratten Heineken

Hijs zwart, alleen mijn R19 is wit, dus wil hem laten spuiten.

Ik woon in de buurt van den haag ( Monster )
Dat zou ik ook weleens willen weten ja, ik ben toen ook lid geworden.Twister schreef:[of topic] maaru, ik heb me opgegeven als lid op je jaarafsluiting, wanneer hoor ik daar wat van ??
Zoals het w8woord voor het forum ??
[/of topic]
Dat heb ik ook gemerkt,maar gelukig neit doorgegaan.Ollie schreef:Zoiets spuiten kan bij de echte spuiter al gauw in de centen lopen...heb laatst ook eens navraag gedaan. 150 euro voor mijn Alien spoiler, wel met hele mikmak erbij, dus zo afleveren en weer ophalen. Heb ook nog een setje skirts liggen, ging de prijs omhoog naar 250. Kost wat, maar dan heb je (schijnbaar) ook wat.
Nog niet aan toegekomen wegens geldgebrek...
jah klopt, bij echte spuiter is echt duur.chris-r19 schreef: om terug te komen,bij een echt spuiter is het niet te betalen,maar mischien zijn er mensen die het voor een leuke prijs kunnen doen.
mazzelaars heb je altijdbartuitlauwe schreef:jah klopt, bij echte spuiter is echt duur.chris-r19 schreef: om terug te komen,bij een echt spuiter is het niet te betalen,maar mischien zijn er mensen die het voor een leuke prijs kunnen doen.
behalve als je bij garage werkt met eigen schadeafdeling![]()
Dan valt het nog wel mee
Morgen heb ik vrij![]()
en beginnen we zeker met de bumpers
nee, ik ga morgen beginnen met het modificeren van de bumpers, heb een ander setje in de garage liggen, dus vandaar dat het geen haast heb, maar aangezien het veeeeeel werk is hoop ik in de kerstvakantie er helemaal klaar mee te zijn.Steefzz schreef:Goed bezig bart![]()
Heb je ze nog ongeveer kunnen maken hoe je ze wou hebben of ga je dat nog doen??
Achteraf gezien eigenlijk wel jazooo shit 170 euro voor een evo-spoiler te spuiten... ben je flink belazerd volgens mij
Dat dacht ik ook ja.........had al gepost dat ik 70,- betaaldeEricvH schreef:Achteraf gezien eigenlijk wel jazooo shit 170 euro voor een evo-spoiler te spuiten... ben je flink belazerd volgens mij![]()
Het is dat ik zelf niet handig ben met de kwast![]()
Heb inmiddels al een goedkoper plek gevonden (fuck schadebedrijven met hun belachelijke prijzen!!)