Jakkes...dtune_stefan schreef:Geef elkaar een dikke kus en dan is alles weer goed

Jakkes...dtune_stefan schreef:Geef elkaar een dikke kus en dan is alles weer goed
hoeveel kost dat nou zo'n supersprint dempertje?Ollie schreef:Ligt aan het uitlaatbochtje. Zit bij een 1.2/1.4 vast, is dus uit 1 stuk. Bij de RSi is dat volgens mij een los bochtje...maar correct me if I'm wrong!ClioRSI-115pk schreef:Vraagje: Kan een supersprint uitlaat voor een Clio 1.2/1.4 ook onder mijn RSi, Zal dan wel gelast moeten worden denk ik....
[img]http://i3.ebayimg.com/02/i/00/ec/03/14_1.JPG[/img]
dtune_stefan schreef:Hé, ik heb vandaag een zwarte Twingo gekocht.Het is een 1.2 16V van 2002
.Binnenkort zal ik effe een paar foto's schieten en een topic aanmaken
Het is wel een duiste auto en moet nog effe voor de rdw keurig en daarna scheuren met die hap
hoeft niet, er zijn ook einddempers geleverd voor de 1.2/1.4 die er schuin onder vandaan komen, tja tis iets minder mooi dan een rechte piep!Tom schreef:bij die uitlaat lijkt het sierstuk er nogal scheef onder te zitten. bij een clio zit dat toch gewoon helemaal recht ?!
Ga jij nu maar eens je rsi verlagen en dan praten we verderMichel RSi schreef:dtune_stefan schreef:Hé, ik heb vandaag een zwarte Twingo gekocht.Het is een 1.2 16V van 2002
Het is wel een duiste auto en moet nog effe voor de rdw keurig en daarna scheuren met die hap
SCHEUREN ????
Sorry hoor!! Ik wist niet dat je boos werd!dtune_stefan schreef:Ga jij nu maar eens je rsi verlagen en dan praten we verderMichel RSi schreef:dtune_stefan schreef:Hé, ik heb vandaag een zwarte Twingo gekocht.Het is een 1.2 16V van 2002
SCHEUREN ????
Vét! Neem ik meteen mijn gereedschapskoffers weer meeJW schreef:DY ik heb nog wel een nieuw setje spoorverbreders liggen inclusief extra lange bouten. Waarschijnlijk kom ik morgenavond wel langs dan kan ik ze zo voor je meenemen.
JW
wat moet die kap kosten dan?ClioRSI-115pk schreef:Ik heb waarschijnlijk, hopelijk een einddemper gevonden
Is een Devil die volgens hem helemaal goed is.
Ik krijg een leeggehaalde kat. erbij, wat moet/kan ik daar mee...???
Als alles goed gaat kan ik hem volgende week za. ophalen in de buurt van Steenwijk....![]()
wie had er ook al weer belang bij een 16v motorkap met ingelaste booskijkers...??? Christiaan toevallig?
Die vent heeft namelijk ook een motorkap liggen, die nog gespoten moet worden. Zelf begin ik daar niet an!
als christian hem nie wil hebben, dan wil ik die kap wel hebben, als die niet te duur isChristian schreef:wat moet die kap kosten dan?ClioRSI-115pk schreef:Ik heb waarschijnlijk, hopelijk een einddemper gevonden
Is een Devil die volgens hem helemaal goed is.
Ik krijg een leeggehaalde kat. erbij, wat moet/kan ik daar mee...???
Als alles goed gaat kan ik hem volgende week za. ophalen in de buurt van Steenwijk....![]()
wie had er ook al weer belang bij een 16v motorkap met ingelaste booskijkers...??? Christiaan toevallig?
Die vent heeft namelijk ook een motorkap liggen, die nog gespoten moet worden. Zelf begin ik daar niet an!