ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-
Mij ongeveer dezelfde situatie: 2 weekjes terug net voor TNM (Thirsday Night Meeting maastricht) ff flink geveegt op de natte weg, wielspin tot in zn drie, wat rondjes over het industrieterrein en weer terug. Uurtje later gaat mn mob: met de politie heb jij die en die auto en daar en zus en zo gereden? slik
ik zo van ja en een kwartier met die vent geluld. hij zei ook al was ie buiten dienst me zo eenmbekeuring kon geven
en dat ik maar in duitsland moest gaan rijden. Maar het was wel een redelijke wout
En volgens mij als ze je willen naaien bellen ze gewoon een collega op en die schrijf een bonnetje: na 2 maanden echt niets meer aan te doen.

En volgens mij als ze je willen naaien bellen ze gewoon een collega op en die schrijf een bonnetje: na 2 maanden echt niets meer aan te doen.
-
- Car: 5 GTT phase 1; R14
Hoe hebben ze die dan weer gekregen?Vospower schreef: Uurtje later gaat mn mob.
Ik geef mijn tel nr nooit aan vreemde politie mensen

-
Ze hadden eerst thuis gebeld en mijn mammie allemaal stress bezorgd. Je thuisnr is blijkbaar op te vragen 

-
- Car: 5 GTT phase 1; R14
hmm da's minder 

Dat zei ik ook al toen die me belde...PtrGte schreef:ah..joh...das nog ff-tjesjeroen.k schreef:Ach ik zat gister ook te drukken bij een Laguna...waar zag ik later een stickertje van de politie achterop zat...maar dat geloof je natuurlijk niet he...(helemaal niet zoals dat mokkel reed)
Maar om ff ontopic te blijven...gisteren mijn 19 tegen de Astra 1.8 16v van een vriend van me...hij was snellerder!

-
Ik had net een leuke wedstrijd met een rode phase 1 1916v. Hij kwam uit de richting van willamstad/numansdorp, A29 op weg naar rotterdam, waar hij bij vaanplein afsloeg. Iemand enig idee wie dit was, er zat trouwens geen nummerplaat op de achterkant.
klopt aardig!!

Your Results
Your Renault 5 GT Turbo weighs about 1800 pounds and can complete a 1/4 mile in about 13.5 seconds. That means that you've got about 144.60 HP at the wheels, and about 187.98 HP at the flywheel.
Immer wieder die verdammte Holländer
Ja en mijn auto moet volgens de berekening 12.3 doen!!!-Ray- schreef:klopt aardig!!
Your Results
Your Renault 5 GT Turbo weighs about 1800 pounds and can complete a 1/4 mile in about 13.5 seconds. That means that you've got about 144.60 HP at the wheels, and about 187.98 HP at the flywheel.
Nou doe er maar 2sec bij.
Het is grappig een theorie, maar de echte 1/4 strip tijd laat zien dat het toch iets anders is.
En ik heb nog geen GTT onder de 14.5sec zien rijden.
In seizoen 2003 op DRACHTEN !!
Volgens de site zou ik (theoretisch, bij een vermogen van 150 PK) 14,95 seconden moeten doen over de 400 meter! 
Your Renault Clio Williams weighs about 1950 pounds and can complete a 1/4 mile in about 14.95 seconds. That means that you've got about 115.35 HP at the wheels, and about 149.95 HP at the flywheel

Your Renault Clio Williams weighs about 1950 pounds and can complete a 1/4 mile in about 14.95 seconds. That means that you've got about 115.35 HP at the wheels, and about 149.95 HP at the flywheel
Kom anders es op de reeds georganiseerde sprintdagen. Hoe meer Renaultjes des te beterMarcel B. schreef:kunnen we niet es RTC sprintdagen houden?

http://www.syclone.freeserve.co.uk/rivals.htm
Om iedereen uit de dromen te halen!
Dit is een lijst die op praktijk behaalde resultaten is samengesteld.
Mijn tijd 14.3 vermogen 229pk 280nm gewicht 1000kg.
(gemeten en gewogen)
Om iedereen uit de dromen te halen!
Dit is een lijst die op praktijk behaalde resultaten is samengesteld.
Mijn tijd 14.3 vermogen 229pk 280nm gewicht 1000kg.
(gemeten en gewogen)
nou mijn ervaring is dus wat het optrekken betreft(let wel zonder wielspin dus geen rokende banden!!)dat ik een discussie kreeg met een wout met betrekking tot het snel tot zeer snel optrekken.Turbo Tinus schreef:En dan krijg je dus een bekeuring voor roekeloos rijden ......Joost (DoubleYou) schreef:Als je voor het stoplicht staat in je eentje is heel snel optrekken tot de 80 en dan gewoon 80 blijven rijden ook wel eens humor.
er staat namelijk nergest in de wet hoe snel je op maximum snelheid mag zijn,en hij gaf me daar ook gelijk in want het is niet zo.
nu dus ook een redelijke wout die wel voor een discussietje in was

maaaaaaaaaaarrrrr,het is natuurlijk wel zo dat als je met rokende en gierende banden verdwijnt dat ze je zekers kunnen pakken op het roekeloze rijgdrag.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
***Fight of Giants**
Daar reed ik dan in mijn echte P.I.M.P. mobiel muziekje aan relaxed onderweg naar mijn ouders. Kom ik bij een stoplicht staat er een Cuore voor me die zelfs voor een Twingo rijder als ik wel erruuugg sloom optrok. Dus zodra ik de kans kreeg whoop er voorbij. Zie ik opeens geflits in mijn spiegel en ja hoor volgende stoplicht komt die links naast me staan. Druk gebarend en gas gevend dus ik dacht ach waarom ook niet
De sfeer werd gespannen beide drivers hadden 1 hand aan het stuur en 1 op de pook en keken gespannen naar het licht en daar kwam het GROEN gierend en brullend trokken we weg even liet ik hem de schijn dat die een kans had toen vriendelijk lachen gas erop en weg was ik de cuore bleef het even furious volhouden maar als snel gaf die er tabak aan. Bij het volgende stoplicht keek hij strak voor zich uit en ging netjes achter mij rijden
Zo hoort het als iemand messes with renault, gelijk AFKLAPPEN die handel
Zo zie je maar zelfs in een twingo kun je racen
Daar reed ik dan in mijn echte P.I.M.P. mobiel muziekje aan relaxed onderweg naar mijn ouders. Kom ik bij een stoplicht staat er een Cuore voor me die zelfs voor een Twingo rijder als ik wel erruuugg sloom optrok. Dus zodra ik de kans kreeg whoop er voorbij. Zie ik opeens geflits in mijn spiegel en ja hoor volgende stoplicht komt die links naast me staan. Druk gebarend en gas gevend dus ik dacht ach waarom ook niet

Zo hoort het als iemand messes with renault, gelijk AFKLAPPEN die handel

Zo zie je maar zelfs in een twingo kun je racen

Snelweg: Golf 2 GTI (8v) denkt iets te gaan maken tegen een Cliootje. Golf haalt Cliootje links hard in
maar moet afremmen voor auto voor hem. Clio meteen achter hem gevoegd. Auto voor Golf gaat opzij en golf geeft hard gas. Clio moet inhouden anders is de Golf zijn bumper en de rest van zijn achterkant kwijt. Golf gaat opzij voor de Clio en de Clio gaat naar 7200 toeren. Golf geeft al geen gas meer bij want proberen is onnodig (inmiddels al 170 km/u).
maar moet afremmen voor auto voor hem. Clio meteen achter hem gevoegd. Auto voor Golf gaat opzij en golf geeft hard gas. Clio moet inhouden anders is de Golf zijn bumper en de rest van zijn achterkant kwijt. Golf gaat opzij voor de Clio en de Clio gaat naar 7200 toeren. Golf geeft al geen gas meer bij want proberen is onnodig (inmiddels al 170 km/u).
Gisteren op de A4 richting AŽdam sporten tegen een 206 RC, hij vondt het niet leuk vooral toen ie niet meer harder ging en ik net in zŽn 5 zat.
Eindelijk op de A10 aangekomen verloor ik het weer van een rooie 21T maar hij had wel moeite, rot turboŽs.

Eindelijk op de A10 aangekomen verloor ik het weer van een rooie 21T maar hij had wel moeite, rot turboŽs.

hahahahahahaahahhahahahahaRO 16v schreef:Gisteren op de A4 richting AŽdam sporten tegen een 206 RC, hij vondt het niet leuk vooral toen ie niet meer harder ging en ik net in zŽn 5 zat.![]()
turbo-tje monteren he RO
Net op de snelweg richting zaandam...Kwam er na afslag uitgeest een hele mooie golf 3 GTI.achter me rijden ,,aangezien hij de achterkant van de megane erg mooi vondt van dichtbij
Gaf ik nadat het vrijbaan was maar eff gas ..In geen enkel moment kon hij langs me komen
Maar hij gaf wel netjes een
Dus dat was wel weer eff leuk.
PS: ik reed in een "Megane 2 dci(120 pk versie ...JAJA met een andere CHIP,dus zal wel eff wat meer zijn

PS: ik reed in een "Megane 2 dci(120 pk versie ...JAJA met een andere CHIP,dus zal wel eff wat meer zijn
RO 16v schreef:
moeite????dan was het niet zo'n beste turbo meer denk ik,of is die van jouw aangepast?
normaal rij ik 16v met twee vingers in mijn neus en 1 in mijn kont zo weg

laat ons zeggen beetje gekieteld,maar tja blijft maar een clio heJasper16v schreef:wel beetje op hoogte blijven heRO ze 16v is ook nie standaard

gille schreef:laat ons zeggen beetje gekieteld,maar tja blijft maar een clio heJasper16v schreef:wel beetje op hoogte blijven heRO ze 16v is ook nie standaard
![]()
hahahahaa
Wat ik me dan afvraag:
21 turbo
- 175 PK bij 5200 rpm
- 270 Nm bij 3000 rpm
- Massa: 1175 kg (leeg)
- 0 - 100 km/u: 7,4
Ro's Clio 16V
- 180+ (?) PK bij ???? rpm (ff zelf aanvullen, Ro!
)
- ??? Nm bij ???? rpm
- Massa: 990 kg (leeg)
- 0 - 100 km/u: Snel!
Waarop verliest die Clio het dan? Dat koppel bij dat lage toerental? Enlighten me!
21 turbo
- 175 PK bij 5200 rpm
- 270 Nm bij 3000 rpm
Ro's Clio 16V
- 180+ (?) PK bij ???? rpm (ff zelf aanvullen, Ro!

- ??? Nm bij ???? rpm

Waarop verliest die Clio het dan? Dat koppel bij dat lage toerental? Enlighten me!

-
Het komt denk ik door die turbo.Merijn schreef:Wat ik me dan afvraag:
21 turbo
- 175 PK bij 5200 rpm
- 270 Nm bij 3000 rpm
Ro's Clio 16V
- 180+ (?) PK bij ???? rpm (ff zelf aanvullen, Ro!)
- ??? Nm bij ???? rpm
Turbo is veel beter als 16 kleppen.
Renault 5 GT Turbo "EVO"