(Clio RS) Eindelijk mijn bodykit erop!
catrinus schreef:Ik vind deze bodykit 10x mooier dan die rasit heeft. Nu nog een spoiler en hij is af
ten eerste heb ik niet eens een complete bodykit.
ten tweede gaat het niet eens om mijn auto hier dus beetje raar om te gaan vergelijken..

maar goed wanneer gaan we jouw auto nou eens zien, je bent al een jaartje of 2 3 bezig geloof ik??
-
- Moderator
- Car: Megane
vandaag in het echt gezien

deze kit heeft elia dus eerlijk gestolen van königseder
[img]http://www.koenigseder.at/galerie_bild. ... =gal_bild1[/img]
en waarschijnlijk nog een beetje priceincrease toegevoegd

[img]http://www.koenigseder.at/galerie_bild. ... =gal_bild1[/img]

-
- Moderator
- Car: Megane
-
- Car: Renault Clio III RS
off tropic : hebben ook een mooie meganebruno @af schreef:deze kit heeft elia dus eerlijk gestolen van königseder![]()

on tropic : mooie auto

-
- Contacteer:
Dat is niet zo netjes dan! Ik twijfelde welke kleur gaas ik zou nemen en heb toch de goede keus gemaaktbruno @af schreef:deze kit heeft elia dus eerlijk gestolen van königseder![]()
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Dat staat errug netjes! 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Oeeeeeeee hij kan niet tegen kritiekrasit.. schreef:catrinus schreef:Ik vind deze bodykit 10x mooier dan die rasit heeft. Nu nog een spoiler en hij is af
ten tweede gaat het niet eens om mijn auto hier dus beetje raar om te gaan vergelijken..![]()
maar goed wanneer gaan we jouw auto nou eens zien, je bent al een jaartje of 2 3 bezig geloof ik??
There will be plenty of time to rest when your dead
een reactie geven op kritiek betekent niet automatisch dat ik niet tegen kritiek kan..
inderdaad boeit het mij geen ene reet wat andere mensen van mijn auto vinden, ik weet zeker dat ik meer plezier beleef aan mijn auto dan vele andere mensen hier aan hun auto beleven.. MET alle respect natuurlijk

en de meeste mensen die mij kennen weten ook dat ik me niet veel zal aantrekken van wat andere mensen ervan vinden..

inderdaad boeit het mij geen ene reet wat andere mensen van mijn auto vinden, ik weet zeker dat ik meer plezier beleef aan mijn auto dan vele andere mensen hier aan hun auto beleven.. MET alle respect natuurlijk

en de meeste mensen die mij kennen weten ook dat ik me niet veel zal aantrekken van wat andere mensen ervan vinden..
Meestal vind ik spoilerkits enzo te ranzig voor woorden, maar dit ziet er gewoon erg mooi uit !
zeer mooi, echt waar! Het onderscheid de RS net ff van de andere modellen, super dit! Niet te overdreven maar toch net ff dan andere gezicht

@Rasit: ik vind de jouwe ook vet hoor

@Rasit: ik vind de jouwe ook vet hoor

-
- Contacteer:
vind je zijn auto vet of is ie het zelf?~Haas~ schreef:zeer mooi, echt waar! Het onderscheid de RS net ff van de andere modellen, super dit! Niet te overdreven maar toch net ff dan andere gezicht![]()
@Rasit: ik vind de jouwe ook vet hoor![]()

-
- Contacteer:
Jeroen RS schreef:vind je zijn auto vet of is ie het zelf?~Haas~ schreef:zeer mooi, echt waar! Het onderscheid de RS net ff van de andere modellen, super dit! Niet te overdreven maar toch net ff dan andere gezicht![]()
![]()

Clio16v
pas op hoor want ik vrees dat er niet veel botten heel blijven in jouw lijf als ik tegen jouw aanloop..Jeroen RS schreef:vind je zijn auto vet of is ie het zelf?~Haas~ schreef:zeer mooi, echt waar! Het onderscheid de RS net ff van de andere modellen, super dit! Niet te overdreven maar toch net ff dan andere gezicht![]()
![]()

zijn mannelijkheid, nou goed?!~Haas~ schreef:@Rasit: ik vind de jouwe ook vet hoor![]()

-
Vind je het gek dat m'n broertje zolang bezig is. We hebben niet allemaal zo'n grote zak met geld om alles te laten doen. Vergeet niet dat m'n broertje voor een groot deel alles zelf doet. Heb jij niet je auto naar die belg gebracht en 1 maand later of zo weer opgehaald.rasit.. schreef:catrinus schreef:Ik vind deze bodykit 10x mooier dan die rasit heeft. Nu nog een spoiler en hij is af
ten tweede gaat het niet eens om mijn auto hier dus beetje raar om te gaan vergelijken..![]()
-
- Contacteer:
Ah, deze kit. Vind ik erg mooi. Klasse!
- Peter
Hmmm, werkt dat ook bij niet-Clio's? Ik weet dat een Clio dezelfde deurgrepen en zijknipperlichten heeft als mijn Scénic, dus zou dit misschien ook voor de spiegels gelden?Jeroen RS schreef:ze hadden nieuwe dingen liggen dan blijf de spiegel zitten alleen het kapje dat gespoten is gaat eraf en daar komt een nieuw kapje op met knipperlicht er
- Peter
-
- Contacteer:
ze komen er voor verschillende merken en types. Voor de Clio had hij ze nog niet, maar die komen wel. Hij had ze nu voor de Citroen Pluriel liggen.Peter @ Malta schreef:Ah, deze kit. Vind ik erg mooi. Klasse!
Hmmm, werkt dat ook bij niet-Clio's? Ik weet dat een Clio dezelfde deurgrepen en zijknipperlichten heeft als mijn Scénic, dus zou dit misschien ook voor de spiegels gelden?Jeroen RS schreef:ze hadden nieuwe dingen liggen dan blijf de spiegel zitten alleen het kapje dat gespoten is gaat eraf en daar komt een nieuw kapje op met knipperlicht er
- Peter
Die Belg heeft een naam ...Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Heb jij niet je auto naar die belg gebracht en 1 maand later of zo weer opgehaald.

en heeft trouwens zeker geen maand geduurd hoor
yep Crazy belg van St-niklaasbruno @af schreef:Die Belg heeft een naam ...Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Heb jij niet je auto naar die belg gebracht en 1 maand later of zo weer opgehaald.![]()
en heeft trouwens zeker geen maand geduurd hoor

Heb hem niet in het echt gezien...maar zo op de foto lijkt de achterbumper idd iets lichter...Jeroen RS schreef:degene die hem gezien hebben: zit er licht kleurverschil in achterbumper met de rest? maurits en ik twijfelen (deze is apart gespoten tov skirts en voorkant)
Maar Dit is echt een mooie kit!

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Dat ziet er prachtig uit,die bumper past goed bij de lijnen. 

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
alle complimenten zijn al gegeven, maar nogmaals ziet er tof uit

- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Voor mij is dit de mooiste bodykit voor de RS
!!
Alleen maar complimenten dus
!
Groeten en hou em heel hè,
Rik

Groeten en hou em heel hè,
Rik