Man, als ik dAAr toch allemaal eens geld voor had...
Helaas.
Met bloed, zweet, pijn en moeite hou ik mn eigen gt'tje al op de weg...
alleen jij roept alleen maar en we zien al 2 jaar niks...Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:tjo dit is leuk om te zien
dit is ook waar ik mee bezig ben
ja dat is een nadeel van veel auto's die allemaal werk nodig hebben-Ray- schreef:alleen jij roept alleen maar en we zien al 2 jaar niks...Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:tjo dit is leuk om te zien
dit is ook waar ik mee bezig ben
t@ring wat een ubergaile bak zeg, respect voor de eigenaar!
wie, ik?Ton schreef:het schijnt dat je hem wel kent
Nou als dat echt zo is, dan is dit dus echt schofterig veel, dan heb je denk wel een hele snelle 5 onder je kontTon schreef:en dat is natuurlijk het geheim van de smid
maar volgens de geleerden minimaal 200 trappelende paarden![]()
dit klopt wel dat was mij ook bij diverse tuners belooftTon schreef:en dat is natuurlijk het geheim van de smid
maar volgens de geleerden minimaal 200 trappelende paarden![]()
vertel vertel!robert schreef:en ik kan je vertellen dat mister magic hands al heel wat zeer extreme tuningsprojectjes heeft gedaan..
nou ja natuurlijk niet zo extreem als clio2xVR6 bi-turbo enzo
Kijk verstand van auto`s hebben,betekend niet dat je elk vacuumslangetje,van elk type motor uit je hoofd hoeft te kennen.Zal die gozer een tekeningetje maken van je gt turbootje, of watever die boy op zou schrijven!-Ray- schreef:toch leuk dat mister magic hands met pen en papier onder mijn kap heeft gehangen om te kijken hoe het eea aangesloten zit