Na de verkoop van mijn Clio RSi heb ik een andere auto gekocht namelijk een Twingo 1.2 16V van het bouwjaar 06/02. Helaas kan ik er nog niet inrijden aangezien hij eerst ingevoerd moet worden . Mijn Twingo is qua styling nog helemaal standaard, maar dat gaat snel wat aan veranderen
geplande veranderingen:
* rood velours interieur van 2003 met hoogte
verstelbare bestuurderstoel (reeds gekocht)
* M3 sideskirts(reeds besteld)
* sportuitlaat 2xDTM
* verlaging
* lm velgen
* ICE
* racegaas en mistlampen in de bumper monteren
De foto's volgen nog
Laatst gewijzigd door Stefan S. op za 17 jul 2004 19:36, 31 keer totaal gewijzigd.
Tja, het grootste nadeel nu is dat ik een soort `vrijwaringbewijs` moet hebben van de Renault fabriek en hem daarna pas kan invoeren. Dit omdat hij jonger is dan 01-2002.
Neobyte schreef:Way to go Stefan! Is wel mooi, zo'n rood intrieur met een zwarte twingo...waar heb je dat intrieur dan vandaan ?
Welke sideskirts heb je besteld? Kosten, waar, etc ?
Grtz Stefan
Het rode interieur kwam ik heel toevallig tegen op een sloperij,lucky me .
De sideskirts heb ik gekocht bij Reichard, betreft het type M3 zoals de afbeelding hieronder:
Nick (germanstyle) schreef:Mocht je nog eens hulp nodig hebben met sleutelen/advies e.d. dan kun je me altijd mailen/bellen ... We wonen toch maar 5km van elkaar.
Bedankt voor je aanbod. Als het zover allemaal is, ga ik je zeker om advies vragen enzo
Ik ga hem natuurlijk eerst zo kaal mogelijk invoeren, anders kost het nog meer geld
Twee weken voorbij en nog steeds geen papiertje van de renault fabriek Heb dit weekend nog wel een nieuwe achterklepspoiler gekocht, kan ik deze gelijk meespuiten met de sideskirts
Je Hebt een mooie auto gekocht...wel es waar niet meer zo snel als je RSi maar toch erg netjes!! En de RSi rijdt nog steeds perfect!! Gister weer ff gepoetst . Veel succes met je twinkel
R(ay)Si schreef:Je Hebt een mooie auto gekocht...wel es waar niet meer zo snel als je RSi maar toch erg netjes!! En de RSi rijdt nog steeds perfect!! Gister weer ff gepoetst . Veel succes met je twinkel
R(ay)Si schreef:Je Hebt een mooie auto gekocht...wel es waar niet meer zo snel als je RSi maar toch erg netjes!! En de RSi rijdt nog steeds perfect!! Gister weer ff gepoetst . Veel succes met je twinkel
Groetjes Raymond
Bedankt Raymond, het was ook de bedoeling dat de RSi nog steeds perfect rijdt Af en toe mis ik wel effe de snelheid
dtune_stefan schreef:Twee weken voorbij en nog steeds geen papiertje van de renault fabriek Heb dit weekend nog wel een nieuwe achterklepspoiler gekocht, kan ik deze gelijk meespuiten met de sideskirts
Dat duurt meestal lekker lang, want je bent voor hun eigenlijk negatief, ze verdienen niks aan je, want de auto is al in een ander land gekocht.
dtune_stefan schreef:Qua styling ben ik wel veel van plan, maar gaan er sowieso geen gtt turbo blok ingooien.
Misschiem licht het aan mij hoor, of snap ik het niet helemaal, maar ik lees dat je er een GTT blok in wilt gaan lepelen....., waarom koop je dan een 1.2 16V in Duitsland....????
Dan kan je toch net zo goed een 1.2 8V ergens op de kop tikken met bijv. motorschade ofzoiets
dtune_stefan schreef:Qua styling ben ik wel veel van plan, maar gaan er sowieso geen gtt turbo blok ingooien.
Misschiem licht het aan mij hoor, of snap ik het niet helemaal, maar ik lees dat je er een GTT blok in wilt gaan lepelen....., waarom koop je dan een 1.2 16V in Duitsland....????
Dan kan je toch net zo goed een 1.2 8V ergens op de kop tikken met bijv. motorschade ofzoiets
dtune_stefan schreef:
Bedankt Raymond, het was ook de bedoeling dat de RSi nog steeds perfect rijdt Af en toe mis ik wel effe de snelheid
Dat geloof ik graag . Heb alleen nog wel last van dat fluitje wat jij al hoorde, moet nog steeds opzoek wat het precies is. Zit waarschijnlijk in de kachel-unit. Moet nog ff opzoek met me broer.
dtune_stefan schreef:
Dat geloof ik graag . Heb alleen nog wel last van dat fluitje wat jij al hoorde, moet nog steeds opzoek wat het precies is. Zit waarschijnlijk in de kachel-unit. Moet nog ff opzoek met me broer.
dtune_stefan schreef:
dtune_stefan schreef:Twee weken voorbij en nog steeds geen papiertje van de renault fabriek Heb dit weekend nog wel een nieuwe achterklepspoiler gekocht, kan ik deze gelijk meespuiten met de sideskirts
Dat duurt meestal lekker lang, want je bent voor hun eigenlijk negatief, ze verdienen niks aan je, want de auto is al in een ander land gekocht.
Precies waar ik ook al bang voor was, ik zal deze week er nog effe achter aan bellen.
Tja, voor die meeting gaat het sowieso niet lukken, want als ik het papiertje binnen heb, moet ik ook nog wachten op de rdw keuring . Het zal wel begin volgend jaar worden. Heb ik tenminste wel een goede voornemen: mijn Twingo uitbouwen
dtune_stefan schreef:Tja, voor die meeting gaat het sowieso niet lukken, want als ik het papiertje binnen heb, moet ik ook nog wachten op de rdw keuring . Het zal wel begin volgend jaar worden. Heb ik tenminste wel een goede voornemen: mijn Twingo uitbouwen
Maar als ik het nu dus goed heb, heb je 3 auto's thuis....je Clio, Twingo van je vriendin en nu weer een nieuwe Twingo?!
Nope, mijn Clio RSi heb ik verkocht aan R(ay)Si, de Twingo van mijn vriendin staat bij haar thuis en ik heb nu de eer om "lekker" in een (sl)opel van '87 te rijden ,
dtune_stefan schreef:Nope, mijn Clio RSi heb ik verkocht aan R(ay)Si, de Twingo van mijn vriendin staat bij haar thuis en ik heb nu de eer om "lekker" in een (sl)opel van '87 te rijden ,
Ja...nu heb ik RSi....naja onder me kont dan . En krijg je geen kippenvel van rijden in een opel?? Ik zou het niet durven heheh....vooral niet nu ik eenmaal renault rijd Bevalt me zeer goed !!