hallo allemaal
Ik moet voor school een product presentatie houden
Heb als onderwerp auto poets gekozen het leek mij wel gemakkelijk.
Maarja je hebt nooit genoeg informatie!
Dus wie heeft er Informatie, tips en trucs? om een succesvolle presentatie te houden over poetsen.
Groeten Jeff
product presentatie poetsen..
Gewoon je hele presenattie van internet afplukken.
Deed ik ook altijd
Deed ik ook altijd

bedankt!
maar ik moet mijn presentatie in het nederlands houden!

-
Paar flessen poetsmiddel kopen en de gebruiksaanwijzing voorlezen 

don't be a fool, wrap your tool
-cleaner -waxen -polishen etc diep dat eens uit. Waar en hoe poetsen, wat poetsen.
Even met je auto door de modder en dan op het schoolplein schoonmaken

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Gratis was en poets beurt! Waar kan ik me inschrijvenSToRM666 schreef:Even met je auto door de modder en dan op het schoolplein schoonmaken![]()
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Maar er zal toch wel een site zijn waar veel info op staat??Frits schreef:Gratis was en poets beurt! Waar kan ik me inschrijvenSToRM666 schreef:Even met je auto door de modder en dan op het schoolplein schoonmaken![]()
![]()
GR.Frits
wassen en poetsen voor 100euro!

bedankt voor de tip!!Emiel schreef:Benader is fabrikanten zoals Turtle Wax, Sonax etc. vaak werken bedrijven best wel mee aan zulk soort dingen, door het opsturen van informatie e.d.
Is ook eerste wat ik altijd doe, bedrijven benaderen.
Succes.
Emiel
-
- Moderator
- Car: Megane
zo jef toch met huiswerk bezig 
Neem verschillende soorten plaatwerk mee. Zoals een kap van een scooter, stukkie auto (spatscherm, enz. Geef daar voorbeelden op. Zoals over cleanen, in de wax zetten, poetsen van verschillende soorten lak, verschillende soorten cleaners, wax, do's and don'ts (waxen in volle zon, waarom niet...), werking van kleuren en behoud daarvan (bijvoorbeeld rood wordt snel dof, waarom...).
Ideeen zat?
Ideeen zat?

-
- Moderator
- Car: MB
Chris@R5 schreef:Neem verschillende soorten plaatwerk mee. Zoals een kap van een scooter, stukkie auto (spatscherm, enz. Geef daar voorbeelden op. Zoals over cleanen, in de wax zetten, poetsen van verschillende soorten lak, verschillende soorten cleaners, wax, do's and don'ts (waxen in volle zon, waarom niet...), werking van kleuren en behoud daarvan (bijvoorbeeld rood wordt snel dof, waarom...).
Ideeen zat?
en dan "ala RTL5" de fik erin zetten en laten zien dat dat er daarna niets aan de hand is

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Het wwwwerrrrkt echt Mike!Tom schreef:Chris@R5 schreef:Neem verschillende soorten plaatwerk mee. Zoals een kap van een scooter, stukkie auto (spatscherm, enz. Geef daar voorbeelden op. Zoals over cleanen, in de wax zetten, poetsen van verschillende soorten lak, verschillende soorten cleaners, wax, do's and don'ts (waxen in volle zon, waarom niet...), werking van kleuren en behoud daarvan (bijvoorbeeld rood wordt snel dof, waarom...).
Ideeen zat?
en dan "ala RTL5" de fik erin zetten en laten zien dat dat er daarna niets aan de hand is