Middendemper/kat

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Rontwingo

Hoi,

Ik zit een beetje met een probleem. ergens midden onder mijn twingo hangt een dikke ijzeren huls die op elke hobbel de grond raakt en dat klinkt best wel pijnlijk!!!

Nou weet ik niet of het de katalysator is of dat het nou de middendemper is????? Aangezien ik die twingo net heb, heb ik nog niet zoveel technisch verstand van.

Weet iemand wat het is? En weet iemand een adresje waar ik eventueel een demperloze middenpijp/katvervanger kan kopen voor mijn twingo, want dan heb ik tenminste ook niet meer dat die middenpijp/kat tegen de grond beukt.!!!!

Grtz Ronnie
Marcel B.

Je kat zit helemaal vooraan gelijk na de voorpijp.

Of een twingo ook een middendemper heeft weet ik eigenlijk niet... maar wat jij beschrijft lijkt er wel op.

Misschien moet je even kijken hoe de uitlaat hangt, misschien is er een ophangpunt gaar of iets dergelijks...

Trouwens, woon of werk jij trouwens in Den Haag, want ik zat in het wie is wie topic te kijken en die twingo van jou zie ik volgens mij wel es staan in de Johan van Oldebarneveldlaan in Den Haag, of iig eentje die er erg op lijkt :)
Don't walk the grass... smoke it
Rontwingo

Marcel B. schreef:Je kat zit helemaal vooraan gelijk na de voorpijp.

Of een twingo ook een middendemper heeft weet ik eigenlijk niet... maar wat jij beschrijft lijkt er wel op.

Misschien moet je even kijken hoe de uitlaat hangt, misschien is er een ophangpunt gaar of iets dergelijks...

Trouwens, woon of werk jij trouwens in Den Haag, want ik zat in het wie is wie topic te kijken en die twingo van jou zie ik volgens mij wel es staan in de Johan van Oldebarneveldlaan in Den Haag, of iig eentje die er erg op lijkt :)

Ja ik laat het denk eerdaag maar even nakijken.

Klopt ik werk in die straat. Wat toevallig. Maar ik zelf kom uit Noordwijk :)
Marcel B.

Hehe, wat grappig, zag em laatst al es dus staan maar toen had je je hier nog niet aangemeld.

Ik werk aan de Scheveningseweg, en mijn clio staat altijd even verderop in dezelfde straat (frankenslag oversteken) :)
Rontwingo

Marcel B. schreef:Hehe, wat grappig, zag em laatst al es dus staan maar toen had je je hier nog niet aangemeld.

Ik werk aan de Scheveningseweg, en mijn clio staat altijd even verderop in dezelfde straat (frankenslag oversteken) :)
En vond je hem toen mooi? :p

Grappig, ik zal wel is een keer voorbij rijden. Weet jij nog trouwens een adresje waar je demperloze middenpijpen kunt kopen? Of iemand anderes die dat weet!!
mathijs

ik weet dat jeroen lubking pas een uitlaat heeft gemaakt voor een twingo met twee ovale pijpen aan de achterkant 8) ,komt ook een erg leuk geluid uit.
je kan het aan hem vragen :)
Rontwingo

mathijs schreef:ik weet dat jeroen lubking pas een uitlaat heeft gemaakt voor een twingo met twee ovale pijpen aan de achterkant 8) ,komt ook een erg leuk geluid uit.
je kan het aan hem vragen :)
Thanks...en waar kan ik hem ergens vinden op het forum?
mathijs

e-mail :) j.lubking@wanadoo.nl, succes.
Marcel B.

Rontwingo schreef:En vond je hem toen mooi? :p
Ja, echt een mooie twingo!

Je kan ook veban rijswijk eens proberen, weet niet of die iets met twingo's doen maarja je kan et natuurlijk altijd vragen :)

http://www.veban-rijswijk.nl

Overigens adres van Jeroen Lubking: http://www.jltuning.tk
Rontwingo

Thanks.... dat wilde ik even horen (geintje)

Ik ben er ook erg blij mee, maar er moeten nog wel een aantal dingetjes aan gebeuren.

Ik zal eens informeren bij beide.
WouterGraaff

ff een vraagie ik neem aan dat een zogenoemde kat vervanger niet geldig is voor de APK ?
Foeke

niet geldig
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Plaats reactie