Clio 16v - Welk merk composet in voordeuren?
Duidelijke vraag lijkt me. Ik wil er alleen niet echt al teveel aan uitgeven. De max zou een Euro of 150 zijn. Dus het moet wel lekker betaalbaar blijven. Er zitten nu Hankypanky 80 Watt max speakers in maar da's ook niks. Ik wil meer kwaliteit. Wat kun je tussen 75 en 150 Euro nou voor leuks krijgen? In eerste instantie is het de bedoeling dat deze set wordt aangestuurd door een 4 x 50 Watt headunit (nog nader te bepalen, maar het zal wellicht OF Sony (vanwege design) OF Pioneer (vanwege betere geluidskwaliteit)worden (eerder het laatste).
Rockford Fosgate. Heb ze pas gehoord, da's pas lekker zuiver voor een mini-composetje. Op Ebay.de al zeker te vinden voor dat geld.
Caliber 'competition' CSC 5 of 6 (13cm en 16cm)... is ook leuk spul hoor voor aangename prijs. enne ga voor de pioneer head unit, sony kiezen voor het design is het echt niet waard..echt
-
MTX compo set 16cm, kost 162 eurie
Klinkt echt super. Heb ze al in diverse auto`s gemonteerd, strak en hard, ook op de radio.
bas
Klinkt echt super. Heb ze al in diverse auto`s gemonteerd, strak en hard, ook op de radio.
bas
Bel Proline eens in Haarlem, die zijn clubsponsor (dus korting) en leveren alleen maar topspul
023-5316778
023-5316778
-
- Contacteer:
klopt die klinken echt goed.Bas RSI (moersleutel) schreef:MTX compo set 16cm, kost 162 eurie
bas
Heb er nu composetje van MTX met 13 cm in zitten.
Maar nu ik nieuwe deurbakken heb, past er ook 16 cm in. Dus ben nu aan het overwegen om 16 cm te kopen.
Ik kijk hier wel naar eventuele andere tips, maar ga denk ik toch weer voor MTX, dat klinkt echt goed.
(zeker nu ik de deuren heb gedempt met bitumen matten, moet dat echt goed klinken)
Pas meegemaakt dat 2 dls-speakertjes het begaven op nog niet zo heel extreem geluid van een rf-versterkertje.
ik had in m'n vorige 19 een 16,5 cm composetje van MacAudio in de deuren, en ik vond ze erg mooi spelen
[img]http://www.hifipoint.nl/gz/radioactive/ ... GZRC16.jpg[/img]
Groundzero GZRC 16
85 watt rms
139,-
Super strak geluidje!
Groundzero GZRC 16
85 watt rms
139,-
Super strak geluidje!
ik heb zelf RF, maar je zou ook eens kunnen kijken voor Focal, de nieuwe serie swingt echt de pan uit!
en net wat thijs zegt, kijk eens bij de sponsoren

Immer wieder die verdammte Holländer
Mja volgens mij zijn Focal en Rockford nogal 2 verschillende merken. Net of je een Rolls royce met een Ferari vergelijkt. Het is allebei het beste van het beste. Maar wel op hun eigen manier.-Ray- schreef:ik heb zelf RF, maar je zou ook eens kunnen kijken voor Focal, de nieuwe serie swingt echt de pan uit!
Focal is voor de sound Quality. RF is een speaker voor het betere beuk werk. Groundzero een budget compromis.
Wat voor muziek luister je eigenlijk?
alles.
van gitaar tot masters of hardcore

Immer wieder die verdammte Holländer
Groundzero-Ray- schreef:alles.

-
ik heb een setje van mb-quart erin, en klink geweldig.
dsc 216
dsc 216

net een setje Focals 165 V2 polyglass erin gezet. Klinkt als een beest!! 

Mijn motor Honda VTR Firestrom te koop, pm voor details
Ben ook wel eens focal wezen luisteren. Erg mooi spul ja.TURBODJ schreef:net een setje Focals 165 V2 polyglass erin gezet. Klinkt als een beest!!
dus voor degene die nog twijfelen over een compo...genoeg keuze.. bijna elk top-audio merk heeft wel een leuke compo voor rond de E150 op de markt, of je nou iets van MTX of Focal koopt, goed klinken doet het (met een leuke head-unit) toch wel
die heb ik ook pas aangeschaft, geweldige speakers!mhr-zip schreef:[img]http://www.hifipoint.nl/gz/radioactive/ ... GZRC16.jpg[/img]
Groundzero GZRC 16
85 watt rms
139,-
Super strak geluidje!
Ik zat zelf te denken aan Alpine speakers, maar in 16cm passen die nie in mijn deur 

-
- Contacteer:
Ik heb een 16,5 cm setje van Hifonics, wat prima bevalt. Als je elctrische spiegels heb, kun je de tweeters daarop wegwerken. Heb eventueel nog zo'n compo steje van HF te koop (PM)
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
ook niet met een mdf ring er onder?SToRM666 schreef:Ik zat zelf te denken aan Alpine speakers, maar in 16cm passen die nie in mijn deur
Maar gaan ze er dan niet enorm veel uitsteken?
Er zitten al boxen in mijn deur, maar die zijn echt heel oud en slecht. Ik heb die Alpine boxen een keer in mijn deur gepast, maar die boxen zijn zo diep dat ze in de weg komen te zitten voor mijn raam (die kan ik dan niemeer omlaag doen
).

Ik ga het misschien laten doen door een neef van me die voor zijn werk systemen inbouwd
. Die zou wel weten wat ik het beste kan doen.

Dat niet nee, maar een heel audiosysteem inbouwen. Daar ga ik toch niet aan beginnen.Tom schreef:zo moeilijk is een rondje zagen anders niet..........