Groepskoop? Siliconen slangen

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Daaf (Davy)

Misschien kan ik korting krijgen bij een klein ENgels tuningsbedrijfje voor SfS slangen als ik meer slnagen bestel.

IS er animo om zoiets met de club te doen?
RENESI

Ik ben er zeker geintresseerd in maar 200 euro vind ik zelf al te gek voor 2 turbo slangetjes.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik heb IN PRINCIPE wel interesse in een setje voor een Clio Williams. Maar ik wil vooraf de prijs weten. :)
Daaf (Davy)

Merijn schreef:Ik heb IN PRINCIPE wel interesse in een setje voor een Clio Williams. Maar ik wil vooraf de prijs weten. :)
Tuurlijk, het werkt niet als er een "ongeveer" prijs wordt afgesproken. Prijzen moeten gewoon hard zijn.
IN PRINCIPE denk ik dat het slnagen zullen zijn voor de GT Turbo (stom vergeten te vermelden (S) ) maar misschien is er ook wel wat te regelen voor de Williams en 16V
Merijn
Über-Spammer

Okay :) Let us know!
Alleycat
Contacteer:

Ben ook wel benieuwd, als je bekijkt wat een paar samco slangetjes kosten, is een korting nooit verkeerd.... :D
-Ray-
Contacteer:

interesse!

al denk ik niet dat die korting zo schrikbarend hoog zal zijn, de marge op die dingen is immers niet zo groot?

laat maar weten :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Arie16v

Naar mijn weten zijn marges op autoonderdelen juist wel groot. er zit vaak 200% op. tenminste in nederland dan... weet niet hoe dat in engeland zit..
Clio16v rules
Jasper16v

in principe wel interesse (clio16v) mits me bankrekening wat aangespekt is tegen die tijd, je krijgt ze vast niet voor 20 euro :D
Tom
Moderator
Car: MB

ben ook wel benieuwd naar een willi setje
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

je zou natuurlijk met ASP of JLtuning contact op kunnen nemen voor een grote afname van slangen.

Verders moet ik ray gelijk geven en is de marge nou eenmaal klein, dus verwacht geen fixe kortingen.
-Ray-
Contacteer:

maik wat staat er nou in de eerste post... zucht
Immer wieder die verdammte Holländer
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Dit Ray.
Daaf (Davy) schreef:Misschien kan ik korting krijgen bij een klein ENgels tuningsbedrijfje voor SfS slangen als ik meer slnagen bestel.

IS er animo om zoiets met de club te doen?
Ik wilde alleen nog even aankaarten dat je bij deze bedrijven op grote bestelling een even grote korting 'moet' kunnen krijgen. De slangen waar Daaf het over heeft moeten nog wel uit engeland komen (dit neem ik iig aan omdat het een engels bedrijfje is).

Het was verders goed bedoeld Ray.
laguna2
Contacteer:

Ik heb eventueel wel interesse in nieuwe waterslangen. Kun je bij benadering de prijzen hier neerzetten?
bruno @af
Contacteer:

Arie16v schreef:Naar mijn weten zijn marges op autoonderdelen juist wel groot. er zit vaak 200% op. tenminste in nederland dan... weet niet hoe dat in engeland zit..
Mag ik eens heel hard lachen ..... :lol: :lol:
200% marge op tuningspullen ... Shit man, waar ben ik dan mee bezig (S) :worship:
Lotti

Je zou ook eens kunnen vragen om korting bij IQ parts, de importeur in nl van de SFS slangen. Ik denk dat je daar ook wel eens kans maakt op korting.
rasit..

marge op tuningspullen zit tussen de 30 en 40 procent dacht ik..
Erik

Hierro is ook belangstelling voor slangen voor GTT.

Mzzl
Daaf (Davy)

Ik ben even met hem in onderhandeling mbt de kosten van de verzending. Ik wil gewoon een prijs kunnen geven en daar niet (of nauwelijks, paar euri misschien) vanaf wijken.

Maar we zijn lekker bezig vooralsnog :D

Ik hou jullie op de hoogte
RENESI

Ik ben benieuwd :)
peter5GTTurbo
Contacteer:

Ik heb in ieder geval ook interesse.
Nick (germanstyle)

bruno @af schreef:
Arie16v schreef:Naar mijn weten zijn marges op autoonderdelen juist wel groot. er zit vaak 200% op. tenminste in nederland dan... weet niet hoe dat in engeland zit..
Mag ik eens heel hard lachen ..... :lol: :lol:
200% marge op tuningspullen ... Shit man, waar ben ik dan mee bezig (S) :worship:
ik lach even mee .... als dat zo is, dan stond hier allang meerdere supras voor de deur :D
En 30-40% is het ook niet :wink:
rasit..

bij carzone specials krijg je 35 % korting als je iets besteld.. moet je wel aantonen dat je een autotune bedrijf bent..
Merijn
Über-Spammer

Kan je nagaan! Zelfs Carzone maakt er winst op... die 35% gaat er dan bij de uiteindelijke verkoper dik bovenop, aangezien ze minimaal even duur 'moeten' zijn als Carzone zelf.
Nick (germanstyle)

rasit.. schreef:bij carzone specials krijg je 35 % korting als je iets besteld.. moet je wel aantonen dat je een autotune bedrijf bent..
Weet niet waar jij deze cijfers vandaan tovert,maar mag ik dat even rechtzetten. Er zit duidelijk GEEN 35% op. Toevallig werk ik bij de Nederlandse importeur van Carzone Specials(Car Trend). :wink: :D
rasit..

ik ben zelf naar het hoofdmagazijn in belgie gereden vorig jaar.. waar die ene vent woont die dacht ik patrice ofzo heet.. ik kreeg toen 35 % korting omdat ik kon aantonen dat ik van een autotune bedrijf kwam..
MartinGTT

Ben ook geintereseerd!!
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Als er een setje voor een 1.6 16v bestaat, ben ik er ook wel voor te porren. (Y)
Cleaned Style
Projecttopic
TURBODJ
Contacteer:

Ik heb er ook nog enkele nodig
Mijn motor Honda VTR Firestrom te koop, pm voor details
Ad van Haperen
Contacteer:

Lotti schreef:Je zou ook eens kunnen vragen om korting bij IQ parts, de importeur in nl van de SFS slangen. Ik denk dat je daar ook wel eens kans maakt op korting.
Ik heb IQ parts al ingelicht en heb ze de link gegeven van dit topic dan kunnen ze als ze intresse hebben het zelf laten weten.

(Kende dit bedrijf namelijk ook van linken. Is een bedrijf dat zich ook in Renault intereseerd aangezien ze zelf op mijn site kwamen en een link aan hebben gevraagd)
Anonymous

Hierbij een reactie van IQ-Parts.

Natuurlijk is het mogelijk voor jullie een betere prijs te bedingen voor diverse auto producten en willen wij hier zeker aan meewerken. Silicone slangen zijn vrij duur, de reden hiervoor is dat het materiaal vrij kostbaar is en elke slang met de hand gemaakt wordt ! en niet door een machine. Dus arbeid is ook kostbaar. Wij importeren nu bijna 1.5 jaar SFS slangen naar volle tevredenheid. SFS is ontstaan uit 3 medewerkers die 12 jaar bij SAMCO hebben gewerkt en staan voor hun vak. Het verschil tussen een SFS slang en een SAMCO slang is de kwaliteit. Samco gebruikt in de eerste 2 lagen bij iedere slang een goedkopere licht blauwe kwaliteit en dan komt pas 1 laag met de mooie rode,blauwe,gele, etc kleur. Dit doen ze om hun winst marge te verhogen. SFS weigert dit en wikkelt de slang door in 1 kwaliteit, vandaar dat hun prijzen ook iets hoger liggen maar zij blijven kwaliteit waarborgen :wink: . Ten Tweede de levertijd !, SAMCO heeft lange levertijden, dit klopt, echter heeft het ook te maken met de communicatie met engelsen, deze is vrij moeilijk (ook met SFS, het blijven techneuten). Een oplossing hiervoor is voorraad aanleggen, tja dat kost geld maar het verkoopt wel, vandaar ons succes met SFS slangen. Hier moet je als zaken partner gewoon op inspelen en afspraken maken met de fabriek.

Nu terugkomend op een evetuele korting !, als jullie order verzamelen, kunnen wij zeker wat met de prijs doen, laat maar horen wat jullie willen.
We zullen deze week op onze website een pagina zetten met de slangensets voor de Renault 5.

Ook heb ik nog 2 turbo slangen in de aanbieding zie http://www.iq-parts.nl/aanbieding.html

Deze zijn over en mogen weg voor een speciale prijs.

Als er verder nog vragen zijn hoor ik het graag. :worship:

Peter Noordermeer
IQ-Parts
Marcel J.

Kheb ook interesse! Zijn het hele sets of losse slangen?
Anonymous

kortingen zijn niet zo vet als jullie denken

je moet gemiddeld tussen de 20 en met uitzondering een 40/45 en heeeeeeeeeeeel zelden 50 % rekenen

voorbeeld: een handelaar verkoopt iets van € 100.- aan iemand van jullie club daar zat 25% op, dan heeft hij 25 euro, daar moet hij dan de balsting nog eens van afdragen. zijn onkosten, (tijd, briefpapier etc etc) dan blijft er echt niet veel over.

was het maar zo makkelijk, dat het 200% was, dan was iedereen zelfstandig denk ik :smoke:
Ad van Haperen
Contacteer:

Ik heb mijn best gedaan nu zullen we een lijstje moeten maken met wie wat wil denk ik.
dus als je hieronder je naam zet met wat voor slangen je eventueel wel zou willen hebben kan IQ-parts een prijs maken lijkt mij de beste oplossing.
Anonymous

Ben het Helemaal eens met "Vibe" als het echt zo was dan had ik hier nu niet gezeten maar zat ik men mijn kont op Malibu !
Plaats reactie