RO 16v schreef:, ik laat ze elke 2 weken opnieuw balanceren/richten, ben nog steeds aan het wachten op de Speedline's, pas 4,5 maand, ik met me speciale wensen.
Je had toch een setje Speedlines (magnesium) die er toen onderuit waren gejat? Ik dacht dat je die weer had teruggevonden en aan Achterberg had verkocht. En nu weer een setje nieuwe kopen?
RO 16v schreef:, ik laat ze elke 2 weken opnieuw balanceren/richten, ben nog steeds aan het wachten op de Speedline's, pas 4,5 maand, ik met me speciale wensen.
Je had toch een setje Speedlines (magnesium) die er toen onderuit waren gejat? Ik dacht dat je die weer had teruggevonden en aan Achterberg had verkocht. En nu weer een setje nieuwe kopen?
Vreemd mannetje dat je bent...
Ik vreemd????
De ouwe hadden niet de juiste ET en J maat, ik wil alles perfect hebben.
Zondag avond toen we naar huis reden van Maastricht tussen maastricht en eindhoven een witte Clio 16V kwam um al tegen in Maastricht en daarna bij de Esso effe een stickertje gegeven aan de bijrijder die achterin zat
~thijs~ schreef:Zondag avond toen we naar huis reden van Maastricht tussen maastricht en eindhoven een witte Clio 16V kwam um al tegen in Maastricht en daarna bij de Esso effe een stickertje gegeven aan de bijrijder die achterin zat
Die kwam ik ook tegen. Haalde mij in en kwam hem ook bij de benzine pomp tegen. Waren soldaten die erin zaten. Altans ze hadden een compleet leger tenu aan
There will be plenty of time to rest when your dead
~thijs~ schreef:Zondag avond toen we naar huis reden van Maastricht tussen maastricht en eindhoven een witte Clio 16V kwam um al tegen in Maastricht en daarna bij de Esso effe een stickertje gegeven aan de bijrijder die achterin zat
Die kwam ik ook tegen. Haalde mij in en kwam hem ook bij de benzine pomp tegen. Waren soldaten die erin zaten. Altans ze hadden een compleet leger tenu aan
kwam daar ook een kale dude tegen in een rode stinkende express diesel
catrinus schreef:
kwam daar ook een kale dude tegen in een rode stinkende express diesel
Ja ik kwam ook een kale gast tegen alleen zat die in een kliko rsi
There will be plenty of time to rest when your dead
Misschien een duffe vraag, maar is het miscchien wat om dit topic op te splitsen in modellen, wordt het misschien wat overzichtelijk, want ik zie echt van alles de revue passeren. Dus 5/Clio/19/Overige, of zoiets. Misschien nog per provincie. Misschien wel makkelijk...
AZ4L schreef:Misschien een duffe vraag, maar is het miscchien wat om dit topic op te splitsen in modellen, wordt het misschien wat overzichtelijk, want ik zie echt van alles de revue passeren. Dus 5/Clio/19/Overige, of zoiets. Misschien nog per provincie. Misschien wel makkelijk...
ChrisPosted: 12 Aug 2001 13:58 schreef:
Ik heb even een topic gemaakt over de onbekende Renault, omdat ik steeds vaker zoiets las van wie kent de Renault 5 met kenteken R5-GT-TT. Daarom even een apparte topic zodat iedereen deze vragen hier kan posten, en we dat dus overzichtelijk zouden kunnen houden, en ineens hebben we een eigen Renault (5 GT Turbo) register, en zijn alle auto's bekend bij ons!
zoals je kan zien is er sinds 2001 gebruik gemaakt van dit topic dus ik denk dat e niet een apart topic hoeven te maken voor elke clio of 19 of 5 of wat dan ook.
Ophet forum op .nl hadden we echt een register van Marius dat was wel overzichtelijk! daar kon je in 1 oogopslag zien hoe en wat of een auto toevoegen!
Maaruh heeft het zin om nu zoveel pagina's in een register te gaan zetten wie voelt zivh geroepen
*Stephan_RSI* schreef:Zag gister in heerhugowaard een reno 5 met een grote raamsticker erop.
Nummerbord ben ik vergeten , maar er zat wel een leuke meid in .
Zojuist in Gent bij de dampoort gespot. Een hele mooie Clio 16v. Had de volgende kenmerken: Williams-blauw, verlaagd, mooie spaakvelgjes, max power raamband, ramen beetje donkerder gemaakt, dikke uitlaat eronder. Misschien dat een van onze Belgische leden deze auto kent?