[Williams] Stuurkolom vervangen: Vreemd! 18/11/03: OPGELOST!
Daar zijn ze met z'n 2'tjes goed in, ja... 
Maareh, dinsdag gaan Rob en ik mijn nieuwe stuurkolom erin zetten, dus dan is de stoom er een beetje af voor hem. Kan ik met een gerust hart bukken. whahaha...
Geintje gozers!

Maareh, dinsdag gaan Rob en ik mijn nieuwe stuurkolom erin zetten, dus dan is de stoom er een beetje af voor hem. Kan ik met een gerust hart bukken. whahaha...
Geintje gozers!

-
- Moderator
- Car: MB
dank je
Stuurkolem ging gewoon lekker idd, zat niets tegen eigenlijk. Dan is het in een kleine twee uur gepiept. Toen ie eruit was was de speling ook duidelijk merkbaar in de kolom (onderste koppeling)
Stuurkolem ging gewoon lekker idd, zat niets tegen eigenlijk. Dan is het in een kleine twee uur gepiept. Toen ie eruit was was de speling ook duidelijk merkbaar in de kolom (onderste koppeling)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Zo... Rob heeft weer een nieuw record gevestigd! 1,5 uur en 'we' waren klaar! 
En, het belangrijkste van alles: DEZE ZIT WEL RECHT!
Het moet dus wel een productiefout zijn, aangezien we de oude ook nog even los hebben gemaakt en geprobeerd om 'm recht te krijgen. Zonder resultaat, dus.
Ik ben weer happy!
Nu nog alleen effe een nieuw kapje kopen dat over het stuur loopt, dan is het weer allemaal perfect!
Rob, thanks again! En Geert, die zijn werkplaats en gereedschap ter beschikking stelde!

En, het belangrijkste van alles: DEZE ZIT WEL RECHT!

Ik ben weer happy!

Rob, thanks again! En Geert, die zijn werkplaats en gereedschap ter beschikking stelde!

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Merijn => PM
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Car: MB
ik heb er misschien nog twee foto's van ofzo. Van het remmen verhaal heb ik eigenlijk helemaal geen foto's (tegen die tijd was me humeur niet meer in de foto stemming). Maar eigenlijk wijs het zich zelf. Wat ook een voordeel is: Je hebt de nieuwe al klaar liggen en kan dus zien wat je moet loshalen om hem eruit te krijgen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams