Friday Nightmeeting Oss I
het peil is weer hoog te noemen voor FNO historie...
mafkees, zo praten de kampers ook!Jesper16v schreef:Das in de Wolfskuul gék!
Nie fokke mé neimege gék!

---------
Ik hoorde dat mijn aanwezigheid weer gewenst was?! Niveau opkrikken naar juiste FNO standaard.... hmmm....
Zou toch moeten lukken.

korte samenvatting van de laatste posts dan maar.
- Goede vrienden (soortgelijken als het ware)

bij ons aller johan(die hier menig nacht vertoeft op zn trekker... Incognito dat wel!!!).
- Tot de vaste klantenkring van deze 'Asstrainers United' behoren volgens insider, Merijn van de K. also known as... Mr. Barebacker himself!!! o.a. dhr. Jesper P. (vipper)!!!
- Merijn en ook onze onschuldige Rory (jaha, je knipoog en drang naar het weekend verraden je!!!)
zijn van plan op zeeeeeeeeeer korte termijn een 'werkbezoek' af te leggen
aan deze bruine "kuul" van verderf!!!
Dit alles, na het aanhoren van de verhalen van dhr. Jesper Plass(ex) & de heren Fer'tig en Pas'tie (welbekende Leernichten!!)
die hen ook nog even grondig en diepgaand hebben ingelicht, over de wereld van het vermaarde hand- & witwerk!!! (resp. de specialiteiten, van laatst genoemden.)
kortom... Het zal een zwaar weekend worden voor alle betrokkenen (incl. voyeur Johan!)
en als Haaz & friends het een beetje goed spelen, komt die turbo (met dump' en bloed' valve uiteraarscht) er sneller dan verwacht!
Waarom Rob & Tom hierin voorlopig weggelaten zijn heeft alles te maken met een op hande zijnde mini toertocht naar de wolfskuul!!! Details over evt. inentingen volgen.......
mvg.
Nielske R. de Vries (zedendeliquent)

--------------
niveau -1 is weer bereikt dacht ik zo

live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Cause u ain't get a second chance!!!
-
Wanneer kunnen we het eerste (??) boek van de hand van Nielske verwachten??
Hou me op de hoogte Nielske. Reserveer er vast twee voor me.........

Hou me op de hoogte Nielske. Reserveer er vast twee voor me.........

Ligt et aan mij of is algemeen chat topic pleite
??
??
ik keek 100x en bij de 101ste keer zag ik em pas
hehehheheh als enige in nl een copa teken achterop 
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Merijn, Post ontvangen?????
Project: GTT Blue Sport
Ja, man! Er stond ineens een kale nicht voor mijn deur en hij wilde nog blijven eten ook. 
Superbedankt, man! Maareh, als ik een gratis nieuwe bij de dealer kan lospeuteren neem ik aan dat je 'm terug wilt, he.
Nogmaals bedankt, Fritsie-boy!

Superbedankt, man! Maareh, als ik een gratis nieuwe bij de dealer kan lospeuteren neem ik aan dat je 'm terug wilt, he.

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Graag, maar alleen als je geen andere krijgt.[/code]Merijn schreef:Ja, man! Er stond ineens een kale nicht voor mijn deur en hij wilde nog blijven eten ook.
Project: GTT Blue Sport