GTT - GPS inbouwen

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
H8bal

Ik heb zo'n pda met gps hardware die van stroom wordt voorzien door de sigarettenaansteker. Dezelfde kabel geeft ook stroom aan de muis (de gps ontvanger dus).

Nu zou ik die kabels wat weg willen werken. Ik ga gewoon een 2e sigarettenaansteker verborgen leggen denk ik, want die kabel kost +50€ en zou ik niet graag willen kapot snijden. Waar kan ik het beste stroom nemen voor de 2e? Gaat dat bij de zekeringskast ?
Riël
Über-Spammer

Contact kabel vanaf je contactslot lijkt mij het beste, apart zekeren.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
H8bal

Riël schreef:Contact kabel vanaf je contactslot lijkt mij het beste, apart zekeren.
Kzou liefst langs de rechterkant ergens stroom krijgen, om niet mijn hele dashboard te moeten verbouwen eigenlijk.
-=Chuckie=-
Contacteer:

Stekker moet je er ook niet afhalen kan je je PDA kosten had een collega ook.
H8bal

-=Chuckie=- schreef:Stekker moet je er ook niet afhalen kan je je PDA kosten had een collega ook.
Was ik idd niet van plan, ik heb al een tweede sigarettenaansteker gekocht om zoweinig mogelijk problemen te hebben.
antoine
Car: Renault Clio III RS

Riël
Über-Spammer

Dan zit ie nog met zijn kabels...
H8bal schreef:
Riël schreef:Contact kabel vanaf je contactslot lijkt mij het beste, apart zekeren.
Kzou liefst langs de rechterkant ergens stroom krijgen, om niet mijn hele dashboard te moeten verbouwen eigenlijk.
ja? Dan trek je vanaf je contactkabel een andere kabel achterin je dashboard naar rechts, daar recht zet je de sigarettenaansteker (ergens bij je zekeringkast ofzo) en die sluit je op die kabel aan, zie je dan niets meer van. Je pda kabel kan je via het klepje/kastje boven je kachelbediening weer naar buiten laten komen ofzo. mogelijkheden zat toch?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
H8bal

Riël schreef: ja? Dan trek je vanaf je contactkabel een andere kabel achterin je dashboard naar rechts, daar recht zet je de sigarettenaansteker (ergens bij je zekeringkast ofzo) en die sluit je op die kabel aan, zie je dan niets meer van. Je pda kabel kan je via het klepje/kastje boven je kachelbediening weer naar buiten laten komen ofzo. mogelijkheden zat toch?
Zoiets gaat het worden denk ik. Tis niet dat ik zelf niet creatief ben, maar ik sta altijd open voor suggesties. :D
H8bal

ff 2 maal op reply
Plaats reactie