(Clio RS) Eindelijk mijn bodykit erop!
-
super vet kost wat maar dan heb je ook vind het erg super combinatie met velgen is ook toppie
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Ziet er goed uit! Nu misschien je achterruiten beetje donkerder maken?
-
- Contacteer:
OK, ik ben lastig, maar weet je misschien van welk merk die kapjes zijn? Ik heb eens op www.carequipment.be rondgeneusd, maar dat is niet de gemakkelijkste site om spullen te vinden. Op www.elia-ag.de zag ik ze ook niet.Jeroen RS schreef:ze komen er voor verschillende merken en types. Voor de Clio had hij ze nog niet, maar die komen wel. Hij had ze nu voor de Citroen Pluriel liggen.Peter @ Malta schreef:Hmmm, werkt dat ook bij niet-Clio's? Ik weet dat een Clio dezelfde deurgrepen en zijknipperlichten heeft als mijn Scénic, dus zou dit misschien ook voor de spiegels gelden?
Jammer dat zo'n bodykit voor de Scénic er niet inzit...
- Peter
-
- Contacteer:
Ik zou niet durven zeggen van welk merk ze zijn, maar niet van Elia. Toch ff de site van ze in de gaten houden denk! Als ik het weet dan hoor je het nog wel!Peter @ Malta schreef:OK, ik ben lastig, maar weet je misschien van welk merk die kapjes zijn? Ik heb eens op www.carequipment.be rondgeneusd, maar dat is niet de gemakkelijkste site om spullen te vinden. Op www.elia-ag.de zag ik ze ook niet.Jeroen RS schreef:ze komen er voor verschillende merken en types. Voor de Clio had hij ze nog niet, maar die komen wel. Hij had ze nu voor de Citroen Pluriel liggen.Peter @ Malta schreef:Hmmm, werkt dat ook bij niet-Clio's? Ik weet dat een Clio dezelfde deurgrepen en zijknipperlichten heeft als mijn Scénic, dus zou dit misschien ook voor de spiegels gelden?
Jammer dat zo'n bodykit voor de Scénic er niet inzit...
- Peter
-
errug kewl zo Jeroen!!
Nog meer toekomst plannen?
Nog meer toekomst plannen?